کاکا، هافبک سابق تیم ملی برزیل، معتقد است چند بازیکن می توانند در جام جهانی به نیمار کمک کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دون گاربر، یکی از مدیران ام ال اس، معتقد است که صحبت پیرامون مصدومیت لیونل مسی روی چمن مصنوعی بزرگنمایی است.
قرار است جمع دوستان در تیم ملی برزیل کامل شود و کاکا، ستاره سابق رئال و میلان به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی در تیم ملی مشغول به کار شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم‌های حاضر در کافا کیفیت بالایی ندارند گفت: تنها ازبکستان است که می‌تواند محک جدی باشد.
تورنمنت کافا در رده سنی بزرگسالان در سال های آینده هم تکرار می شود. به واقع این تورنمنت به تقویم فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی اضافه شده است.
کاکا، ستاره سابق میلان، در پیامی به مرگ سیلویو برلوسکونی، رئیس سابق این باشگاه، واکنش نشان داد.
این انتقاد هم وارد است که چرا به جای بازی با تیم‌های بهتر و گردن‌کلفت ایران باید رضایت دهد که با تیم‌هایی افغانستان و قرقیزستان هم‌گروه شود.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، می‌گوید ترکیبی از سه هم‌تیمی‌سابقش کامل‌ترین فوتبالیست ممکن خواهد شد: رونالدو نازاریو، دیوید بکام و کریستیانو رونالدو.
ادواردو کاماوینگا که در بازی برابر ختافه مصدوم شده بود، به‌موقع ریکاوری کرد و وارد فهرست رئال مادرید برای بازی بزرگ مقابل منچسترسیتی شد.
کاکا، ستاره برزیلی سابق میلان، در آستانه دربی اروپایی ال مادونینا از حساسیت و هیجان بالای این دیدار گفت.
کاکس و اسنایدر در فینال تاریخی کشتی آزاد آمریکا
با اعلام فدراسیون فوتبال تیم ملی خرداد ماه در تورنمنت کافا شرکت خواهد کرد.
به نظر می‌رسد تیم ملی بزرگسالان ایران عدم شرکت در تورنمنت کافا را در دستور کار خود قرار بدهند.
محققان توصیه می‌کنند که میزان مصرف روزانه کاوالاکتون‌ها نباید از ۲۵۰ میلی گرم تجاوز کند. دوز موثر کاوالاکتون‌ها نیز ۷۰ تا ۲۵۰ میلی گرم است. مکمل‌های کاوا ممکن است کاوالاکتون‌ها را بر حسب میلی گرم یا درصد ذکر کنند. اگر محتوا به صورت درصد ذکر شده باشد، باید مقدار کاوالاکتون‌های موجود در آن را محاسبه کنیم.
فرزین گفت: برخی از افراد از بازار آزاد ارز تامین می‌کنند و کالا را خریداری می‌کنند، اما بعدا در سامانه نیما درخواست ارز می‌کنند که این کار امر مصداق بارز پولشویی است که ما با آن برخورد می‌کنیم و کالای خریداری شده را قاچاق محسوب می‌کنیم.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، با ستایش از کریستیانو رونالدو می‌گوید ستاره بزرگ پرتغالی همچنان فوتبالیستی درخشان است. او کریستیانو را به ترکیبی از زلاتان و مالدینی تشبیه کرد.
کاکا: مردم در برزیل رونالدو را مسخره می‌کنند!
کاکا، ستاره سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که بسیاری از هموطنانش به رونالدو، اسطوره فوتبال این کشور، به اندازه کافی احترام نمی‌گذارند.
مانند کاکا و کریستیانو رونالدو، کریم بنزما نیز با هدایت کارلو آنچلوتی پس از فتح لیگ قهرمانان و تبدیل شدن به بهترین گلزن مسابقات، توپ طلا را به دست آورد.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، در مصاحبه جدید خود گفت که نیمار سه سال پیش تمایل جدی برای بازگشت به بارسلونا داشت ولی الان او از شرایطش در پاریس کاملا راضی است.
کاکا، ستاره سابق رئال مادرید، مدعی شد درهای این باشگاه همیشه به روی او باز خواهد بود.
کاکا، ستاره سابق تیم ملی برزیل، معتقد است شانس دو کشور بزرگ آمریکای جنوبی برای قهرمانی در قطر بسیار زیاد است.
هیچ قراری مبنی بر حضور ستارگان فوتبال جهان نداشتیم که حالا بخواهد کنسل شود
قرار بود کاکا و کاسیاس هم با کاپ قهرمانی جام جهانی در شهریورماه به ایران بیایند، ولی چندی پیش گفته شد اصلا کاپ قهرمانی جام جهانی به ایران نخواهد آمد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جهاد سازندگی در گام دوم انقلاب با گام اول آن کاملا متفاوت است، گفت: ۳۹ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ