جواد نکونام برای حضور روی نیمکت استقلال در هفته دوم لیگ برتر باید در ایفمارک حاضر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتظار می‌رود سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، هفته آینده از بیمارستان مرخص شود.
شرکت توسعه و تجهیز اعلام کرد استادیوم آزادی مشکلی برای میزبانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.
آخرین خبر از مصدومیت حسن یزدانی
همچنان یکی از سرنشینان سانحه‌ای که بازیکن 18 ساله ذوب‌آهن را به کام مرگ فرو برد، در بیمارستان بستری است.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان با حضور در برنامه زنده «مجله فوتبال» در شبکه خبر در خصوص آخرین تحولات تیم خود و‌ فوتبال ایران اظهار نظر کرد.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران می‌خواهد تا ۱۸ماه دیگر، تراموا به پایتخت بیاورد. وسیله‌نقلیه‌ای که قبلا هم درباره حضورش در تهران حرف‌وحدیث زیاد بود. زاکانی ۱۲ تیرماه، در آخرین نشست خبری‌اش که با موضوع حمل‌ونقل برگزار شد، خبر داد که تراموا، در خط یک بی‌آرتی از ترمینال شرق تا میدان آزادی، به‌طول ۱۸کیلومتر راه‌اندازی می‌شود.
گئورگی گولسیانی پس از تمدید با پرسپولیس خود را آماده بازگشت به ایران می‌کند.
مربی تیم ملی والیبال از ریجکت شدن قطعی‌اش برای سفر به آمریکا خبر داد و گفت هنوز تکلیف بهروز عطایی و دو بازیکن ملی‌پوش دیگر مشخص نیست.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست این کمیسیون با حضور رئیس بانک مرکزی خبر داد و گفت: در این جلسه موضوع آخرین وضعیت اجرای قانون صدور چک در دستور کار کمیسیون قرار داشت.
مازیار زارع که موفق شد با همراهی پژمان نوری ملوان را بعد از سال‌ها به لیگ برتر بیاورد، از آخرین حضورش روی نیمکت این تیم خبر داد و روی آن تاکید کرد.
مسافران 18 ساعت است که در هواپیما حضور دارند و با تنگی نفس مواجه شده اند اما هواپیما هنوز پرواز نکرده است. در این ویدیو عصبانیت مسافر این پرواز در یک ایرلاین آمریکایی را می‌بینید. منبع: آخرین خبر
هنوز مشخص نیست که تورنمنت کافا چه زمانی و با حضور کدام تیمها برگزار خواهد شد.
یک رسانه روسی آخرین وضعیت برگزاری مسابقات فوتبال آسیای مرکزی ( کافا) با حضور تیم ملی روسیه را به نقل از فدراسیون ایران اعلام کرد.
سخنگوی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ضمن تأیید خبر مسمومیت دانش‌آموزان این مدرسه دخترانه، اظهار کرد: صبح امروز در مدرسه پیام شاهد، تعدادی از دانش‌آموزان پس از استشمام بو و اظهار سوزش گلو از مسئولان مدرسه درخواست بررسی و معاینه را داشتند و پس از آن مسئولان مدرسه برای کسب اطمینان از سلامت دانش‌آموزان با اورژانس تماس گرفتند و موضوع را بررسی کردند، بلافاصله پس از حضور اورژانس ۱۵ نفری که اظهار داشتند سوزش گلوی بیشتری دارند به مراکز درمانی منتقل شدند.
نشریه گاردین انگلیس در گزارشی به تحلیل آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی قطر پرداخت و از احتمال حضور همزمان سردار آزمون و مهدی طارمی در ترکیب خبر داد.
باشگاه پرسپولیس علیرغم برنامه ریزی برای حضور در اردوی خارجی در تعطیلات، به جمع بندی نهایی در خصوص محل برگزاری آن نرسیده است.
یاسین سلمانی بار دیگر در روزهایی که به اوج آمادگی رسیده و شانس حضور در جام جهانی را داشت با مصدومیتی که در دیدار برابر تراکتور با آن مواجه شد وضعیت مبهمی پیدا کرده است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت برنامه‌های تیم ملی قبل از حضور در جام جهانی را تشریح کرد و از انجام یک بازی تدارکاتی در تهران خبر داد.
بابایی مشکلی برای حضور در بازی با گل گهر ندارد و با صلاحدید کادر فنی می‌تواند به میدان برود.
سخنگوی فدراسیون فوتبال از ادامه مذاکرات با باشگاه فولاد خوزستان برای حضور جواد نکونام در تیم ملی فوتبال خبر داد.
سرپرست تیم ملی از محتمل بودن برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی امید بلاروس خبر می‌دهد.
نشریه انگلیسی سان از احتمال حضور طارمی در چلسی به عنوان شگفتانه ددلاین پنجره تابستانی خبر داده است.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت جذب شیخ دیاباته گفت: تا فردا تکلیف حضور او در پرسپولیس مشخص خواهد شد.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت جذب شیخ دیاباته گفت: تا فردا تکلیف حضور او در پرسپولیس مشخص خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ