اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ثبت‌نام نهایی از داوطلبان انتخابات مجلس ۲۷ مهرماه است و امکان اعتراض در پیش ثبت‌نام‌ها دیده شده است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در شبکه حزبی مان در سراسر کشور و تمام استان‌های مان با یک فهرست ۴۰۰ نفره وارد مرحله پیش ثبت نام انتخابات شده ایم. در زمان نزدیک به انتخابات، سعی می‌کنیم با گروه‌های دیگر سیاسی یکی شویم و به یک فهرست واحد برسیم به هر حال این تکلیف الهی است که افراد به نفع کسانی از خودشان بهتر هستند و اصلح هستند کنار بروند.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای زمان و نحوه ثبت نام نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مدارک مورد نیاز را اعلام کرد.
وزیر کشور گفت: از جریانات سیاسی و نیز افرادی که به شکل منفرد می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، دعوت می کنیم زودتر ثبت نام کنند چون فرصت ما محدود است و یک هفته بیشتر زمان نداریم.
بر اساس جدول زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیش ثبت نام داوطلبان از فردا دوشنبه به مدت ۷ روز آغاز می‌شود.
بر اساس جدول زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیش ثبت نام داوطلبان از فردا دوشنبه به مدت ۷ روز آغاز می‌شود.
بر اساس جدول زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیش ثبت نام داوطلبان از فردا دوشنبه به مدت ۷ روز آغاز می‌شود.
پیش ثبت نام نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز ۱۶ مرداد آغاز می‌شود.
اداره ملی اقیانوسی و جوی دولت فدرال آمریکا (NOAA یا نوا) رسماً خبر ورود شرایط ال نینو را برای ماه‌های پیش رو در ۲۰۲۳ و همچنین ۲۰۲۴ میلادی تایید کرد. کمی پیش از اعلام این خبر، پژوهشگران اعلام کردند دمای آب سطح اقیانوس‌های جهان از هر زمانی در گذر دورانی که با ماهواره‌ها شرایط آب‌وهوایی اقیانوس‌ها را ثبت می‌کنیم، گرم‌تر شده‌اند.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، مدیرانی که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند مانند دوره‌های گذشته ۶ ماه پیش از ثبت‌نام باید استعفا دهند.
سازمان حمایت در نامه ای به خودروسازان اعلام کرد که پیش پرداخت مشتریان در زمان ثبت نام خودروهای پیش‌فروش شده مشمول تورم قیمتی نمی‌شود.
آخرین عکس هابل نمایی جانبی از کهکشان UGC ۲۸۹۰ را به ثبت رساند که در فاصله ۳۰ میلیون سال نوری از زمین در صورت فلکی زرافه (Camelopardalis) قرار دارد.
تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا تصویری از یک ستاره نادر در مرحله پیش از انفجار و تبدیل شدن به گرد و غبار کهکشانی ثبت کرده که در فاصله ۱۵ هزار سال نوری از زمین قرار دارد.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو کامیون و کامیونت را که قرار است ۱۵ اسفند روی تابلو برود ابلاغ کرد. مهلت ثبت سفارش تا چه زمانی است؟ و میزان پیش پرداخت این خودروها چقدر است؟
در هفته گذشته زمان آغاز پیش فروش های نوروزی قطار همچنان با بلاتکلیفی به پایان رسید و در بخش مسکن نیز مقاوم سازی مسکن مهر در برابر زلزله مورد توجه همگان قرار گرفت.
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، هاکوتو آر در آوریل به ماه می‌رسد و نخستین فرود نرم یک فضاپیمای ژاپنی روی ماه را ثبت خواهد کرد. این فضاپیما در مرحله بعد یک کاوشگر کوچک به نام رشید (توسعه یافته در امارات متحده عربی) را روی ماه آزاد می‌کند تا به مدت یک روز ماه (معادل ۱۴ روز زمین) فعالیت کند.
زمان نشست خبری سرمربی تیم‌های ملی فوتبال ایران پیش از دیدار مقابل انگلیس در بازی‌های جام جهانی قطر مشخص شد.
پیش بینی‌های مربوط به مرگ در آینده که توسط مدل پژوهشگران انجام شد در ۷۲ درصد مواقع پس از یک سال و ۷۳ درصد پس از پنج سال درست بود.
حسگرهای سرعت سنج موبایل می توانند داده هایی از سلامت فرد را ردیابی کنند که ریسک مرگ فرد در ۵ سال آینده را تعیین می کنند.
حسگرهای سرعت سنج موبایل می توانند داده هایی از سلامت فرد را ردیابی کنند که ریسک مرگ فرد در ۵ سال آینده را تعیین می کنند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، تخلف بزرگ یک کارگزاری، فردا هشتمین صندوق طلا پذیره نویسی می‌شود، ثبت سفارش لاماری و کارا در بورس کالا چه زمانی است؟، تحلیل شستا امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۱ | شستا صعودی می‌شود؟، آیا بورس در شرایط فعلی پیش بینی پذیر است؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آیدین علیاری ملی‌پوش دوچرخه‌سواری کشورمان در این ماده رکورد کشورمان را که پیش از این در اختیار خودش بود را با ثبت زمان ۴ دقیقه و ۲۵ ثانیه شکست و با کسب مقام سومی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کرد.
تلسکوپ فضایی جیمز وب تصویر ستاره ایرندل(Earendel) که گفته می شود دورترین ستاره شناخته شده جهان است را ثبت کرد. این ستاره ۱۲.۹ میلیارد سال نوری از سیاره زمین فاصله دارد. پیش از این تلسکوپ هابل نیز موفق به ثبت این تصویر اما با کیفیت پایین‌تری شده بود. به گفته ستاره‌شناسان، ایرندل به قدری کم‌نور است که یافتن آن حتی در تصاویر جیمز وب نیز می‌تواند چالش برانگیز باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ