اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوین دی بروینه، ستاره منچسترسیتی پیش از شروع فصل یک هدیه ویژه به هم‌تیمی هایش داد.
اسکار پارخا، سرمربی اورلاندو سیتی، معتقد است که لیونل مسی باید در دیدار برابر این تیم اخراج می‌شد.
رابرت تیلور، هم‌تیمی لیونل مسی در اینترمیامی، در یک مصاحبه از تغییرات شگرفی گفت که از زمان پیوستن ستاره آرژانتینی به این تیم در تمرینات اینترمیامی ایجاد شده است.
یحیی توره معتقد است اگر تیم بارسای 2009 که خیلی‌ها آن را بهترین تیم تاریخ می‌دانند، با این سیتی روبرو می‌شد، بارسا بدون تردید پیروز میدان می‌شد.
خلدون مبارک، مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی، تایید کرد که ایلکای گوندوگان روزهای پایانی حضورش در این باشگاه را سپری می کند.
منچسترسیتی در طول فصلی که گذشت هشت مسابقه کلیدی را با پیروزی پشت سر گذاشت؛ هشت مسابقه‌ای که مهم‌ترین نقش را در رسیدن تیم گواردیولا به سه‌گانه بازی کرد.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، می‌گوید اگر حق انتخاب داشت ترجیح می‌داد پای راست کریستیانو رونالدو را داشته باشد تا پای چپ لیونل مسی.
پپ گوارديولا يك تيم فوق‌العاده‌ ساخته است، اما همچنان برخي مي‌گويند اين تيم فاقد عنصر تعيين‌كننده دوران قهرماني سه‌گانه‌اش در بارساست.
کریم بنزما در کنار وینیسیوس، دو مهره خطرناک رئال برابر سیتی در اتحاد خواهند بود. کریم تنها یک گل دیگر با رسیدن به رکورد گلزنی مسی به سیتی فاصله دارد.
ارلینگ هالند که در اولین فصل حضور در سیتی عملکرد فوق العاده‌ای داشته در تلاش است رکورد گل‌های خود در یک فصل را به بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال نزدیک کند.
سوال یک خبرنگار از پپ گواردیولا بعد از پیروزی 6-0 سیتی مقابل برنلی در شب هت‌تریک ارلینگ هالند درباره علت تعویض گلزن نروژی به سرمربی سیتی برخورد و باعث شد او با طعنه‌ای جالب پاسخ بدهد.
مربی سابق آلخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد، می‌‌گوید او می‌توانست هم در تیم ملی اسپانیا و هم در تیم ملی آرژانتین بازی کند اما به دلیل شیفتگی بی و حد و حصرش به لیونل مسی آرژانتین را انتخاب کرد.
شرکت سونی در حال ساخت انیمیشن لیونل مسی، فوق‌ستاره فوتبال آرژانتین است.
شرکت سونی در حال ساخت انیمیشن لیونل مسی، فوق ستاره فوتبال آرژانتین است.
سریال انیمیشن «لئو مسی» از سوی سونی در دست ساخت است.
فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، در جریان دیدار امروز تیمش مقابل نیوکسل با یک حرکت فردی استثنایی خط دفاعی حریف را ویران کرد و گلی تماشایی به ثمر رساند.
ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی، شب گذشته ناجی تیمش برابر آرسنال شد و گلی تماشایی را به ثمر رساند.
خبرنگار نشریه اتلتیک می‌گوید مسی در سال 2020 قصد داشت بعد از ترک بارسلونا به منچسترسیتی ملحق شود ولی مخالفت بارتومئو، رئیس وقت بارسا، مانع انجام این انتقال شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بدهکار مهریه، چک ۴۰۰ میلیونی را قورت داد!/ دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس/ عاملان زورگیری از نوجوانان و سالخوردگان به زانو در آمدند/ کشف ظروف سفالی و پرده‌های شیشه‌ای/ دستبرد هکر‌ها به یک صرافی در مشهد/ سینی مسی ۵ میلیونی بهای قتل خواهرزن/ راز گوشی قاپی‌های موتورسوار سیاه پوش!/ دسیسه‌های هولناک زن جوان برای قتل شوهر
دوازدهمین هم‌اندیشی سراسری مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه سینا برگزار شد.
دوازدهمین هم‌اندیشی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه سینا برگزار شد.
متوسط گلزنی ارلینگ هالند در فصل جاری خیره‌کننده است و با ادامه همین روند او رکورد تاریخی لیونل مسی را خواهد شکست.
متوسط گلزنی ارلینگ هالند در فصل جاری خیره کننده است و با ادامه همین روند او رکورد تاریخی لیونل مسی را خواهد شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ