«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق دقایقی پیش در صدر هیئت عالی رتبه سیاسی و اقتصادی وارد تهران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کوزۀ سفالی حاوی بقایای یک فرد جوانِ قربانی‌شده، اخیرا در یک سایت باستانی در مکزیک از زیر خاک بیرون آورده شده؛ یک حلقۀ یشمی نیز در این کوزه وجود دارد که معنا و اهمیت آن هنوز معلوم نیست.
مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای ناهید کیانی وارد راهی جدید شد. کیانی با انتشار تصویری که در آن حجاب بر سر نداشت و با نوشتن عبارت «سکوتم از رضایت نیست» شایعات جدیدی به وجود آورد که اغلب آن‌ها خبر از مهاجرتش از ایران می‌داد. می‌گفتند مربی مورد علاقه‌اش در تیم ملی راهی آمریکا شده و قرار است او هم به زودی به آمریکا مهاجرت کند
مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای ناهید کیانی وارد راهی جدید شد. کیانی با انتشار تصویری که در آن حجاب بر سر نداشت و با نوشتن عبارت «سکوتم از رضایت نیست» شایعات جدیدی به وجود آورد که اغلب آن‌ها خبر از مهاجرتش از ایران می‌داد. می‌گفتند مربی مورد علاقه‌اش در تیم ملی راهی آمریکا شده و قرار است او هم به زودی به آمریکا مهاجرت کند
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
تصاویری از ورود وزیر خارجه عربستان به تهران را مشاهد می‌کنید.
«بقیع» یا «بهشت بقیع» در شهر مدینه، آرامگاه حضرت فاطمه (س) و چهار تن از امامان شیعه و حدود ۲۴ تن از خاندان و صحابه پیامبر اکرم (ص) است. قبرستانی بسیار بزرگ و مسطح که حتی مساحت‌اش را بیشتر از مسجدالنبی (ص) می‌دانند، که هر چند قدمت آن مشخص نیست، اما گفته می‌شود پیشینهٔ تاریخی آن به قبل از اسلام می‌رسد و حتی بعد از هجرت مسلمانان به مدینه، این قبرستان، تنها مکانِ دفنِ مسلمانان بوده است. از زمان پیامبر (ص) تا همین امروز، بسیاری از مسلمانان را که در مدینه از دنیا می‌رفتند، در بقیع به خاک می‌سپردند، در حال حاضر نیز آن قبرستان عمومی مدینه به شمار می‌رود. قبرستان بقیع در طول روز به جز اوقاتی که شخصی را برای دفن کردن می‌آورند، بسته است و تنها، پس از نماز صبح و عصر و روزی حدود ۳ ساعت، برای زیارت زائران (فقط آقایان) باز می‌شود.
تصاویر زیادی از بهشت زهرا تهران از اولین سال‌های تاسیس اش در دسترس نیست. آن‌هایی هم که در اوایل انقلاب وجود دارد، توسط مشیل ستبون، عکاس مشهور فرانسوی به ثبت رسیده است.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای اندونزیایی خود و در راستای گسترش و تعمیق تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای آسیایی عازم اندونزی شده است، دقایقی پیش وارد فرودگاه جاکارتا شد.
خبرگزاری «اسپوتنیک» با انتشار تصاویری از ورود نخست‌وزیر سابق پاکستان به دادگاه تحت تدابیر شدید امنیتی خبر داد. قرار است در این جلسه دادگاه به پرونده صدور قرار وثیقه برای او رسیدگی شود.
با ورود سامانه بارشی به کشور بارش تگرگ در شهر مشهد آغاز شده است.
خرگوش کوهی (hyrax) جانور عجیبی است که با وجود شباهت ظاهریش به جوندگان، از جهات مختلف شبیه فیل‌ها، گاو‌ها یا مارمولک‌هاست؛ و البته یک ویژگی هم دارد که شبیه هیچ جانور دیگری نیست!
پلیس رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌هایی که می‌خواستند در ماه رمضان در مسجد الاقصی نماز بخوانند، اجازه ورود نداد. پلیس اسرائیل بامداد چهارشنبه به مسجد الاقصی در بیت‌المقدس حمله و اقدام به پرتاب بمب‌های صوتی به داخل مسجد کرد. در جریان این حمله شماری از فلسطینی‌های معتکف و در حال عبادت مجروح و شماری هم توسط پلیس اسرائیل بازداشت شدند. پلیس اسرائیل اعلام کرد که بیش از ۳۵۰ فلسطینی را در محوطه مسجد الاقصی بازداشت کرده است. از زمان روی کار آمدن دولت راست افراطی جدید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در اواخر سال گذشته، تنش‌ها میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها به طور مرتب افزایش یافته است.
الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس در بدو ورود به تهران در فرودگاه بین المللی مهرآباد مورد استقبال وزیر صمت قرار گرفت.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی «شی جین پینگ» همتای چینی خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای آسیایی، عازم چین شده بود، وارد فرودگاه پکن شد.
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال جهان شب گذشته وارد ریاض شد تا آماده شروع کار در باشگاه النصر عربستان بشود.
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال جهان شب گذشته وارد ریاض شد تا آماده شروع کار در باشگاه النصر عربستان بشود.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست درباره صحت میزان ابر توده متان به طول پنج کیلومتر گفت: تصاویر ماهواره‌ای سال‌هاست که مانند مستندات، پژوهش‌ها و تحقیقات مراکز دانش بنیان کشور است و قابل کتمان نیست. ما اگر این مسئله را نپذیریم، در نتیجه به دنبال راه حل آن نیز نخواهیم رفت. باید این واقعیت را قبول کنیم که چنین مشکلی وجود دارد البته این گاز آلاینده نیست و گلخانه‌ای است.
تصاویری از مراسم ورود کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از ورود کی‌روش و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان به CIP فرودگاه امام خمینی (ره) را در مشاهده می‌کنید.
بخشدار کهریزک گفت: سایت آرادکوه به تازگی راه اندازی نشده که منشا تولید گاز و ابر متان باشد، اما اینکه اکنون سایت ناسا با چنین اعتبار علمی، ادعایی را به اتکای تصویری مطرح کند، جای تعجب است. سایت آرادکوه از سال ۵۴ راه اندازی و اکنون با وجود انبوه پسماند‌های دپو شده در آن، نسبت به ۱۰ سال قبل وضعیت بهتری دارد، این در حالی است که ناسا طی سال‌های گذشته در خصوص وجود ابر متان در این منطقه ادعایی نکرده بود.
تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی وارد قطر شد.
یک روز پس از اعلام قطع روابط دیپلماتیک توسط نخست‌وزیر آلبانی، برخی گزارش‌ها نیز در ارتباط با ورود پلیس این کشور به سفارت ایران در تیرانا منتشر شد که بعدا تصاویر تلویزیون دولتی آلبانی انجام این اقدام را تایید کرد. این اقدام پلیس آلبانی در شرایطی صورت می‌گیرد که بر اساس عرف و قوانین مدون بین‌المللی، سفارت‌خانه یک کشور در کشور دیگر دارای مصونیت دیپلماتیک بوده و کشور میزبان موظف است از ساختمان، اموال، پرسنل و دیپلمات‌های آن سفارت‌خانه و کشور محافظت کامل داشته باش
اواخر مردادماه سال ۱۳۶۹ ناگهان خبری تمام شهر‌های ایران را درنوردید؛ اسرای جنگ تحمیلی صدام علیه ایران در حال بازگشت به وطن هستند. این خبر حتی برای برخی مسئولان ارشد نظام نیز ناگهانی و شوکه کننده بود. حالا آن‌ها به کشوری باز می‌گشتند که از یک جنگ ۸ ساله سربلند بیرون آمده بود؛ همه خوشحال بودند، اما جای خالی پیر مراد آنها، قلب‌های آن‌ها را دلتنگ‌تر از قبل کرده بود.
تصاویری از شماری از زنان افغان در شهر قندهار منتشر شده که در حال کار در یک کارگاه خیاطی هستند. همه این زنان برقع پوش هستند و با وجود اینکه خیاطی شغل ظریفی است و کار با سوزن دقت زیادی می خواهد و چشمتان مدام باید به سوزن و پارچه باشد، مشخص نیست این زنان برقع پوش چطور این کار سخت را انجام می دهند. طالبان کمی پس از اینکه قدرت را در افغانستان به دست گرفت استفاده از برقع سر تا پا برای زنان در افغانستان را در ملاءعام اجباری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ