فدراسیون فوتبال آمریکا با انتشار پوستری به استقبال بازی با ایران در جام جهانی رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفدراسیون فوتبال آسیا پوستر جالبی از ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران منتشر کرد.
ورود بازیکنان جدید از سوی تیم‌های ملی پایه فوتبال ایران می‌تواند بهترین خبر برای مربیان به خصوص امیر قلعه نویی در تیم ملی بزرگسالان باشد.
فدراسیون فوتبال کشورمان از پوستر بازی دوستانه تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی کنیا رونمایی کرد.
طبق اخبار منتشره از پاریس، هروه رنار تنها گزینه فدراسیون فوتبال فرانسه برای نشستن روی نیمکت تیم ملی زنان این کشور است.
فدراسیون فوتبال با انتشار پوستری از سرمربی جدید تیم ملی رونمایی کرد.
فدراسیون فوتبال با سه کشور برای جایگزینی دیدار تدارکاتی با عراق در عید نوروز رایزنی‌های داشته است.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران برنامه کارلوس کی‌روش برای بازی مقابل آمریکا در جام جهانی را تشریح و از چند بازیکن به صورت غیر مستقیم انتقاد کرد.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و آمریکا در روز پایانی مرحله مقدماتی گروه دوم جهام جهانی، جدال یوزها با عقاب‌هاست.
تیم ملی فوتبال کشورمان امروز از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه الریان در دومین بازی خود در جام جهانی به مصاف ولز می‌رود.
تماشاگران دو تیم ملی فوتبال ایران و ولز که از ساعات ابتدایی صبح امروز در مسیرهای منتهی به ورزشگاه احمد بن علی حضور داشتند با شور و اشتیاق بالا منتظر شروع این دیدار حساس هستند.
تماشاگران دو تیم ملی فوتبال ایران و ولز که از ساعات ابتدایی صبح امروز در مسیرهای منتهی به ورزشگاه احمد بن علی حضور داشتند با شور و اشتیاق بالا منتظر شروع این دیدار حساس هستند.
بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال انگلیس پوستر تیم ملی فوتبال این کشور برای مصاحبه با ایران را منتشر کرده است.
پوستر عظیم یا دیوارنگاره بزرگ میدان ولیعصر تهران اینبار به بدرقه تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی قطر اختصاص پیدا کرده است. در دالان بدرقه هم رستم و سایر اساطیر شاهنامه و تاریخ حماسی ایران دیده می‌شوند که به ملی‌پوشان دلگرمی می‌دهند. اثر زیبایی که در آن به ارزش‌های ملی و سرزمینی توجه شده است
کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پوستری از ۶ کاپیتان تیم‌های آسیایی (ایران، قطر، عربستان، استرالیا، ژاپن و کره جنوبی) نوشت: کدام مهاجم را در مسابقات جام جهانی بیشتر خواهید دید؟
دو لژیونر فوتسال ایران روی پوستر نخستین بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفتند.
موضوع انتخاب حریف تدارکاتی برای تیم ملی به یکی از معضلات فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.
فدراسیون فوتبال برای طراحی این پوستر از تصویر سه بازیکن استفاده کرده است. رامین رضاییان در کنار کریم انصاری فرد و سید مجید حسینی.
پوستر پیج تیم ملی فوتبال ایران برای بازی دوستانه با اروگوئه ... تیم ملی،اول مهر ماه در نخستین دیدار دوستانه خود در اتریش به مصاف اوروگوئه خواهد رفت.
کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها ساعتی بعداز اعلام رسمی بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران، برای او یک پوستر ویژه خوش‌آمد گویی منتشر کرد!
سایت فدراسیون فوتبال کی روش را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کرد
صفحه رسمی جام جهانی در فاصله ۱۰۰ روز تا شروع این مسابقات، پوستری با تصویر ۱۰۰ ستاره دنیای فوتبال منتشر کرد که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش از تیم ملی ایران هم در آن حضور دارند.
جهانبخش با حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به رکورد حضور در ۳ دوره پیاپی در جام جهانی می‌رسد و از این حیث در فوتبال ایران رکورددار می‌شود.
صفحه رسمی اینستاگرام فیفا آخرین پست خود را به پوستری از بازیکنان تیم ملی ایران اختصاص داده و با استناد به یکی از مصاحبه‌های علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از مخاطبان خود خواسته تا به این سوال پاسخ بدهند که آیا نسل فعلی فوتبالیست‌های ایرانی بهترین نسل تاریخ ایران هستند یا خیر؟
در این روش، فرد کلاهبردار با جعل عنوان مجری یک برنامه رادیویی با شاکی تماس برقرار و عنوان می‌کند که شما برنده مبلغ ۵۰ میلیون ریال وجه نقد شده اید، شماره کارت بانکی و کدی که در پیامک برای شما ارسال می‌شود را اعلام تا هدیه را برای شما واریز کنیم که پس از بازگو کردن شماره کارت و کد پیامکی توسط شاکی، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از حساب وی کسر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ