نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: ما همیشه گفته ایم که با معترضین برخورد قانونی داشته باشید و فضا را در اختیار معترضین قرار دهید و مکانی را ایجاد کنید که صدای آنها شنیده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه پیش بینی‌اش این بوده که ایران در هر هفته از لیگ ملت‌های والیبال دو پیروزی کسب کند، گفت: چرا صدای معنوی نژاد زمانی که توسط لوزانو خط خورد، در نیامد؟
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان و مسئولان امروز باید پایبند به آنچه که در قانون وجود دارد باشند و آنها را اجرا کنند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با فعالان حوزه دختران بر لزوم شنیده شدن صدای شبکه‌های فعال حوزه دختران جهت توجه به مطالبات آن‌ها در این عرصه تأکید کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: راهپیمایی به عنوان یک نماد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا همبستگی مقاومت بتواند خودش را بیشتر نشان دهد.
هادی خانیکی نوشت: باید به هر نگاه و صدای متفاوتی احترام گذاشت و هر فرد و گروه و نسل و صنفی را آن‌قدر به رسمیت شناخت که سخن‌ها و فهم‌شان موجب بازاندیشیدن و اصلاح دیدگاه‌های جزمی و متصلب شود.
سعید لیلاز گفت: ایران بعد از انقلاب اسلامی دشواری‌های زیادی را به چشم دیده است؛ از جنگ تحمیلی تا دوران دشوار سازندگی و ... مسئولان باید این نکته مهم را در نظر بگیرند که مردم ما مردمانی قانع هستند و شرایط را هم درک می‌کنند، اما اگر جامعه به این نتیجه برسد که عده‌ای خودی و عده‌ای غیرخودی هستند، بی شک صدای اعتراض‌شان را بلند خواهند کرد. پس لازم است، نظام حمکرانی رفتاری صحیح و صادقانه داشته باشد تا انسجام و اتحاد لازم محقق شود.
اگر افراد به طور ناگهانی در گوش خود صدای بوق بشنوند ممکن است دچار سکته گوش شده باشند که باید خیلی سریع به پزشک مراجعه و درمان شوند.
آیت الله نوری همدانی گفت: متاسفانه چیزی از گرانی و مشکلات مردم کم نشده است. در این چند سال چیزی ارزان نشده است، باید با همت مضاعف و برنامه ریزی دقیق مشکلات اقتصادی را حل نمود.
ساده انگاری است اگر فکر کنید با آرام شدن فضا و پایین آمدن التهابات، اصل موضوع حل شده است درحالی که اینگونه نیست؛ قطعا اگر تدبیر لازم و بایسته‌ای صورت نگیرد آتش زیر خاکستری خواهد بود.
نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «باید صدای ملت خود را بشنویم»، عنوان کرد: باورم بر این است در قانون اساسی که ثمره خون ۲۴۰ هزار شهید است این ظرفیت وجود دارد که ما صدای ملت ایران را بشنویم؛ ملتی که ملی شدن صنعت نفت را پیشرو در خاورمیانه انجام داد، ملتی که جنبش مشروطه باقرخان، ستارخان و نهضت جنگل و تمامی آزادیخواهان از دادمحمد بلوچ در سیستان و بلوچستان تا تمام آزادیخواهانی که در سراسر این مملکت سال‌ها پیشروتر از خاورمیانه ایستادند. باید صدای زنان، جوانان، اقلیت‌ها، فعالان سیاسی، کانون‌های صنفی و... را بشنویم؛ چراکه این نظام متعلق به این مردم است و ما امانتدار آن‌ها به عنوان نماینده هستیم.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
عبدی نوشت: بعید است که در هیچ جامعه‌ای بتوان صدای واحدی از مردم شنید. صدای مردم نه تنها متکثر است، بلکه مهم‌تر از آن این است که در حال تغییر و تحول نیز هست. پس چاره‌ای نیست جز اینکه صدای مردم را متنوع دانست و به همه آن صدا‌ها احترام گذاشت و خواهان بازتاب همه این صدا‌ها در عرصه سیاست و جامعه بود.
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس برخورد عادلانه و صادقانه با مردم را تنها راه پاسخ به مطالبات و شنیدن صدای معترضین دانست و گفت: اصلاح در قوانین و سیاست‌های کلی کشور نیاز نیست، اجرای سیاست‌ها باید دقیق و درست صورت بگیرد.
آصفری گفت: خواست نظام این است که صدای معترضان شنیده شود. به هرحال مطالباتی دارند که بخشی از آن مربوط به گذشته و بخشی از آن مربوط به زمان حال است که روی هم تلنبار شده و باید برای حل آنها راهکار پیدا کرد. در چنین فضایی زمان این نیست که گفته شود ما می‌توانستیم به مردم شلیک کنیم.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید گفتگو‌هایی بین معترضان و حاکمیت اتفاق بیافتد. یعنی صدا و سیما در شبکه‌های خود افرادی را که در کف خیابان حضور دارند دعوت کند تا حرف‌هایشان را بزنند و در مقابل افراد حاکمیت با آنان گفتگو کنند. این موارد می‌تواند تا حدوی وضعیت خشونت را به طور طبیعی کاهش دهد.
جمیله کدیور گفت: حاکمیت جمهوری اسلامی ایران اگر در صدد گشایش و بهبود اوضاع کشور و ملت است، تا دیر نشده باید با تدبیر، فضای رسانه‌ای داخل کشور را باز کند، از فشار‌های فرهنگی و اجتماعی بر اقشار مختلف، به‌ویژه زنان و دختران و دانشجویان و دانش‌آموزان و اهل رسانه بکاهد و صدای مردم، به‌ویژه نسل جوان را بشنود.
مردم مهم‌ترین سرمایه ایران هستند و انسجام و وحدت ملی اصلی‌ترین مولفه قدرت و بازدارندگی ملی ایران بوده و هست. با اجرای دقیق و کامل قانون اساسی راه را برای گفت‌وگوی ملی باز کنیم.
نگاه دولت این است که وقتی ۸۵ میلیون جمعیت نخبه داریم، اگر حرفشان را نشنویم، خودمان را از شنیدن آن‌ها محروم کرده‌ایم. اگر بخواهیم یک تحلیل راهبردی از حوادث اخیر داشته باشیم، باید ببینیم در ایام اخیر، سطح منطقه و جهان چه حوادثی رخ می‌داد.
در هفته های گذشته اعتراضات خیابانی، تمرکز رسانه‌ها، دولت و افکار عمومی را به خود اختصاص داده است.
صدای اغتشاش‌گر که در راستای تکمیل پازل دشمن حرکت می‌کند هیچگاه شنیده نمی‌شود از این رو خطاب به آنها باید گفت: «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.»
صادق زیباکلام با تاکید بر مطالبات به حق معترضان خطاب به مسئولان گفت که باید صدای مردم را بشنوند و مطالبات آنان را پیگیری کنند.
ایراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در بخشی از مصاحبه خود که در مسیر پرواز به آمریکا در پاسخ به این سوال که فکر‌می کنید مردم در این سقر از شما چه انتظاری دارند، تاکید کرد: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
قطعی برق ورزشگاه خرم آباد در دیدار دوستانه با شمس آذر صدای اعتراض تند فراز کمالوند را بلند کرد.
رئیس جمهور گفت: این گونه آمارهای نامستند، حتی در تصمیم‌سازی‌های درون دستگاهی نیز مشکل ایجاد می‌کند، بنابراین هر دستگاهی می‌خواهد آماری اعلام کند باید با مرکز آمار هماهنگ شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ