تصاویری از ورود وزیر خارجه عربستان به تهران را مشاهد می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، پیش از ظهر پنج شنبه (۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ) وارد ریاض پایتخت عربستان شد و در بدو ورود مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.«حسین امیرعبداللهیان» به دعوت رسمی «فیصل بن فرحان» و به منظور دیدار با همتای سعودی خود و برخی دیگر از مقامات عالی‌رتبه این کشور به عربستان سفر کرده است.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که کشورهای غربی تمام هشدارهای روسیه درباره خطر پخش شدن تسلیحات ارسالی به کی‌یف در سراسر جهان را نادیده گرفته‌اند.
وزیر امور خارجه با تاکید بر اهمیت سینما در برقراری گفتمان در دیپلماسی عمومی، بر آمادگی دستگاه دیپلماسی جهت ارائه تسهیلات لازم در ورود سینمای کشور به بازارهای کشورهای هدف تاکید کرد.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
دنیس مونکاد وزیرخارجه نیکاراگوئه در بدو ورود آقای رئیسی، به ایشان خوش‌آمد گفت. دانیل اورتگا رئیس‌جمهور نیکاراگوئه هم مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور را در میدان آزادی ماناگوآ برگزار کرد.
تلویزیون سوریه از ورود فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان به دمشق خبر داد.
وزیر خارجه سوریه برای نخستین بار طی ۱۲ سال گذشته وارد قاهره شد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در بدو ورود به بغداد، با حضور در محل اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا، به شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای این اقدام تروریستی ادای احترام کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در این شرایط سخت، در کنار ملت و دولت ترکیه هستیم.
وزیر خارجه آمریکا ظهر امروز یکشنبه با ورود به قاهره، سفر منطقه ای خود را که قرار است شامل اراضی اشغالی نیز شود، آغاز کرد.
وزیر خارجه عربستان: اگر ایران به تسلیحات هسته‌ای کاربردی دست بیابد، مشخص نیست چه اتفاقاتی رخ بدهد. ما در فضای خطرناکی در منطقه هستیم. می‌توان انتظار داشت که کشورهای منطقه‌ای به دنبال راه‌هایی برای تضمین امنیت خود بگردند.
وزیر خارجه عربستان همچنین به مسئله همکاری با چین اشاره کرده و گفت: گفتگو با چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان مسئله بسیار مهمی است.
خبرگزاری رسمی سوریه از ورود فیصل المقداد وزیر امور خارجه این کشور به دهلی نو پایتخت هند خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با اشاره به ورود تیم ملی فوتبال کشورمان به قطر، حمایت جمهوری اسلامی ایران را در برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی اعلام و برای دولت قطر آرزوی موفقیت نمود.
مقامات اندونزی اعلام کردند وزیر خارجه روسیه که برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰ به این کشور سفر کرده، پس از ورود به جزیره بالی به بیمارستان منتقل شده است.
وزیر امور خارجه انگلیس که به دهلی‌نو سفر کرده است، ضمن تکرار ادعای بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است در اظهاراتی توهین‌آمیز و خلاف اصول دیپلماتیک گفت باید از ورود این فناوری‌ها به دست کسانی که او «تروریست‌» نامید جلوگیری شود.
وزیر امور خارجه آلمان امروز در بیانیه‌ای گفت که این کشور قرار است در پاسخ به وضعیت حقوق بشر در ایران، محدودیت‌هایی فراتر از بسته تحریمی اتحادیه اروپا برای برخی افراد ایرانی جهت ورود به این کشور ایجاد کند.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی در دیدار با با ایرانیان مقیم ارمنستان گفت: ۱۵ دقیقه بعد از ورود مهسا امینی به بیمارستان کسری، دو عنصر امنیتی در آنجا مستقر می‌شوند و هدایت از همان لحظه شروع می‌شود. / خبرگزاری دانشجو
وزیر امور خارجه کشورمان لحظاتی پیش وارد فرودگاه ایروان شد و در بدو ورود مورد استقبال مقامات عالی وزارت خارجه این کشور قرار گرفت.
فیصل بن فرحان وزیرخارجه عربستان سعودی در گفتگو با فرانس ۲۴ عنوان کرد: ما هنوز اختلافاتی با ایران داریم که مانع دیدار من با حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه ایران است.
فیصل بن فرحان وزیرخارجه عربستان سعودی در گفتگو با فرانس ۲۴ عنوان کرد: ما هنوز اختلافاتی با ایران داریم که مانع دیدار من با حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه ایران است.
وزیر خارجه عربستان گفت که امیدواریم که هنوز امکان بالقوه برای پیشرفت مذاکرات وجود داشته باشد، ولی متأسفانه در حال حاضر نشانه‌ها مثبت نیستند.
وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با همتای عراقی خواستار برقراری تمهیدات بیشتر برای ورود زمینی وهوایی زوار کشورمان و تسهیل ورود اتباع افغانستان و پاکستان از مرز زمینی ایران به عراق شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر به تانزانیا، شامگاه چهارشنبه وارد فرودگاه زنگبار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ