سرلشکر محمد العاطفی بر آمادگی کامل نیروهای مسلح یمن برای تداوم نبرد با ائتلاف متجاوز سعودی تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس تلفنی با ارتشبد یاشار گولر انتصاب وی به عنوان وزیر دفاع ملی ترکیه را گفت و بر ضرورت استمرار همکاری‌های مشترک نیروهای مسلح دو کشور تاکید کرد.
درگیری های سنگین میان نیروهای ژنرال البرهان و حمیدتی در حالی با شدت تمام جریان دارد که حاکم دارفور خواستار مسلح شدن مردم به منظور صیانت از اموالشان شد.
درگیری های سنگین میان نیروهای ژنرال البرهان و حمیدتی در حالی با شدت تمام جریان دارد که حاکم دارفور خواستار مسلح شدن مردم به منظور صیانت از اموالشان شد.
درگیری های سنگین میان نیروهای ژنرال البرهان و حمیدتی در حالی با شدت تمام جریان دارد که حاکم دارفور خواستار مسلح شدن مردم به منظور صیانت از اموالشان شد.
درگیری های سنگین میان نیروهای ژنرال البرهان و حمیدتی در حالی با شدت تمام جریان دارد که حاکم دارفور خواستار مسلح شدن مردم به منظور صیانت از اموالشان شد.
سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم مظلوم فلسطین را در حاکمیت سرزمینشان محق دانسته و با تمام توان به آن‌ها کمک می‌نماییم.
پیگیری‌ها از سازمان قضائی نیروهای مسلح موید آن است که حکم دادگاه هواپیمای اوکراینی از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک به تمام اصحاب پرونده ابلاغ شده است.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت ۱۲ فروردین تصریح کرد: در حال حاضر، همه گزینه‌های نظامی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی در کارزار با ملت ایران، ناتوان و ناامید گردیده است.
سرلشکر باقری گفت: نیروهای مسلح، نمایندگان مجلس و سایر مسئولین، مسئول هستند، با تمام توان به دولت کمک کنند تا دولت هم بتواند، به ملت عزیز کشورمان به‌نحو احسن خدمت کند.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالگردهای هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد. فرمانده کل ارتش در پایان رزمایش گفت که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورتی که تهدیدی از رژیم صهیونیستی متوجه هر یک از نقاط ایران شود به طور قاطعانه و چند برابر پاسخ خواهند داد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مهارت باید در تمام سطوح جامعه نهادینه شود؛ یعنی مهارت‌آموزی را می‌بایست از سطوح پایین‌تر در مدارس و دانشگاه‌ها آغاز کنیم.
معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه ارتش با تمام توان از مرزها حفاظت و حراست می‌کند، گفت: هوشیاری نیروهای مسلح در جنگ ترکیبی دشمن را با شکست مواجه کرده است.
گروه مسلح مخالف «تحریک طالبان پاکستان» در بیانیه ای اعلام کرد که از حامیان خود خواسته است تا اهداف و نیروهای نظامی اسلام آباد را در تمام ایالات این کشور مورد حمله قرار بدهند.
شریعتمداری افزود: در کجای دنیا نیروهای غیر مسلح را به مقابله با تروریست‌های مسلح می‌فرستند؟! و به مشتی اراذل اجاره‌ای که تقریباً تمامی آن‌ها بلافاصله پس از دستگیری به فلان خوردن می‌افتند، اجازه آشوب و تعرض به جان و مال و ناموس مردم را می‌دهند؟!
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پدافند غیرعامل فقط مختص بخش‌های نظامی نیست و باید در تمامی نهادها و دستگاه‌ها تسری یابد و با جدیت دنبال شود.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه تفکر انقلابی «ما می‌توانیم» در نیروی هوایی ارتش نهادینه شده است، گفت: نیروی هوایی تمام همت خود را بر ارتقای توان و آمادگی رزمی گذاشته است.
انزلی- فرمانده ناوگان شمال با بیان اینکه وقایع اخیر دسیسه دشمنان نظام به سرکردگی آمریکا است، گفت: امنیت موجود حاصل تلاش شبانه روزی تمامی نیروهای مسلح در کشور است.
فرامین، تدابیر، هدایت‌های داهیانه و منویات نورانی آن رهبر الهی و عظیم‌الشأن و فرمانده شجاع و حکیم خود را نصب‌العین خویش قرار داده و به فضل الهی لحظه‌ای از کید دشمنان غافل نخواهیم شد و در حراست از امنیت کشور و ملت عزیز با تمام توان و ظرفیت در میدان خواهیم بود
وزیر دفاع یمن گفت که نیروهای مسلح این کشور برای مقابله با تمام چالش ها از آمادگی برخوردارند.
زارعی کوشا: ما درباره تجمعات در شورای تامین تاکید کرده ایم که با خویشتن‌داری تمام برخورد شود، به هیچ وجه تا جایی که نیاز جدی نباشد برخورد نظامی و انتظامی صورت نگیرد. این تجمعات در روز دوشنبه نیز ادامه داشته و در روزهای قبل خیلی محدود در سنندج و سقز نیز انجام شده است که نیروهای نظامی طبق درخواست ما در شورای تامین عمل کردند. اما در عین حال با افرادی که به صورت مسلح بخواهند امنیت جامعه را برهم بزنند با جدیدت و قاطعیت برخورد خواهیم کرد.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: اعمال محدودیت در بزرگراه امام علی (ع) از تقاطع جاده قدیم قم به سمت غرب و هدایت بار ترافیکی از طریق راستگرد به جنوب بزرگراه شهید رجایی و جاده قدیم قم و تمام ورودی‌ها به زیرگذر ضلع شمالی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در ضلع شمالی هم اجرایی می‌شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایمان، اعتقاد، آمادگی جسمانی، آموزش بالا و مهارت نفرات در کنار آمادگی تجهیزات و فرماندهی خوب فرماندهان نیرو در تمام سطوح، رزمایش موفقی را رقم زد.
سخنگوی نیروهای مسلح پاکستان امروز از کشته شدن تمامی ۷ سرنشین بالگرد نظامی مفقود این کشور از جمله سرلشکر «بابر افتخار» سخنگو و مدیرکل روابط عمومی ارتش خبر داد.
کارخانه تولید پهپاد تمام ایرانی ابابیل۲ صبح امروز با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپهبد شیرعلی میرزا، وزیر دفاع تاجیکستان در دوشنبه پایتخت این کشور افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ