تصویری از شعر سعدی به روی سنگ مزار کیان پیرفلک جلب توجه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاریخ مشهد تصویری تاریخی از عنوان درجه های جدید و قدیم ارتش ایران را منتشر کرد./منبع: خبرآنلاین
مهدی قائدی و همسرش که با تیپ های عجیب خود همیشه مرکز توجه هستند تصویری از استایل خاص دیگری ساعاتی پیش از خود به اشتراک گذاشتند.
بابک جهانبخش خواننده مطرح پاپ ایران، تصویری جدید از خود در کنار همسر و فرزندش در یک رستوران منتشر کرد و آن را با هوادارانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
ویتور روکه، خرید جدید بارسلونا که 18 سال سن دارد تصویری از چهار سال پیش خود منتشر کرد تا نشان دهد از نوجوانی شیفته پیوستن به بلوگرانا بوده است.
تصویری از سلفی جدید مهدی قایدی و همسرش را ببینید. این تصویر را ستاره سابق استقلال در اینستاگرام خود منتشر کرده است.
محمد رضا گلزار با انتشار تصویری از قهوه خوردن و تنیس بازی کردن خود در دبی سوژه شد.
اورژانس ۱۱۵ قم گفت: بدلیل وقوع تندباد و سقوط جرثقیل بر روی پژو ۲۰۶، راننده حدودا ۳۰ ساله به بیمارستان منتقل شد. حال عمومی فرد مصدوم مناسب است، اما با توجه به ضربه وارد شده به ناحیه کتف و کمر، برای بررسی‌های تکمیلی به بیمارستان منتقل شده است.
مریخ نورد استقامت (Perseverance) به تازگی تصویری جدید از مریخ را منتشر کرده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان ارسال پیام متنی و فایل بین پیام سان های ایرانی خبر داد و گفت: در فاز جدید قابلیت تماس صوتی و تصویری بین پیام رسان ها ممکن می شود.
در قسمت جدید سریال نون خ اتفاق جالبی رخ داد.
«پیروز» در شامگاه جمعه ۵ اسفندماه به بیمارستان دامپزشکی مرکزی، انتقال داده شده و در حال حاضر شرایط پیروز هنوز به پایداری نرسیده است.
تصویری دیدنی از برج میلاد که به یاد زلزله ترکیه و سوریه پرچم این دو کشور را نمایش می‌دهد.
تصویری زیبا از یک پلنگ ایرانی جوان پای آبشخور که می‌شود گفت رکورددار نزدیکترین فاصله از دوربین‌ است و عکاس متبحری همچون سیدبابک موسوی آنرا از درون یک کومه به ثبت رسانده.
تصویری زیبا از یک پلنگ ایرانی جوان پای آبشخور که می‌شود گفت رکورددار نزدیکترین فاصله از دوربین است و عکاس متبحری همچون سیدبابک موسوی آنرا از درون یک کومه به ثبت رسانده.
تماس تصویری «بله» را امتحان کرده اید؟ این اپلیکیشن را به روز کنید و از نسخه جدید و تغییرات هیجان‌انگیز آن لذت ببرید.
مهاجم جنجالی پرسپولیس تصویر جدیدی در صفحه‌اش منتشر کرد.
در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۳ فناوری هولوگرافی نوینی معرفی شد که جایگزین تماس های ویدئویی خواهد شد و هولوگرافی تمام قد و واقعی از فرد را ایجاد می کند.
باشگاه النصر تصویری جدید از لحظه ورود کریستیانو رونالدو منتشر کرده است.
دیوید بکام در آستانه سال نو تصویری جدید از خود به همراه همسرش منتشر کرد.
کمتر از یک هفته به آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی مانده و باتوجه به این موضوع، تصویری از بدرقه‌ی تیم ملی فوتبال توسط اسطوره‌های ایران در میدان ولیعصر رونمایی شده است.
وزارت ورزش و جوانان با تایید خبر جابجایی در مدیریت باشگاه استقلال، تصویری از حمید سجادی و علی فتح الله زاده را منتشر کرد.
وزارت ورزش و جوانان با تایید خبر جابجایی در مدیریت باشگاه استقلال، تصویری از حمید سجادی و علی فتح الله زاده را منتشر کرد.
بر اساس تصویری که از قرارداد مبارزه سجاد غریبی و باخیتوویچ منتشر شده، این دو مبارز دوازدهم نوامبر ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت.
بازیکن سابق بنفیکا با انتشار تصویری عجیب، به باخت تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ