وستون مک‌کنی روی پرتاب اوت با حرکتی جالب نگاه‌ها را به خود جلب کرد.
فضا، مکان بسیار بزرگی است و حتی امثال اینشتین هم گاهی با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوند. یکی از معروف‌ترین این محدودیت‌ها، مرکز سیاهچاله است که به نظر می‌رسد که در آن نظریه معروف اینشتین به طور کامل بی‌اثر می‌شود. حالا، یک بررسی تازه که از سوی دانشمندان دانشگاه سجونگ کره جنوبی انجام شده، نشان می‌دهد که محدودیت دیگری هم در دیدگاه نیوتن و اینشتین از گرانش را می‌توان در حرکات مداری ستاره دوگانه که فاصله زیادی دارند و به صورت گسترده از هم دور هستند، یافت.
صاغرمار شرقی (آمریکایی) با نام علمی «Heterodon platirhinos» ستاره داستان ما و گونه‌ای از خانواده قمچه‌ماران است.
حرف‌های عجیب قلیچ با حرکات دست همیشگی و ادبیاتی خاص علیه ستاره پرسپولیس بار دیگر موجی از واکنش‌ها را در مورد این گلر سابق یه راه انداخته است.
بازیکن پرسپولیس طی روز‌های گذشته مذاکراتی را با استقلال انجام داده، اما برای این کار تصمیمی جدید گرفته است.
امروز چند خبرگزاری از صحن علنی مجلس گزارش تصویری منتشر کرده‌اند که در آنها مصطفی میرسلیم و ساعتش سوژه عکاسی بوده است. ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که تصویری از ساعت مچی میرسلیم منتشر شد که ادعا داشت یک برند خارجی گران قیمت است که البته با توجه به رونق بازار فیک این دست موضوعات در حد همان ادعا باقی می‌ماند. در تصاویری که امروز منتشر شده گویا میرسلیم در حال توضیح در اینباره است.
محققان آزمایشگاه ملی ساندیا اخیرا بالونی تحقیقاتی که با انرژی خورشیدی حرکت می‌کند و مجهز به میکروفون است را به اتمسفر زمین فرستاده‌اند. این بالون ۵۰ کیلومتر از سطح زمین فاصله گرفته و وارد استراتوسفر زمین شد. استراتوسفر، منطقه‌ای آرام و عاری از طوفان و تلاطم و ترافیک‌های هوایی و تجاری است. از همین رو انتظار می‌رفت که میکروفون نصب شده در داخل این بالون در این لایه از جو، صدا‌های سیاره ما، چه صدا‌های طبیعی و چه صدا‌های ساخته شده توسط انسان‌ها را شنود کند.
پس از مهار پنالتی پیانیچ توسط گلر اتحاد کلباء، فرهاد مجیدی با حرکتی تمسخرآمیز، از اتاق VAR خواست تا دستور تکرار این ضربه را صادر کنند.
لورکوزن در ادامه روند درخشان خود با ژابی آلونسو به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد.
ستاره فوتسال ایران به جای حضور در اردوی تیم ملی و مسابقه پالما راهی جام رمضان قم شده است.
این حرکت با تبدیل شدن بدن مار به شکل S آغاز می‌شود، سپس مار با فشار دادن دم خود به زمین، نیمه جلوی بدن خود را به هوا پرتاب می‌کند. تمام بدن مار در هوا معلق می‌شود. زمانی که سر مار به زمین می‌رسد، دم به سمت جلو می‌چرخد، و به همین‌صورت سر و گردن دوباره پیچ می‌خورد. تمام این حرکات دوباره تکرار می‌شوند؛ و مار با پیچاندن مکرر بدنش، خود را به سمت جلو پرتاب می‌کند.
سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل سپاهان حاضر نشد.
اجرای حرکات نمایشی خطرناک با موتور سیکلت حتی بدون کلاه ایمنی، باعث وقوع حادثه برای یک جوان شد.
حرکت غیرمنتظره ملی‌پوش ایرانی فاینورد مقابل آژاکس او را تبدیل به سوژه عکاسان هلندی کرد.
علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران پس از باز شدن دروازه اش از روی نقطه پنالتی با بازیکن فجر سپاسی درگیر شد.
نیمار سرانجام از شر مصدومیت مچ پا خلاص شد و دیشب در بازی مقابل کره جنوبی در مرحله یک‌هشتم نهایی حاضر شد و گلزنی هم کرد.
فده والورده، ستاره اروگوئه، بعد از پنالتی‌ای که غنا در بازی امشب دو تیم از دست داد در مقابل داور خوشحالی عجیبی انجام داد که خبرساز شده است.
آزمون که در نیمه دوم تعویض شده بود و روی نیمکت حضور داشت، بعد از گلزنی ایران از شدت خوشحالی گلو و صورت کارلوس کی روش سرمربی ایران را فشار داد تا جشن پیروزی ایران را به شکل عجیبی انجام بدهد! این حرکت بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های دنیا داشت؛ از جمله توئیتر پرطرفدار ESPN که به کنایه و شوخی نوشت: «گاهی اوقات شما می‌توانید بعد از پیروزی در جام جهانی بیش از حد هیجان زده بشوید.»
سایت ESPN به حرکت عجیب سردار آزمون و شادی او با کارلوس کی‌روش در بازی با ولز کنایه زد.
کریستیانو رونالدو دست به حرکتی عجیب برابر نیوکسل زده و البته یک کارت زرد هم دریافت کرد.
منچستریونایتد تاکید کرده که هیچ مشکلی با ترک زودهنگام کریستیانو رونالدو از اولدترافورد پیش از پایان بازی دوستانه مقابل رایو وایکانو در روز یکشنبه ندارد.