وینستون مک کنی هافبک شماره 9 آمریکا بهترین بازیکن این تیم در نیمه اول مقابل آمریکا بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوگل با ویژگی مخفی در بخش تصاویر و مپس خود به موقعیت مکانی کاربر دسترسی می یابد.
وستون مک‌کنی پیشنهاد 10 هزار دلاری برای فروش پیراهن پاره شده‌اش را رد کرد. پیراهن او در بازی داغ با مکزیک پاره شد.
توسعه نیافتگی یعنی این که پیشرفت لپ تاپ مک بودک پرو را از آمریکا بخری بیاری اینجا با آن فیلم های کارتونی ببینی . یا بنز آخرین مدل رل بخری و اینجا با آن آجر جابجا کنی .
هواداران لیدز که امشب در خانه شاهد شکست 4-1 تیم‌شان مقابل تاتنهام بودند در پایان بازی وستون مک‌کنی، ستاره آمریکایی تیم‌شان را به شدت مورد فحاشی قرار دادند.
به تازگی اخباری مبنی بر بدمسکنی مستاجران رواج پیدا کرده است و این پدیده ها تحت فشار افزایش غیر منطقی اجار بها تحمیل شده است.
بسیاری از مشاوران املاک در پی افزایش اجاره بها در سالهای اخیر به تازگی از روش جدید سکونت برخی مستاجران خبر داد و گفته اند کاکنس نشینی جایگزین اجاره خانه شده است.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور می‌گوید: مجلس به دنبال قانون اعتراضات اطلاع محور است.
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: دو رویکرد توزیع زمانی و مکانی سفر را در نوروز امسال در دستور کار داشتیم که گزارش‌ها نشان می‌دهد این رویکرد به خوبی انجام شد.
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: دو رویکرد توزیع زمانی و توزیع مکانی سفر را در نوروز امسال در دستور کار داشتیم که گزارش‌ها نشان می‌دهد این رویکرد به خوبی انجام شد.
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با بیان اینکه توزیع زمانی و مکانی سفر نسبت به سال گذشته بهتر بوده است، بر اطلاع‌رسانی تغییرات جوی به مسافران تاکید کرد.
یکی از پیکر‌های یافت‌شده متعلق به یک فرد شش ساله بود و جمجمه آن به شکل هدفمندانه‌ای از ریخت‌افتاده شده بود. دو تپه‌ی دیگر هنوز بررسی نشده‌اند.
ستاره‌های کوتوله قرمز احتمالا سیاره‌هایی در اطراف‌شان می‌چرخند که سرشار از آب هستند، بنابراین جستجوی جهان‌هایی به اندازه زمین در اطراف این ستاره‌ها مکانی منطقی برای شروع جستجوی حیات در جای دیگری در کهکشان است.
خرید جدید لیدزیونایتد تاکید کرد که مشکلی از بابت سازگاری با محیط جدید ندارد.
ستاره امریکایی یوونتوس با قراردادی قرضی راهی لیدزیونایتد شد.
باشگاه یوونتوس در نظر دارد هافبک آمریکایی‌اش را در لیست فروش زمستانی بگذارد.
ساری- معاون طبیعی و تنوع زیست کشور با اشاره به مشکلات محیط زیستی گفت: خانه محیط زیست مکانی برای ترویج اخلاق و وجدان‌محیط زیستی است.
وستون مک‌کنی روی پرتاب اوت با حرکتی جالب نگاه‌ها را به خود جلب کرد.
بازیکنان مطرح تیم ملی آمریکا از آمادگی بالای خود برای بازی نخست در جام جهانی می گویند.
لئاندرو پاردس و وستون مک کنی آماده هستند تا بار دیگر در ترکیب یووه به میدان بروند و شرایط این تیم را بهبود ببخشند.
مصدومیت وستون مک‌کنی نگرانی‌ها درباره او برای حضور در جام جهانی را به اوج رسانده‌ است.
شهردار تهران گفت: ترافیک و آلودگی هوا و بی مسکنی، امید را در جامعه از بین برده است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: به مناسبت هفته دولت، ۳۲۳ پروژه راه و شهرسازی با اعتباری ریالی بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان و اعتبار ارزی ۴.۲۳ میلیون یورو به بهره‌برداری می‌رسد.
دولت سیزدهم با راه اندازی شورای عالی مسکن و نیز راهبری نهضت ملی مسکن در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن و انجام تعهد مسکنی این دولت، می تواند دولت «مسکن ساز» لقب بگیرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس از تحویل ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تا پایان امسال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ