سردار پاکپور افزود: امروز مقرها و محل های متعلق به گروهک تجزیه طلب پاک (حزب آزادی کردستان ) که در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر شمال غرب کشور نقش داشته است، با موشک های دقیق و نقطه زن مورد هدف قرار گرفتند و منهدم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در تاسوعا و عاشورای حسینی دشمنان برنامه‌هایی برای اقدامات تروریستی و ناامن سازی داشتند که با اعزام پنج تیپ تکاور به مناطق مرزی توطئه آن‌ها را خنثی کردیم.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عملیات «ربیع» یک عملیات دقیق بود که با هفتاد موشک و ده ها پهپاد انجام شد که نتیجه آن وارد آمدن آسیب جدی به بدنه گروهک های ضد انقلاب در اقلیم شمال عراق بود.
فرمانده نیروی زمینی سپاه، گفت: امنیت در جنوب شرق کشور امروز به شکلی پایدار شده که امسال دسته‌های عزاداری امام حسین در شهر به راحتی حرکت می‌کردند و به عزاداری می‌پرداختند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه، گفت: در جنوب شرق کشور امروز به شکلی پایدار شده که امسال دسته‌های عزاداری امام حسین در شهر به راحتی حرکت می‌کردند و به عزاداری می‌پرداختند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه از ارتفاعات منطقه قندیل در پیرانشهر بازدید و از امنیت پایدار این منطقه که توسط رزمندگان ایجاد شده،‌ تشکر و قدردانی کرد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن با دستیابی به بخشی از اطلاعات مربوط به توان دفاعی و نظامی ما به این باور قطعی رسیده است که شکست دادن این توانمندی و قدرت با شیوه های مرسوم نظامی، غیر ممکن است.
اهواز- جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: آمادگی دفاعی نیروی زمینی سپاه از حیث نیروی انسانی و تجهیزاتی از لحاظ کمیت و کیفیت پیشرفت چشمگیری نسبت به سال‌های دفاع مقدس داشته است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ما منتظریم تا دولت عراق به تعهدات خود عمل کنند و به آنان فرصتی داده‌ایم در غیر اینصورت و اگر اتفاقی نیفتد، حملات سپاه ادامه خواهد داشت.
فرمانده نیروی زمینی سپاه طی این بازدید خطاب به رزمندگان گفت: مسئله دفاع از امنیت، سرما، گرما، ایام تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناسد و باید در همه حال برای حفظ آن در اوج هوشیاری و آمادگی باشیم، امری که شما عزیزان به خوبی و با هوشیاری و درایت به آن توجه دارید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه از منطقه مأموریتی قرارگاه عاشورا در مرزهای مشترک ایران و ارمنستان و ایران و آذربایجان در شمال‌غرب کشور بازدید کرد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن تبریک روز پاسدار، گفت: با درک حقایق جاری در جهان، تا پای جان در راه دفاع از حق و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.
فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه در جنوب غرب کشور از کشف مقادیر زیادی سلاح در مرزهای جنوب غرب کشور خبرداد.
سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در دفتر امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با وی دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه هم اکنون برخی یگان‌های زرهی و نیرو مخصوص نزسا در حال عزیمت به استان‌های مرزی غرب و شمالغرب کشور هستند، تصریح کرد: این اقدام نیروی زمینی سپاه به منظور تقویت یگان‌های مستقر در مرز و جلوگیری از نفوذ تیم‌های تروریستی وابسته به گروهک‌های تجزیه طلب مستقر در اقلیم شمال عراق صورت گرفته است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه از تقویت یگان‌های این نیرو برای جلوگیری از نفوذ تیم‌های تروریستی وابسته به گروهک‌های تجزیه طلب مستقر در اقلیم شمال عراق خبر داد.
این تصمیمات پس از آن اتخاذ شده است که فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عملیاتی جدید علیه گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب در منطقه کردستان عراق خبر داد.
سردار پاکپور افزود: امروز مقرها و محل های متعلق به گروهک تجزیه طلب پاک (حزب آزادی کردستان ) که در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر شمال غرب کشور نقش داشته است، با موشک های دقیق و نقطه زن مورد هدف قرار گرفتند و منهدم شدند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: حملات انهدامی علیه مقر تروریست ها تا رفع تهدید و خلع سلاح تروریست ها ادامه خواهد داشت.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: حملات انهدامی علیه مقر تروریست ها تا رفع تهدید و خلع سلاح تروریست ها ادامه خواهد داشت.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز مرحله اصلی رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی ارس از روز دوشنبه خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از برگزاری رزمایش بزرگی توسط قرارگاه عاشورا طی روزهای آینده در منطقه عمومی ارس خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه طی روز‌های آینده در مرز‌های شمالی کشور و منطقه عمومی ارس، توسط قرارگاه منطقه‌ای عاشورا برگزار خواهد شد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در چند روز آینده در منطقه عمومی ارس در شمال کشور خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با اشاره به لزوم تصمیم‌گیری مقامات اقلیم شمال عراق برای جمع‌آوری بساط گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب و توطئه‌گر علیه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: عملیات رزمندگان اسلام تا خلع سلاح کامل گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی تجزیه‌طلب لانه کرده در اقلیم شمال عراق ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ