آیا گل آمریکا آفساید بود و پنالتی ایران اعلام نشد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خروپف زمانی رخ می‌دهد که جریان هوا از طریق دهان و بینی مسدود می‌شود و زبان، دهان، گلو یا مجاری تنفسی در بینی هنگام تنفس فرد می‌لرزد. این ارتعاش زمانی اتفاق می‌افتد که این قسمت‌های بدن در هنگام خواب شل و باریک می‌شوند.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروز این دور از رقابت ها خواهد بود.
برنج سفید معمولاً برای کاهش وزن ایده آل نیست و سطح بالایی از کربوهیدرات‌های تصفیه شده دارد.
تیم سن‌ایچ با برتری در دربی ساوه به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت. چرا و چگونه؟
آفتاب سوختگی باعث خارش و قرمزی پوست می‌شود، در حالی که مسمومیت با نور خورشید می‌تواند یک واکنش آلرژیک باشد و علائم بیشتری را با خود به همراه داشته باشد.
آیا بیت‌کوین می‌تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد که برابر با افزایش بیش از سه برابری است؟ تحلیل‌گران ارز مجازی می‌گویند مطمئناً این امکان وجود دارد که باارزش‌ترین ارز دیجیتال جهان بتواند شش‌رقمی شود.
آیا دو گل لژیونر ایرانی در لیگ قطر تبانی بود؟
آیا پنالتی و گل دوم پرسپولیس به گل‌گهر سالم بود؟
رکورد 63 گل در یک فصل که دیکسی دین حدود 100 سال پیش برجا گذاشت، هنوز در فوتبال انگلیس پابرجا است. آیا ارلینگ هالند می‌تواند این رکورد را بشکند؟
ادموند بزیک در لیگ 14 تیمی ایران با 13 گل آقای گل شد، آیا برترین گلزن این فصل آماری ضعیفتر خواهد داشت؟
اگر هنگام لمس توپ توسط دست، دست بازیکن حجم بدن را به طور غیر طبیعی افزایش داده باشد این یک تخلف هند است.
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
گنبدکاووس- تالاب بین المللی «آلاگل» در گلستان این روزها خالی از آب و پرنده بوده و وضعیت خوبی ندارد.
محمد درویش فعال محیط زیست با انتشار این عکس نوشت: ‏چه کسی باور می‌کند اینجا زمانی نه‌چندان دور در حریم تالاب بین‌المللی آلاگل، پاره‌ای زیبا از بهشت گلستان با غوغای اردک‌ها و رقص نی‌زار‌ها بود ... و چه کسی می‌داند که متهم شماره یک در مرگ آلاگل، سدسازی و فروش آب است./انتخاب
روزنامه ورزشی گل در گزارشی اسامی ورزشکاران و چهره‌های ورزشی پناهنده ایرانی را منتشر کرده است. تعداد این ورزشکاران چشمگیر و تاثر برانگیز است. آیا وزارت ورزش و دولت ایران برنامه‌ای برای رفع مشکلات ورزشکاران نخبه کشور و جلوگیری از مهاجرت و پناهندگی آنها دارد؟
در حسا‌س‌ترین لحظه‌های بازی شب گذشته گل سوم تیم وولورهمپتون از سوی داور رد شد. آیا حق با او بود؟
مهاجم قرضی لورکوزن با عملکرد خودش شاخک‌های مدیران چلسی را دوباره تکان خواهد داد.
برخی می‌گویند رقصیدن بعد از گل بی‌احترامی است، اما برزیلی‌ها هر بار که در جام جهانی گلزنی می‌کنند، رقص محلی خود را به نمایش می‌گذارند.
با توجه به گلزنی و آمادگی دیاباته و اینکه پرسپولیس با دو مهاجم به مراتب بهتر و خطرناک‌تر بازی می‌کند، این سوال مطرح می‌شود که تصمیم یحیی گل محمدی برای ادامه لیگ چه خواهد بود و آیا قرار است تیم او تغییر سیستم دهد؟
روزنامه اطلاعات خطاب به وزیر آموزش و پرورش نوشت: دانش‌آموز، ولو خاطی، هنگامی که برچسب «ضد اجتماعی» می‌خورَد (حتی در مقام احتمال، اما با بیان علنی)، آیا مصداق سخن‌کردن با او به نازکی گل است؟!
استقلال در بازی با فولاد خوب فوتبال می کرد و موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل روی دروازه حریف ایجاد کرد، اما تنها از یکی از آنها بهره برد.
ترکیب استقلال در بازی با فولاد کدام ترکیب خواهد بود؟ همان ترکیب بازی با گل گهر یا بازیکنانی چون صالح حردانی و ابوالفضل جلالی به این ترکیب اضافه می شوند؟
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال با توجه به کارت قرمزی که در بازی با گل گهر از امیر عرب براقی دریافت کرد بازی با فولاد در هفته هشتم را از دست داد.
اولین ربات لیزر پوست در جهان در هنگ کنگ ساخته شد. یک شرکت فناوری در هنگ‌کنگ می‌گوید که اولین لیزر هوشمند پوست را توسعه داده است که گرما را اسکن و حساسیت و شکل صورت مشتری را تشخیص می‌دهد. این شرکت بیش از پنج سال را صرف توسعه این فناوری کرد تا به کاهش تعداد صدمات ناشی از درمان‌های دستی انجام شده توسط متخصصان کمک کند. بیش از ۱۰۰ آسیب لیزر صورت در هنگ کنگ بین ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۲ گزارش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ