ساری- معاون طبیعی و تنوع زیست کشور با اشاره به مشکلات محیط زیستی گفت: خانه محیط زیست مکانی برای ترویج اخلاق و وجدان‌محیط زیستی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- ۱۷ خانه محیط‌زیست و هفت خانه فناور محیطزیست در استان اصفهان در آستانه هفته دولت به طور همزمان بهره برداری شد.
سخت‌ترین لحظات برای گزیزه فتحی فعال محیط‌ زیست دیدن کوله‌برانی بود که برای اطفای حریق آمده بودند؛ مردانی که در اوج فقر هستند، اما نسبت به محیط‌زیست احساس مسوولیت می‌کنند: «کسانی که ۶ ماه بود اجاره خانه نداشتند، اما آمده بودند اطفای حریق کنند. خانه و زندگی را کنار گذاشته بودند و با مسوولیت کار می‌کردند. آن لحظات واقعا گریه می‌کردم.»
سرهنگ محبت خانی گفت: در استان تهران باندی شناسایی شد که ۴ نفر حیات وحش را جمع آوری و در مکانی آن‌ها را مجروح می‌کردند و پس از عکس و فیلم برداری از حیوانات مصدوم و مجروح درخواست کمک برای درمان حیوانات می‌کردند و مردم هم با احساس پاک نسبت به محیط زیست کمک می‌کردند.
عصر امروز سرهنگ محبت خانی فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست کشور از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
یزد- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد از هم استانی ها خواست برای کاهش اثرات آلودگی هوا بر سلامتشان، از حضور غیرضروری خارج از منزل خودداری کنند.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری المپیک ورزشی محیط‎‌بانان و جشنواره خورشید هشتم همچنین برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ۳۷ هزار خانه محیط زیست خبر داد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به راه اندازی ۲۰۶۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور گفت: باید بتوان از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای جایگاه محیط زیست بهره گرفت.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ایجاد بیش از ۲۰۰۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور از مصادیق مردمی‌سازی محیط زیست است.
سمنان- معاون پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از راه اندازی نخستین خانه فناور محیط زیست استان در مرکز سمنان خبر داد و گفت: این خانه فناور، در زمینه بستر سازی فناوری ها فعالیت خواهد کرد.
یک سال دیگر در مکزیک انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود و یکی از نامزد‌های پیش‌رو که توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده، یک دانشمند محیط‌زیست است که می‌تواند به اولین رهبر زن در دومین اقتصاد بزرگ آمریکای لاتین تبدیل شود. به گزارش آسوشیتدپرس به نقل از یک نظرسنجی، کلودیا شین‌بام، شهردار مکزیکوسیتی ۲۰ امتیاز از نزدیک‌ترین رقیب در حزب خود پیشتاز است.
اصفهان- معاون فنی اداره کل محیط‌زیست اصفهان بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب چادگان را جزو مسائل حیاتی استان دانست و گفت: وجود چاه‌های جذبی در بالادست مخاطره جدی برای سد زاینده‌رود است.
اداره فدرال هوانوردی آمریکا مشغول تحقیق درباره انفجار موشک استارشیپ در ۲۰ آوریل است که به بارش زباله بر خانه ها و محیط زیست منجر شده و اجازه پرتاب جدید به شرکت نداده است.
ایمانی‌خوشخو سپس بیان کرد: درخواست می‌کنم دست‌کم اگر قرار است به این شکل نامنظم و بی‌برنامه سفر کنید با محیط زیست، طبیعت و آثار تاریخی رفتار خوبی داشته باشید. چطور وقتی یک مهمان وارد خانه ما می‌شود اگر شلخته باشد ناراحت می‌شویم؟ ما هم مهمان طبیعت هستیم و باید رعایت حال کنیم. چرا بعضا افراد به خود اجازه می‌دهند رفتار ضدمحیطی داشته باشند؟ سفر به مهمترین معضل مسؤولان محلی تبدیل شده است؛ چراکه بعد از هر تعطیلی باید شهر را به حالت اولیه برگرداند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از افتتاح و آغاز به‌کار هزار و چهارصد و یکمین خانه محیط زیست کشور خبر داد و گفت: وجود خانه‌های محیط زیست در مساجد می‌تواند الگوی مناسبی جهت ارائه دستاوردها باشد.
شهردار منطقه ۱۴ تهران از اجرای طرح خانه تکانی بهاری در این منطقه با جمع آوری پسمانده‌های آخر سال شهروندان و آموزش‌های محیط زیستی و ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبدا بین اهالی محلات خبر داد.
معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست توضیحاتی درباره سرانجام پرونده میانکاله، سد چمشیر، آلودگی هوا، گرد و غبار و موضوعات مختلف محیط زیستی ارائه داد.
بابلسر- مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: تا پایان برنامه هفتم در ۳۷ هزار روستا و محله های شهری خانه محیط زیست راه اندازی می شود.
انزلی- مدیرکل محیط زیست گیلان‌ با اشاره به اینکه ۳۰ درصد آلودگی های تالاب انزلی مربوط به فاضلاب های صنعتی است، گفت: برای ساخت تصفیه خانه شهرک صنعتی رشت ۱۴۰میلیارد تومان اعتبار تصویب شده است.
انزلی- مدیرکل محیط زیست گیلان‌ با اشاره به اینکه ۳۰ درصد آلودگی های تالاب انزلی مربوط به فاضلاب های صنعتی رشت است، گفت: برای ساخت تصفیه خانه شهرک صنعتی ۱۴۰میلیارد تومان اعتبار تصویب شده است.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی ۱۲۶ خانه محیط زیست در کشور خبر داد.
هدف این است که جمع‌آوری و تصفیه ضایعات از یک سرویس مضر برای محیط‌ زیست که هزینه‌بر است، به یک سرویس مفید برای محیط‌ زیست که درآمدزایی دارد، تبدیل شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: تاکنون بیش از ۶۸ خانه محیط زیست با دبیران داوطلب در سطح محلات مناطق ۲۲ گانه شکل گرفته و فعالیت مستقل دارند.
تبریز- مدیرعامل خانه فعالان محیط زیست و توسعه پایدار آذربایجان شرقی گفت: فعالان محیط زیستی از نهادهای مرتبط با احیای دریاچه ارومیه به دلیل احتمال قصور در اجرای قوانین شکایت می کنند.
مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: خانه محیط زیست در همه استان‌های کشور ایجاد می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ