حسن فیروزی که طس هفته‌های اخیر اعلام شد در زندان تحت شکنجه قرار دارد، بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا، یک بدهکار کلان و دانه درشت بانکی کشور که در دو سال گذشته با جدیت مورد رسیدگی قرار گرفت، در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران صادر شد.
دادگاه محمد رستمی صفا را به ۱۵ سال حبس تعزیری، محرومیت از هرگونه خدمات دولتی و رد مال در حق شبکه بانکی کشور به میزان ۱۸۱ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۴۱۷ یورو، ۹۶ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۳ دلار، یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۵ ین ژاپن و ۱۹ هزار و ۴۹۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۲۴ ریال محکوم کرد.
حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا، یک بدهکار کلان و دانه درشت بانکی کشور که در دو سال گذشته با جدیت مورد رسیدگی قرار گرفت، در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران صادر شد.
قضاوت مرتضی منصوریان در دربی اصفهان مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: به میوه فروش، هتل، رستورانو حتی نصاب پرده هم بدهکاریم. یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون بدهکار برق هستیم. این فدراسیون ۱۷ میلیارد بدهی مالیاتی دارد.
اسطوره فوتبال ایران در شرایطی بار دیگر موفق شد یک صعود به دسته بالاتر را در کارنامه خود ثبت کند که اکنون درگیر اتفاقاتی عجیب شده است.
پیشوا- دادستان عمومی و انقلاب پیشوا گفت: کل بدهی بدهکار پیشوا بر اساس نظر کارشناسان یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان است، که اموال وی ۴۰۰ میلیارد تومان مشخص شده است.
وزارت اقتصاد با انتشار سیاهه ابرشرکت‌های دولتی، بازیگران زیان‏ده و بدهکار را معرفی کرد. کالبدشکافی آمار موجود در صورت‏های مالی شرکت‌های دولتی نشان می‌دهد که در سال۱۴۰۰، ۱۰شرکت بزرگ دولتی با حدود ۵/ ۹۰همت زیان، در مجموع ۹۹درصد از کل زیان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین در همان سال، میزان بدهی ۱۰شرکت دولتی، ۸۹درصد از کل بدهی شرکت‌های دولتی را تشکیل می‌دهد. می‏توان بخش مهمی از مشکلات شرکت‌های دولتی را به عدم الزام به شفافیت و ارائه آمار‌ها در سال‌های گذشته نسبت داد که سبب شده است مدیریت آن‌ها در زمینه عملکرد مالی، از کیفیت و کارآیی لازم برخوردار نباشد. در سال‌های گذشته، دسترسی به اطلاعات و آمار و ارقام این شرکت‌ها بسیار سخت بود تا جایی که حتی نمایندگان مجلس برای دسترسی به اطلاعات حداقلی از عملکرد آن‌ها مجبور بودند این موارد را مستقیما از طریق وزرای مربوطه پیگیری کنند. انتشار عمومی صورت‏های مالی این شرکت‌ها از طریق سامانه کدال، یک اقدام مثبت در جهت شفاف‌سازی خواهد بود.
ملی پوش پاراکانو کشورمان گفت: قایقرانی یک مدال پارالمپیک به بهروزی راد بدهکار است و این قول را به خودم داده‌ام تا زمانی که مدال پارالمپیک را نگیرم از قایقرانی نخواهم رفت.
یک دهم درآمدی را که گفته را هم در نیاورد. آجرلو می‌خواست حق پخش بگیرد و به او اطلاعات غلط دادند. کسی که به آجورلو اطلاعات غلط داد بزرگترین بدهکار تبلیغات محیطی لیگ بود.
بدهی‌های دولت و شرکت‌های دولتی تا پایان آذر سال ۱۴۰۱ برابر با یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان و مطالبات دولت تا پایان آذر ۱۴۰۱ برابر با ۵۴۱ هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان بوده است.
روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان یک مهلت جدید برای تامین و پرداخت بدهی‌های معوقه آبی‌ها شده بود.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی از مزایده ۶۷۱ دستگاه ‌خودرو بابت وصول معوقات مالیاتی‌ یک بدهکار کلان خبر داد.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی از مزایده ۶۷۱ دستگاه ‌خودرو بابت وصول معوقات مالیاتی‌ یک بدهکار کلان خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بدهکار مهریه، چک ۴۰۰ میلیونی را قورت داد!/ دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس/ عاملان زورگیری از نوجوانان و سالخوردگان به زانو در آمدند/ کشف ظروف سفالی و پرده‌های شیشه‌ای/ دستبرد هکر‌ها به یک صرافی در مشهد/ سینی مسی ۵ میلیونی بهای قتل خواهرزن/ راز گوشی قاپی‌های موتورسوار سیاه پوش!/ دسیسه‌های هولناک زن جوان برای قتل شوهر
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جاساز ۱۷ کیلو شیشه در خودروی لیفان/ کلامی که یک زندگی را سوزاند!/ قصاص زن بدهکار به جرم قتل پیرزن/ قتل مرد بلال‌فروش با چاقوی مشتری در گردنه قوچک/ مرگ دختر نوجوان در واژگونی اتوبوس/ ماجرای شعله های سرکش جنایت سیاه/ برای آزادی دکتر ۴ میلیارد تومان خواستیم
مهرماه ۹۸ زنی با مراجعه به پلیس از کشف جسد مادرش در خانه خبر داد. وقتی مأموران به خانه پیرزن رفتند، دخترش درباره این حادثه گفت: مادرم در خانه‌اش تنها زندگی می‌کرد و به خاطر آسایش او تصمیم گرفتیم برایش پرستار بگیریم. از یک سال قبل تا کنون هم زنی به‌عنوان پرستار در خانه مادرم کار می‌کرد. اما از صبح خبری از مادرم نبود، نگران شدم و به خانه‌اش رفتم، اما هرچه زنگ زدم در را باز نکرد با کلید یدک در را باز کردم و دیدم مادرم نیمه جان و کبود روی زمین افتاده است.
«انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها است که ادامه این وضعیت قدر مسلم به ورشکستگی آن‌ها ختم خواهد شد، از سوی دیگر این بحران بدهی دولت نیز می‌تواند، به یک بحران عمومی بدهی ختم شود؛ اگر قرار باشد، همین وضعیت ادامه پیدا کند.»
مشاور حقوقی سازمان لیگ می گوید که باشگاه استقلال بابت تبلیغات محیطی، 70 میلیارد بدهکار است.
داود منظور از توقیف ۷۶۱ خودروی وارداتی مربوط به یک شرکت واردکننده خودرو بابت بدهی معوقه مالیاتی خبر داد.
مهاجری گفت: آقای قالیباف احساس می‌کند که نظام جمهوری اسلامی یک ریاست جمهوری به ایشان بدهکار است و از هر روشی استفاده می‌کند تا ان‌شاالله بتواند در یک انتخاباتی پیروز شود من فکر می‌کنم این صحبت‌هایی که آقای قالیباف انجام می‌دهد، فقط مصرف سیاسی و انتخاباتی دارد.
مساله صرفا حجاب نیست. مگر می‌شود در جامعه‌ای که یک عقبه تاریخی و ریشه دار حتی قبل از اسلام درباره حجاب دارد، به این شیوه روسری را در آتش بیندازند؟! این یک حرکت واکنشی است. آن جوان دنبال فرصتی بوده تا اعتراض کند و حالا با فوت مهسا امینی فرصت یافته است
ساوه- رئیس زندان ساوه گفت: یک خیر ساوجی ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد و بدهکار مالی را با پرداخت ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از زندان آزاد کرد.
متهم گفت: وقتی بدهکار بودم، تصمیم گرفتم با اسلحه به یک مغازه طلافروشی بروم. مبلغ یک میلیارد تومان سکه سرقت کنم و بیرون بیایم. فقط می‌خواستم همان مبلغ بدهکاری‌ام را سرقت کنم. برای همین به صورت اینترنتی یک اسلحه کلت با فشنگ خریدم. به یکی از شهر‌های غربی رفتم و اسلحه را تحویل گرفتم. بعد سوار یک تاکسی اینترنتی شدم و به محل سرقت رفتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ