آخرین تمرین ژرمن‌ها در شرایطی برگزار شد که سه بازیکن این تیم با صلاحدید کادر فنی تمرنی نکردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اقتصاد دستورالعمل متنوع سازی روش های ورود سرمایه به کشور برای سپرده گذاری بلندمدت ارزی و سرمایه گذاری را آماده کرد.
وینگر چپ 23 ساله که از حضور پرشور هوادرانشان به وجد آمده، قول یک تیم هماهنگ‌تر و بهتر را در ادامه راه می‌دهد.
روح 20 ساله در کالبد 38 ساله پسر پرتغالی برای بازی‌های بزرگ تعیین کننده است، دنیا می‌‌داند که قهرمانی در خون اوست.
اگر به دنبال یک کیک رژیمی و ساده هستید که در کمترین زمان هم پخته و آماده شود ما به شما کاپ کیک جوی دوسر و هویج را پیشنهاد می‌دهیم.
ستاره ۱۹ ساله رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی بابیان اینکه سرمربی تیم ملی جوانان خواستار کناره‌گیری او از چرخه انتخابی بزرگسالان شده است، گفت: کاملا آماده مبارزه با کامران قاسمپور بودم و در خودم می‌دیدم او را شکست بدهم.
باشگاه السد قطر پیش نویس قرارداد سه ساله با محمدامین حزباوی را آماده امضا کرده است.
تیم دوم جدول یعنی استقلال خوزستان دیروز در شرایطی در ساوه به مصاف خوشه طلایی رفت که برای مدعی ماندن محکوم به برد بود.
نشریه واشنگتن‌پست مدعی شد که انگلیس آماده است تا موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کند.
کلارا چیا ۲۴ ساله شده و جرارد پیکه هدیه منحصر به فردی برای او آماده کرده است.
متخصص روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر ضرورت درمان مبتلایان اختلال استرسی پس از سانحه گفت: این افراد همیشه در حالت آماده باش به سر می‌برند، گویی منتظر خطر هستند و نمی‌توانند احساس آرامش کنند، مدام مضطرب هستند و به سختی به خواب فرو می‌روند و به طور کلی بی‌قرار و ناآرام هستند.
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، آماده عذرخواهی به خاطر رفتار زشتی که با لروی سانه داشته است اما تصمیم نهایی مدیران این باشگاه هنوز مشخص نیست.
۹ وزنه‌بردار ایران در فهرست کنترل دوپینگ فدراسیون جهانی برای سال ۲۰۲۳ قرار دارند و هر زمان باید آماده دادن تست دوپینگ باشند.
مناطق ساحلی استان بوشهر هر ساله در ایام نوروز میزبان خیل عظیم گردشگران از نقاط مختلف کشور است.
جشن نور «تهران زیبا» بزرگترین جشن نور کشور است که در آن ۵۰ سازه نوری هنری و تعاملی در اشکال و فرم های مختلف توسط هنرمندان و مجریان طراحی، ساخته و نصب شده است.
قرابیه سیب و گردو طعم و مزه بی نظیری دارد و شما می‌توانید برای عید نوروز می‌توانید این شیرینی خوشمزه را آماده کنید و یک پذیرایی شیک و منحصر به فرد داشته باشید.
کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله تیم ملی پرتغال، دوباره در تمرینات گروهی این تیم شرکت کرد.
نفرات منتخب کشتی آزاد ایران اواخر ماه گذشته وارد اردوی آماده سازی شدند تا خودشان را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا مهیا کنند.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به دنبال پشتوانه سازی در باکو برای سال های آینده و مسابقات حساس است.
نخست وزیر ارمنستان اعلام کرده که آماده است تا ماموریت صلحبانان روسیه را تا ۲۰ سال تمدید کند.
قربان بردیف به رکورد بیشترین حضور روی نیمکت تراکتور به عنوان یک سرمربی خارجی در دوران محمدرضا زنوزی خواهد رسید.
سازمان پزشکی قانونی امروز بیانیه‌ای درباره علت فوت مهسا امینی منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت مرحومه مهسا امینی ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است. پس از این بیانیه؛ صدا و سیما نیز فیلم جدیدی از حضور مهسا امینی در مقر پلیس گشت ارشاد منتشر کرد. پیش از این دو فیلم در روزهای پس از فوت مهسای ۲۲ ساله؛ از حضور او در ورزا و لحظات احیا از سوی پلیس منتشر شده بود.
شهردار منطقه ۱۳ از مراحل نهایی آماده سازی و تحویل مجموعه جنگ افزارسازی ساصد خبر داد و گفت: ۱۱ هکتار از کمبود سرانه های عمومی و فضای سبز منطقه تامین می شود.
نشریه «سان» انگلیس خبر تمایل باشگاه چلسی به جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران را منعکس کرد.
کاپیتان جدید استقلال با انگیزه بالا کارش را برای مسابقات لیگ برتر ادامه می‌دهد؛ او تمرینات سختی را پشت سر گذاشته و آماده اولین کلین‌شیت فصل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ