فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی در ۲۳ رسته تسلیحاتی به خودکفایی قابل اتکا دست یافته است و این توان در عرصه‌های گوناگون اعم از ضدزره، سامانه‌های پهپادی و بالگردی کاملاً مشهود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز (یکشنبه) در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود، وارد مسکو شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
همکاری تیم هندبال نیروی زمینی ارتش با حامی مالی این تیم در فصل جديد هم ادامه دارد.
معراج ۳۱۳ با الگوبرداری از پهپاد آیروسوند آمریکایی طراحی شده و قادر است با سرعت ۱۴۰ کیلومتر تا ارتفاع ۱۲۰۰۰ پایی پرواز کند. وزن برخاست آن ۳۳ کیلوگرم است و می‌تواند محموله‌ای به‌وزن ۵ کیلو را حمل کند.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز شاهد یک نیروی زمینی جدید، پویا و پوست‌اندازی شده و مجهز به فناوری روز هستیم.
معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با حضور فعال، پویا و به موقع در تمامی بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه، همواره در جهت آسایش و امنیت ملت ایران گام برمی‌دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش از تیپ ۲۸۸ زرهی سرتیپ شهید سلیمان هاشم زهی در خاش بازدید و در ادامه سفر خود با مادر شهید سرابندی دیدار کرد.
یگان‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش به پهپادهای پرسه‌زن «سوئیچ بلید» مجهز شدند.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه از عزم نیروی زمینی سپاه برای آب‌رسانی به ۲۰ هزار روستای محروم خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با تشکیل واحدهای بلیات در تمامی یگان‌های خود، آمادگی کامل را دارد تا در اقصی نقاط کشور پیشتازانه در میدان عمل، امدادرسانی کند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروی زمینی تحرک خود را به مرز ۹۰ درصد نزدیک کرده است که در ارتش‌های دنیا کم نظیر است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش از نخستین لحظات وقوع زلزله در خوی پای کار آمده و تمام ظرفیت‌های خود را برای امداد به مردم بسیج کرده است و خدمات به زلزله‌ زدگان ادامه دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نوسازی را در ابعاد مختلف نیروی زمینی آغاز کرده و به زدودن کهنگی از چهره اماکن پادگانی و مسکونی نزاجا پرداخته ایم.
سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در دفتر امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با وی دیدار و گفتگو کرد.
سردار کوثری نماینده تهران در مجلس به جماران گفت: تجزیه‌طلبان به خصوص کومله، پژاک و دموکرات در منطقه اقلیم کردستان حضور پیدا کرده اند تا بتوانند قسمتی از کردستان را به دست بیاورند؛ به این خاطر نیروی زمینی به غرب کشور فرستاده شد تا بتوانند بر آنان غلبه پیدا کرده و در مرزها امنیت را برقرار کنند و مردم شهرهای کردستان به زندگی خود ادامه دهند.
نماینده تهران در مجلس گفت: مقام معظم رهبری و امام خمینی همیشه تاکید بر این داشته اند که نظام جمهوری اسلامی متعلق به مردم است. مسئولان باید با حضور در میان مردم اعتراض آنان را شنیده و به دنبال حل آن باشند.
سردار پاکپور افزود: امروز مقرها و محل های متعلق به گروهک تجزیه طلب پاک (حزب آزادی کردستان ) که در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر شمال غرب کشور نقش داشته است، با موشک های دقیق و نقطه زن مورد هدف قرار گرفتند و منهدم شدند.
سردار پاکپور افزود: امروز مقرها و محل های متعلق به گروهک تجزیه طلب پاک (حزب آزادی کردستان ) که در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر شمال غرب کشور نقش داشته است، با موشک های دقیق و نقطه زن مورد هدف قرار گرفتند و منهدم شدند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش فت: نیروی زمینی ارتش از همه نخبگان علمی، فرهنگی و هنری در تمامی سطوح اعم از کارکنان پایور و خانواده‌ها و همچنین کارکنان وظیفه، حمایت حداکثری را دارد.
قوچان ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروی زمینی پایه‌های آمادگی رزمی را به مرز خودکفایی رسانده و آمادگی پاسخ به هرگونه تهدید در هر سطح و مقطعی را دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در لبه فناوری قرار دارد و تهیه، تولید و ساخت همه تجهیزات مورد نیاز ارتش، متکی به توان داخلی است.
صبح امروز نیروی زمینی سپاه پاسداران مواضع گروه تروریستی پژاک در منطقه چومان در نوار مرزی ایران و عراق را منهدم کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی در رزمایش پهپادی بالغ بر ۷نوع پهپاد با خصوصیت‌های رزمی، شناسایی، انهدامی، مراقبتی و دست پرتاپ با قابلیت دوام آوری در محیط جنگ الکترونیک استفاده کرد.
روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور و انهدام پایگاه‌ها و مقر‌های تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ