در حالی که گزینه‌های مختلفی از جمله هکتور کوپر و پاکو خمس برای سرمربیگری تیم ملی مطرح شده‌اند اما، برنامه رئیس فدراسیون نسبت به شایعات متفاوت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مواد قندی، باکتری‌های بد را جذب می‌کند و pH دهان را کاهش می‌دهد. شیرینی‌جات مانند آهنربا برای باکتری‌های بد هستند. خوردن غذا‌های شیرین یا نشاسته‌ای باعث می‌شود تا باکتری‌های پوسیدگی‌زا (حفره زا) داخل دهان شما از این قند‌ها تغذیه کنند و از آن‌ها برای رشد و تکثیر استفاده نمایند. این باکتری‌ها می‌توانند باعث پوسیدگی دندان و بیماری پریودنتال شوند. میوه‌ها و سبزیجات تازه، آجیل، پنیر، گوشت، ماهی و غلات کامل گزینه‌های بهتری هستند.
در صورت جدایی قطعی ساپینتو، مدیران استقلال چند گزینه داخلی و البته گزینه های نامحدود خارجی را روی میز دارند.
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: در حال بررسی گزینه‌های خارجی هستیم و اگر گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی داخلی باشد، آن فرد فقط ارمغانی است.
فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید به جمع‌بندی نهایی رسیده و بعد از اتمام هفته بیست و ششم لیگ برتر آن را اعلام می‌کند.
حالا تنها 24 به تعیین سرنوشت نیمکت مهم‌ترین تیم فوتبال ایران باقی مانده است.
رئیس فدراسیون فوتبال تایید کرد که فلیکس سانچز اسپانیایی یکی از گزینه‌های سرمربیگری در تیم ملی ایران است.
اعلام یکباره هفت گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی ایران از آن دست اتفاقاتی است که بی‌شباهت به ماجرای رخ‌داده در برنامه‌های خنداننده شو نیست! فارغ از مسئله زمان و هزینه‌های مالی، معرفی تعدادی از گزینه‌های موجود به قدر کفایت شبهه‌برانگیز است. فدراسیون اعلام کرده فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری گزینه‌های مدنظر هستند و از آن‌ها درخواست کرده برنامه‌شان را تحویل دهند.
با اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تا روز سه‌شنبه احتمال تغییر در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی وجود دارد.
در شرایطی که اسامی چند مربی داخلی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده، فدراسیون گزینه‌های خارجی را هم در نظر دارد و امیدوار است با قولی که از فیفا گرفته، منابع مالی آن را تامین کند.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از گزینه‌های داخلی و خارجی فدراسیون فوتبال مطلع نیستم.
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می‌کند که به نظر می‌رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می کند که به نظر می رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
یکی از گزینه‌های خانه تکانی و نظافت، تمیز کردن پنجره‌هاست. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که فقط قسمت داخلی پنجره‌ها را تمیز می‌کنید در واقع آب در هاون می‌کوبید، چون شست‌وشوی قسمت بیرونی پنجره‌ها هم اهمیت بسیار دارد.
مهدی تاج درباره گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران صحبت کرد و گفت که با توجه مسائل تحریمی کار با مربی خارجی دشوار است، اما مربیان خارجی نام آشنا و مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی مدنظر هیات رئیسه هستند.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: برای انتخاب گزینه‌های داخلی، باشگاه‌هایشان باید رضایت بدهند؛ همچنین علاوه بر گزینه‌های داخلی، گزینه‌های خارجی هم برای سرمربیگری تیم ملی مطرح است.
در نشست هیئت رئیسه و در صورتی که قرار به انتخاب مربی داخلی باشد، اعضا در خصوص مربیانی، چون فرهاد مجیدی، امیر قلعه نویی و ... صحبت خواهند کرد.
هواپیما‌های ایرباس‌ای ۳۳۰ نئو شرکت کندر طراحی داخلی جدید را ارائه می‌کند، از این رو، نه تنها گزینه‌ای دوستدار محیط زیست‌تر هستند، بلکه تجربه خوبی از سفر برای مسافران را نیز فراهم می‌کنند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور مجلس در خصوص تغییر شیوه انتخاب شهرداران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: قرار است شیوه انتخاب در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت تغییر کند و مجلس در این زمینه طرحی دارد که قرار است در صحن علنی به بحث گذاشته شود.
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان در حالی آغاز به کار کرده که هنوز وضعیت دستیاران ایرانی وی مشخص نشده و بررسی گزینه‌های داخلی برای نهایی کردن دو نفر از آنها ادامه دارد.
آبادان- مدیرعامل باشگاه و ورزشی صنعت نفت آبادان درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با چند گزینه داخلی و خارجی در حال مذاکره هستیم تا بهترین گزینه انتخاب شود.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی مدنظر دارد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی مدنظر دارد.
گفته می‌شود امروز یا فردا، خبر رسمی قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ منتشر خواهد شد و بلافاصله گزینه‌های داخلی با حمایت مجلس در مقابل گزینه خارجی مدنظر وزارت ورزش، روی میز قرار می‌گیرند. برخی اعضای هیات رئیسه هم دنبال ابقای اسکو هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ