آیت الله نوری همدانی گفت: متاسفانه چیزی از گرانی و مشکلات مردم کم نشده است. در این چند سال چیزی ارزان نشده است، باید با همت مضاعف و برنامه ریزی دقیق مشکلات اقتصادی را حل نمود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت بازی‌های آسیایی گفت: در بازی‌ها عملکرد نظام، کاروان و دولت سنجیده می شود.
عملکرد دولت در ایجاد تغییر و تحولات در صنعت خودرو مثبت است
در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور اهم اقدامات انجام شده در خصوص برنامه مهار تورم و رشد تولید، گزارش پیشرفت طرح حکمرانی ریال و سه پیشنهاد دستگاه های مختلف بررسی بررسی شد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: خط عمل دولت الکترونیکی، نشان از عملکرد خوب دولت در خدمات رسانی به مردم دارد.
یک روزنامه اصولگرا با انتقاد از رئیسی نوشت: صدای «مردم معترض» را خاموش نکنید / با شرمساری، از آنان «عذرخواهی» کنید
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت به صورت مستمر در حال ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانکهای عامل، بنگاه‌های اقتصادی و شرکتهای دولتی است.
رییس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نقش دولت در ایجاد رضایتمندی عمومی در ملت و اثرگذاری در مشارکت حداکثری، بسیار مهم است و دولت باید در این خصوص قبل از مجلس و شورای نگهبان برنامه‌ریزی کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه این که با طرح ادعا‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
نمایندگان مردم در مجلس، با بررسی مجدد «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برطرف و در ادامه عملکرد دولت در منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها را بررسی کردند.
دفتر هیات دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران در یک گزارش فعالیت‌های دولت را در ۱۷ ماهه اخیر به صورت مختصر منتشر کرد.
اساسنامه دو صندوق دارایکم و پالایشی یکم چندی پیش اصلاح و به تصویب هیات دولت رسید. یکی از اصلاحات این بود که این دو صندوق دارای بازارگردان شوند. عملکرد بازارگردان صندوق پالایشی یکم چگونه بوده است؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی یکشنبه، ۱۳ آذرماه به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پرداختند. همچنین نمایندگان در جلسه غیر علنی نشست مشترکی با هیات دولت و رییس جمهور داشتند.
خبرگزاری رسمی دولت نوشت: اکنون که پیش‌بینی دولت درست از کار درآمده، برخی در مجلس از دولت انتقاد می‌کنند که چرا مصارف دیده‌شده را به طور ۱۰۰ درصد پرداخت نکرده است! از این رو برآورد غیر واقع‌بینانه نمایندگان از منابع درآمدی تبصره ۱۴ عامل اصلی عدم تحقق اهداف بودجه‌ای در حوزه اشتغال است.
خبرگزاری دولتی اوکراینی «اونیان» در حساب تلگرامی خود اعلام کرد که صبح امروز صدای چهار انفجار در کی یف شنیده شد و گزارش‌هایی نیز درباره عملکرد پدافند هوایی ارتش اوکراین در استان کی یف انتشار یافت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی عملکرد دستگاه‌های مسئول در تحقق اهداف دولت هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیک در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی عملکرد دستگاه‌های مسئول در تحقق اهداف دولت هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیک در دستورکار قرار گرفت.
امام جمعه مشهد اظهار داشت: از نظر رهبر معظم انقلاب، اینکه دولت توانسته در عملکرد یکساله خود، اعتماد و امید مردم را به نظام و دستگاه اجرایی برگرداند و همچنین انجام سفر‌های استانی و حضور در کنار مردم، سرعت عمل مسوولان در برابر حوادث طبیعی و پیش‌بینی نشده و حضور در میدان از جمله ویژگی‌های مثبت دولت سیزدهم است.
برنامه «رو در رو» درگفتگو با معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور به بررسی عملکرد و برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی درخصوص ساخت مسکن و ساماندهی بازار مسکن می پردازد.
جهش در تولد و تأمین تسلیحات، تجهیزات و محصولات دفاعی از رویکردهای وزارت دفاع در دولت سیزدهم است؛ طبق اعلام سردار آشتیانی ۲۵ درصد بیشتر از برنامه مصوب تولید داشته‌اند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: طبق آئین نامه داخلی مجلس باید رئیس جمهور و وزرا گزارش یک ساله خود را به مجلس ارائه کنند.
بانک مرکز در دوره جدید فعالیت خود در دولت سیزدهم؛ انظباط مالی، کنترل بازار ارز و مهار نقدینگی را به عنوان سه رویکرد اصلی خود در دستور کار قرار داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از عملکرد دولت سیزدهم در یک سال گذشته تقدیر و تشکر کردند.
رویکرد کشورهای خاورمیانه حاکی از تنوع بخشی آنها به سبد تولید انرژی‌های الکتریکی است و عربستان در این رابطه برنامه‌های جدی را طراحی و به اجرا رسانده است.
انتقال توده گرد و غبار از مرزهای غربی به ایران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ