مراسم تشییع پیکر هوشنگ ابتهاج، در مقابل تالار وحدت امروز جمعه، ۴ شهریور ماه با خواندن سرود «ایران سرای امید» و شعر ارغوان با حضور طرفداران این شاعر پیش از آغاز رسمی مراسم انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. در قسمتی از برنامه شیوه سعید شریعتی شروع به خواندن آیه درباره حجاب کرد.
واکنش سخنگوی دولت به آیت‌الله خواندن گوگل را در این ویدئو ببینید. / باشگاه خبرنگاران جوان
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
در مسابقات جام جهانی فوتبال زنان که در نیوزیلند برگزار شد، اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در دیدار با تیم ملی زنان ویتنام، سرود ملی این کشور را نخواندند. منبع: ایسنا
خروسهای منطقه دنیزلی ترکیه معروفند به یک‌نفس و پیوسته خواندن تاحد مرگ حتی وسط شهر دنیزلی نیز یک مجسمه بزرگ خروس ساخته و نصب شده است.
ویدئویی از سرود خواندن چند نوجوان در مترو به مناسبت عید غدیر پربازدید شد.
ویدیویی از یک جوان ایرانی که در حال نماز خواندن از میرسلیم در خواست کرد برای او دعا کند تا لندکروز بخرد را ببینید.
محمود کریمی بیان کرد: من سرودی خواندم که باید دقت بیشتری می‌کردم؛ بجای کلمه «مجلس و دولت» باید می‌گفتم «بعضی‌ دولتی‌ها، بعضی مجلسی‌ها». من از جایگاه مجلس و دولت دفاع می‌کنیم اما ولی از افرادی که منظورم بوده به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کنم. منبع: چندثانیه
در این مطلب ویدئویی از اپرا خواندن یک پرنده را ببینید..
بعد از توافق ایران و عربستان امام جمعه مدینه در اقدامی بی سابقه حدیثی از حضرت رسول (ص) در مورد امام علی (ع) می‌خواند! این کار بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه ای عربستان سعودی داشته است. منبع: ایران
در مالزی، به دختر ۵ ساله یک بنز کلاس G هدیه داده شد تا او برای رفتن به مدرسه انگیزه داشته باشد.
محمود کریمی هنگام خواندن نامه مولا علی علیه‌السلام به مالک گفت: « یعنی وقتی قرارداد خارجی میبنده فرق لغو با تعلیق رو بدونه.»
شیوه جالب یک آمریکایی برای خواندن اذان در مسجد در فضای مجازی، سوژه شد.
نصیر مزروی درباره علاقه خود به سوره الضحی گفت: این سوره را دوست دارم، زیرا در دوران سختی بر پیامبر نازل شد که در آن بر اثر تاخیر وحى ناراحت بودند.
پیکه که برای دیدن فوتبال به استادیوم رفته بود، با خواندن اهنگِ شکیرا توسط هواداران، شوکه شد.
تصاویری از یک زن در فضای مجازی ترکیه پر بازدید شده که با وجود حس کردن زلزله دیشب هاتای به نماز خود ادامه می‌دهد.
رئیس جمهور آمریکا در روز گرامیداشت مارتین لوتر کینگ، اسم عروس مارتین لوتر را فراموش کرد و با خواندن تولدت مبارک تلاش کرد تا سوتی خود را لاپوشانی کند
یک معلم در ایالت فلوریدا آمریکا به دلیل رفتار نژادپرستانه خود با دانش آموزان مسلمان هنگام اقامه نماز در مدرسه موجی از خشم را در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.
وزیر امور خارجه روسیه با بی اساس خواندن خبر‌های مربوط به بستری شدنش آن را بازی سیاسی خواند و خطاب به روزنامه نگاران غربی توصیه می‌کند که سعی کنند بیشتر حقیقت را بنویسند.
مردم در شهر خرسون در جنوب اوکراین با خواندن "Chervona Kalyna" یک آهنگ میهن پرستانه اوکراینی دور آتش می‌رقصند و ورود نیرو‌های مسلح کشورشان به شهر را پس از عقب نشینی روسیه جشن می‌گیرند. مسکو روز جمعه اعلام کرد که بیش از ۳۰۰۰۰ سرباز را در منطقه جنوبی خرسون به ساحل شرقی رودخانه دنیپرو خارج کرده است. روسیه حدود دو ماه پیش با برگزاری رفراندوم، چهار منطقه از شرق و جنوب اوکراین از جمله خرسون را به خاک خود ضمیمه کرد. نیروهای روسیه اکنون به سوی کرانه شرقی رودخانه دنیپرو که خرسون را به دو قسمت تقسیم می‌کند، عقب‌نشینی کرده‌اند.
در ششمین دوره مسابقه کتابخوانی به زبان عربی، شیخ محمد بن راشد حاکم دبی در حین خواندن متنی از کتاب خود "داستان من" در مورد خاطره مادرش "لطیفه" تحت تأثیر قرار گرفت.
ویدئویی از اندرو تیت بوکسور نامدار آمریکایی در حال نماز خواندن در مسجدی در دبی در شبکه‌های اجتماعی مختلف در حال پخش است.
شماری از دانشجویان دختر در پایتخت افغانستان پس از اخراج از دانشگاه کابل تظاهرات کردند. معترضان شعار می‌دهند: «به جرم درس خواندن، به جرم دیدن ما را از دانشگاه اخراج کردند».
سر آخر برگزارکنندگان کوتاه می‌آیند و میکروفن را به این فرد می‌رسانند و او با خوانش غم انگیز و زیبای خود حاضران در هیئت بهمئی‌های اسلام آباد بهبهان را شگفت زده می‌کند. آن‌ها سپس دوربین‌های خود را به کار می‌گیرند تا نوای او را ثبت و ضبط کنند. خواندن او ادامه پیدا می‌کند و مردم دور این مرد حلقه می‌زنند و سینه زنی خود را از سر می‌گیرند. صدایی از پشت دوربین به گوش می‌رسد؛ او از فیلمبردار سوال می‌کند که آیا دوربین مخفی است؟ اما جواب مبهم است و نمی‌توان آن را حدس زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ