تصاویری از ورود کی‌روش و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان به CIP فرودگاه امام خمینی (ره) را در مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی قطر، پس از ورود به کمپ وین در اتریش که آخرین تمرین بازیکنان قطر قبل از سفر به آمریکاست، قصد دارد شرایط فیزیکی بازیکنان تیمش را بالا ببرد.
دستیار کارلوس کی‌روش ضمن تایید امضای قراردادش با تیم ملی فوتبال قطر، بر ماموریت مشترک در این تیم همانند دوره حضورش در تیم ملی ایران اشاره کرد و گفت: بازیکنان زیادی برای انتخاب وجود ندارد.
وزارت ورزش و جوانان مصر از ورودکمیته بازرسی به قرارداد کارلوس کی‌روش و جنجال اخیر در فوتبال مصر خبر داد.
با وجود همه اختلاف‌سلیقه‌ها، کارلوس ۲ بازیکن معتمد دراگان را فیکس کرد
به نحوه کار کارلوس کی‌روش در جام جهانی بیست و دوم نقد‌های متعددی وارد است، اما جالب‌ترین و عجیب‌ترین کار او این بود که با وجود این امکان قانونی که ۲۶ بازیکن را به قطر ببرد ۲۵ نفر را با خود همراه کرد و نفر بیست و ششم را هرگز انتخاب نکرد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون و میلاد محمدی را در بازی با آمریکا از زمین خارج کرد.
برای پیش بینی ترکیب احتمالی آمریکا برابر ایران، 2 ابهام در خط حمله وجود دارد.
سرمربی تیم ملی ایران در شروع نیمه دوم سه تغییر در ترکیب تیمش به وجود آورد.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران به دوحه رسید و در حین ورود کارلوس کی‌روش مصاحبه‌ کوتاهی انجام داد.
واقعیت امر این است که تیم ملی در جدال با نیکاراگوئه نمایش جذابی نداشت و با وجود برتری در تملک توپ، به‌ویژه در نیمه نخست، از خلق موقعیت‌های متعدد هم عاجز نشان داد. این موضوع باعث شده بسیاری با اشاره به تفکرات فوتبالی کی‌روش که مبتنی بر کار‌های دفاعی است از این مرد پرتغالی ایراد بگیرند که او هرگز عوض نمی‌شود و حتی در بازی با ضعیف‌ترین رقبا هم به فکر نباختن است
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
مراسم بدرقه و رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با حضور وزیر ورزش، مسئولان فدراسیون فوتبال و بازیکنان این تیم برگزار شد که کارلوس کی‌روش به محل این مراسم نیامد!
وقتی خبر آمد که محبی نیز به همراه دو استقلالی دیگر از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و در اردو حضور ندارد، برای هواداران استقلال این پرسش بزرگ به وجود آمد که چرا و به چه دلیل چنین بازیکن باکیفیتی که در هفته‌های اخیر بی‌گمان به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده، جایی در ترکیب تیم ملی ندارد؟
با وجود غیبت این پنج بازیکن در مرحله تازه به اتمام رسیده اردوی تیم ملی، نمی‌توان به صورت قطعی گفت آن‌ها دیگر شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارند، اما این شانس در شرایط فعلی به کمترین میزان خود رسیده مگر اینکه کی‌روش با دعوت از این بازیکنان، آن‌ها را سورپرایز کند.
مجله ورلد ساکر 26 بازیکن انتخابی کی‌روش برای جام جهانی 2022 را پیش‌بینی کرده است.
مجله ورلد ساکر 26 بازیکن انتخابی کی‌روش برای جام جهانی 2022 را پیش‌بینی کرده است.
تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا برگزاری اولین بازی خود در جام‌جهانی شرایط سختی را تجربه می‌کند اما امیدوار است در سه دیدار مرحله مقدماتی نتایج قابل قبولی کسب کند.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 می‌گوید با وجود زمان کمی که تا آغاز مهم‌ترین رویداد فوتبالی جهان وجود دارد، تغییر اسکوچیچ تصمیم خوبی بوده است.
کی روش از زمان ورود به ایران ۲۴ بازیکن شاغل در لیگ برتر و ۱۶ لژیونر را در اردو قرار داد تا به این ترتیب ۴۰ بازیکن لیست او تاحدودی مشخص باشند و حالا باید دید سرمربی پرتغالی تیم‌ملی ۱۵ عضو جدید را هم در لیست قرار خواهد داد یا خیر؟
دو بازیکن دعوت شده توسط کی‌روش به اردوی تیم ملی ایران در اتریش اضافه شدند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بازگشت به ایران گفت: احساس می‌کنم به خانه برگشتم و این بهترین احساس است.
سرمربی تیم‌ملی فوتبال بامداد چهارشنبه به تهران می‌رسد و کارش را شروع خواهد کرد.
احتمال حضور چند بازیکن جدید در فهرست تیم ملی فوتبال ایران با بازگشت سرمربی پرتغالی وجود دارد.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به تغییر سرمربی این تیم گفت: احساس کاملا دوگانه ای از این اتفاق وجود دارد که برای اسکوچیچ غم انگیز و بابت بازگشت کی روش امیدوارکننده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ