سفارت ایران پیش‌تر اعلام کرده بود که این زائران بیشتر بر اثر تصادف یا مرگ طبیعی در پیاده‌روی اربعین فوت شده‌اند. ازدحام جمعیت و گرمازدگی، از جمله چالش‌ها اربعین امسال نیز اعلام شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعال سیاسی گفت: گرچه 49 هزار نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کردند اما موضوع مهم برای پرشور شدن انتخابات، تعداد و درصد رأی دهندگان است.
بررسی تفکیکی ثبت‌نام‌کنندگان داوطلبی مجلس شورای اسلامی حاکی از استقبال بانوان از داوطلبی در انتخابات مجلس دوازدهم است و این کمی بیشتر از انتخابات سال ۹۸ است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش‌ثبت‌نام ۲۷ هزار و ۷۳۱ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا پنجمین روز ‌پیش‌ثبت‌نام‌ها خبر داد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش‌ثبت‌نام ۲۷ هزار و ۷۳۱ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا پنجمین روز ‌پیش‌ثبت‌نام‌ها خبر داد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش‌ثبت‌نام ۲۷ هزار و ۷۳۱ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا پنجمین روز ‌پیش‌ثبت‌نام‌ها خبر داد.
کارشناسان می‌گویند حالا که آثار این قانون و شدت‌یافتن پذیرفته‌شدگان سهمیه‌ای در رشته‌های پرطرفدار و حساس مانند رشته‌های مرتبط با سلامت انسان آشکار شده، خوب است که در برنامه هفتم در این زمینه تغییراتی ایجاد شود؛ انتظاری که باید منتظر ماند و دید که تا چه اندازه عملی می‌شود آن‌هم در شرایطی که از نمایندگان گروه‌های دارای سهمیه شنیده می‌شود که خواستار افزایش میزان و اثرگذاری سهمیه جامعه هدف خود هستند.
ظرفیت پالایشی کشور ما بنا به اعلام مسوولان وزارت نفت، حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز است که به طور میانگین نزدیک به ۲ میلیون بشکه از تولید نفت روزانه ما به مصرف داخلی می‌رسد که در زمان اورهال یا تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها این میزان کمی کاهش می‌یابد؛ بنابراین منطقی نیست که روزی نهایتا ۳ میلیون بشکه تولید کنیم، ۲ میلیون بشکه در داخل مصرف کنیم و حدود ۱.۶ میلیون بشکه هم صادر کنیم. به نظر می‌رسد این عدم تطابق، ناشی از فروش بخشی از نفت فروش نرفته قبلی ایران باشد.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالمجید معادیخواه از نخستین وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران به جماران گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم باید بپذیریم که کشور خوب اداره نشده است، کسی را نمی‌خواهیم مقصر کنیم، دنبال مچ‌گیری نیستیم و خودمان را هم استثنا نمی‌کنیم، اما امروز با آمار اگر بخواهیم حرف بزنیم باید از امکانات استفاده کنیم تا بتوانیم به صورت آماری و به صورت دقیق حرف سخنی بگوییم، ولی اگر کسی به جامعه نگاه کند، می‌بیند که بخش عظیمی از مردم از شرائط فعلی راضی نیستند؛ اسم آن را هر چه بگذاریم، این وضعیت چیزی نبود که ما فکر می‌کردیم و می‌خواستیم.
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲۴ درصد از آمار ثبت اختراع متعلق به زنان است، گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات صندوق نوآوری و شکوفایی این است که زنان نمونه را معرفی کند.
وضعیت دینداری در جامعه ترکیه، چگونه است؟ چند درصد از مردم این کشور نماز می خوانند و روزه می گیرند؟ تعداد خانم های باحجاب و بی حجاب چقدر است؟ کدام مذهب اسلامی بیشترین پیرو را دارد؟
مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفت: بحث شفافیت در آمار سرمایه باید افشا شود.
متروی تهران با ۲۵۸ کیلومتر طول در هفت‌خط و ۱۴۴ ایستگاه، دارای هزار و ۱۱۳۶ دستگاه پله برقی است و طبق آخرین آمار در حال حاضر از میان این ۱۱۳۶ دستگاه پله برقی ۳ دستگاه بیش از ۷۲ ساعت است که خاموش هستند، یک پله برقی نیز در حال انجام تعمیرات اساسی است.
در این فیلم روایت و آمار محرومیت‌زدایی از روستاها در گام اول انقلاب اسلامی را مشاهده می‌نمایید.
با اینکه جداول مربوط به تخصیص بودجه بندی الف تبصره ۱۸ درباره اشتغالزایی در رسانه‌ها منتشر شده و حاکی از عملکرد صفر دولت در تخصیص این بودجه است، اما خبرگزاری دولتی ایرنا متأسفانه با ادبیات توهین آمیز علیه مجلس شورای اسلامی، در اقدامی سوال برانگیز برای دومین بار طی روز‌های اخیر، آمار تخصیص بودجه اشتغال سال ۱۴۰۰ را به عنوان عملکرد سال جاری منتشر کرد.
وزارت صمت جدیدترین آمار تغییر قیمت ها را منتشر کرد که در آن قیمت ۲۹ کالا، از جمله انواع روغن و برنج بیش از ۱۰۰ درصد، ۲۸ کالا بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد و ۳۰ کالا زیر ۵۰ درصد افزایش یافته است.
وحید جلال‌زاده رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: به ۴۵ نمایندگی ایران در خارج از کشور حمله شده که در ۱۱ مورد، با سلاح گرم و کوکتل مولوتوف بوده است.
سردار حسن‌زاده گفت: برخی از سلبریتی‌ها هیچ جایگاهی در نظام ندارند؛ چون آن‌ها هرچه به دست آوردند به واسطه فعالیت در این نظام اسلامی بوده و البته این را هم نمی‌دانند که اگر مردم اراده کنند در کوتاه‌ترین زمان، آن‌ها را از جایگاه‌شان به پایین می‌کشند.
کمیته انفورماتیک فدراسیون والیبال، فهرست اولیه اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم‌های لیگ برتر مردان سال 1401 را اعلام کرد.
رسانه های فارسی زبان به گونه ای اخبار را منتشر می کنند که گویی نظام سقوط کرده است. کشوری که رسانه ایران اینترنشنال را اداره می‌کند، بداند اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهد و ما از این اقدام آنها چشم پوشی نمی کنیم.
رئیس جمهور گفت: خط قرمز جمهوری اسلامی ایران، امنیت جان و مال مردم است و نمی‌شود نسبت به جان و مال مردم اجازه تعدی داد .
طبیعتاً این دولت اگر بخواهد مردم را از فشار‌های اقتصادی برهاند، باید از سیاست‌هایی که بر مردم فشار وارد می‌کند فاصله بگیرد و اسباب بهبود وضعیت معیشت مردم را فراهم کند؛ چیزی که تاکنون در این یکسال، آمار و واقعیت‌های اقتصادی آنرا نشان نداده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی‌ها و جلساتی که تاکنون با مسئولان مختلف کشور داشتیم، حاکی از ضعف‌ها و خلأهای جدی در زمینه آمار است.
با اعلام اسامی ۴۰ نفر برتر کنکور ۱۴۰۱ در گروه‌های آزمایشی مختلف مشخص شد امسال نیز رتبه‌های برتر در تصاحب مدارس خاص است و از میان نفرات برتر کنکور امسال صرفاً یک دانش‌آموز در مدرسه دولتی عادی تحصیل کرده است! ۲۹ نفر از مدارس استعداد‌های درخشان، ۹ نفر مدارس غیرانتفاعی و یک نفر مدارس نمونه دولتی بودند!
مانی حقیقی با فیلم «تفریق»، هومن سیدی با فیلم «جنگ جهانی سوم»، وحید جلیلوند با فیلم «شب، داخلی، دیوار» و سعید روستایی با فیلم «برادران لیلا» از جمله اسامی مطرح‌تر هستند که ترجیح دادند آثارشان به دلیل آنچه عدم امکان طی مراحل فنی تا زمان جشنواره خوانده شد، در جشنواره فجر حضور نداشته باشد... برخی از آثار نیز علی رغم شایستگی بیرون گذاشته شدند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ