موضوع انتخاب حریف تدارکاتی برای تیم ملی به یکی از معضلات فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال ایتالیا با وضع قانونی جدید، دست باشگاه‌های این کشور برای خرید بازیکنانی که تا الان برای جذب‌شان محدودیت وجود داشت را باز گذاشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از قوانین وضع شده جدید از سوی فدراسیون فوتبال، گفت: درک این قوانین نقل و انتقالاتی که دست و بال تیم ما را می‌بندد، برایم سخت است.
سرپرست باشگاه استقلال صراحتا اعلام کرد امکان رعایت سقف بودجه قرارداد که خواسته فدراسیون فوتبال است را ندارد.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل یک بار دیگر تایید کرد که کارلو آنچلوتی گزینه اول هدایت سلسائو است. در حالی که کارلتو بارها تاکید کرده که فصل بعد نیز در رئال خواهد ماند.
رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال به تشریح جلسه مهدی تاج و حجت کریمی پرداخت.
دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرد که پیوستن آنها به ای اف سی منتفی است.
رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری جلسه با محمود خسروی وفا برای تیم فوتبال المپیک است.
مشکلات مالی فدراسیون فوتبال بار دیگر باعث شد تا این فدراسیون برای جبران کمبودهای خود به حساب سازمان لیگ فوتسال دست بزند و مبلغی بیش از ۲ میلیارد تومان از این سازمان برداشت کند.
فدراسیون فوتبال با سه کشور برای جایگزینی دیدار تدارکاتی با عراق در عید نوروز رایزنی‌های داشته است.
رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با استاندار کردستان، امتیاز یک تیم فوتبال را به این استان هبه کرد.
سایت فدراسیون فوتبال، اسامی داوران حاضر در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد.
فدراسیون فوتبال فرانسه به خاطر تمسخر امباپه به سیم آخر زد.
انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دغدغه‌ای دوباره برای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تبدیل شده که حامیان جدی کی‌روش را در هیأت رئیسه نیز از دست داده است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا روبرت لواندوفسکی را به خاطر اخراج در بازی برابر اوساسونا و واکنش تندی که نسبت به داور داشت، با محرومیتی سنگین مواجه کرد.
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
مهدی تاج رییس جدید فدراسیون فوتبال امروز به ساختمان استیجاری این فدراسیون در خیابان سئول رفت تا کارش را رسما استارت بزند.
مهدی تاج پیش از به پایان رسیدن کامل شمارش آرا با به دست آوردن بیش از نیمی از آرا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
همراهی اعضای قدیمی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با مهدی تاج و نواب رئیسش احتمالا منجربه اتخاذ تصمیماتی جدید در فدراسیون خواهد شد.
همراهی اعضای قدیمی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با مهدی تاج و نواب رئیسش احتمالا منجربه اتخاذ تصمیماتی جدید در فدراسیون خواهد شد.
مهدی تاج پیش از به پایان رسیدن کامل شمارش آرا با به دست آوردن بیش از نیمی از آرا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
مجمع ۸۶ نفره فدراسیون فوتبال ماموریتی مهم خواهند داشت؛ انتخاب فردی که به مدت ۲/۵ سال سنگینی ریاست بر فوتبال ایران را بر دوش خود تحمل خواهد کرد.
سرپرست فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور علی تارقلی‌زاده در دوره هم اندیشی استعدادیاب های فوتسال گفت: فوتبال و فوتسال آسیا نگین ارزشمندی را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ