محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق صبح امروز سه شنبه در سومین سفر رسمی خارجی خود وارد تهران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاد حوزه و دانشگاه با برشمردن منافع حج به یکی از آنها اشاره کرد و گفت: اخلاق یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین موضوعات در حج است که باید نسبت به گذشته تغییرات مثبت داشته باشد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: خط برگشت جز مهم ترین موضوعات اجرایی کار پروژه مترو پرند بود که اکنون تکمیل شده است.
در نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس با مصر مهمترین موضوعات مورد علاقه مشترک و راه‌های تقویت همکاری بین شورای همکاری خلیج فارس و قاهره بحث و تبادل نظر شد.
وزیر امور خارجه ایران با همتای اردنی خود در مورد مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه‌های دوجانبه و منطقه‌ای به صورت تلفنی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع قدس و فلسطین از مهمترین و اساسی‌ترین موضوعات جهان اسلام است و یکی از موضوعات مهم سیاست بین الملل است.
پایگاه خبری بازار سرمایه ایران در قالب یک نظرسنجی، اقدام به جمع‌آوری پاسخ ۱۰۰ کارشناس بازار سرمایه به مجموعه‌ای از سوالات با موضوعات کلان اقتصادی و بازار سرمایه کرده است که در این گزارش به مشروح جواب کارشناسان به سوال دوم این نظرسنجی می‌پردازیم.
مشاورسیاست خارجی رئیس جمهور روسیه اعلام کرد روسای جمهور این کشور و چین مهمترین موضوعات کنونی در عرصه بین الملل را مورد بحث قرار خواهند داد.
بررسی تأثیرات توافق میان عربستان و ایران به ویژه بر بحران یمن و روابط با اردن از مهم ترین موضوعاتی است که روزنامه های مطرح عربی به آن پرداخته اند.
سران قوای سه‌گانه، در نشست مشترک خود مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
پیشکسوت هندبال ایران گفت: لزومی ندارد تاکید زیادی روی برخی اصطلاحات از جمله «تاریخ‌سازی» داشته باشیم، چون موضوعات مهمتری وجود دارد که بخواهیم به آنها بپردازیم.
جمهوری خواهان مانند آنچه مایک پمپئو می‌گفت، به دنبال این هستند که ایران و آمریکا تمام مشکلات و اختلافات خود را روی میز بریزند و درباره همه مذاکره و توافق کنند و در نهایت ایران تبدیل به یک کشور جدید شود. اما دموکرات‌ها اینگونه به ماجرا نگاه نمی‌کنند و همه مسائل را دسته بندی کرده‌اند. به این معنی که معتقدند مهمترین مسئله، موضوع هسته‌ای ایران است. پس اول این را حل کنیم بعد به سراغ موضوعات و نقطه‌های اختلافات دیگر مثل مسائل موشکی و ... برویم
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با آقای "رمطان لعامره" وزیر امور خارجه الجزایر در خصوص مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه مسائل دوجانبه و همچنین تحولات منطقه گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در پی تماس تلفنی ووپکه هوکسترا وزیر خارجه هلند، در مورد مهمترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور در عرصه دوجانبه و بین المللی با وی گفتگو و تبادل نظر کرد.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان عصر روز پنجشنبه در پاسخ به تماس تلفنی خوزه مانوئل آلبارس، همتای اسپانیایی خود، در مورد مهم ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداخت.
عضو شورای شهر تهران گفت: رعایت قانون، ضوابط، مقررات و طرح تفصیلی یکی از مهم ترین موضوعات و خط قرمز شهرداری است.
منابع وابسته به اقلیم با اشاره به سفر هیئتی از اربیل به بغداد طی هفته جاری به مهمترین موضوعاتی پرداخت که این هیئت با مقامات بغداد درباره آن گفتگو خواهد کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه ترکیه درباره مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه پدافند غیرعامل به یکی از مهمترین موضوعات کشور تبدیل شده است، گفت: پایداری امنیت ملی مستلزم توجه به مقوله پدافند غیرعامل است.
سران سه قوه در نشست مشترک که بعد از ظهر امروز شنبه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، مهم‌ترین موضوعات و مسایل کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
سران سه قوه در نشست مشترک که بعد از ظهر امروز شنبه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، مهم‌ترین موضوعات و مسایل کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
عزت‌الله ضرغامی همزمان با روز جهانی گردشگری، ایران‌هراسی را مهم‌ترین مسأله گردشگری ایران دانست و گفت:‌ در کشور ما اینگونه موضوعات مانند «مار و پله» است. درست در جایی که پله موفقیت را طی می‌کنی با یک نیش به پله اول برمی‌گردی!
عزت‌الله ضرغامی همزمان با روز جهانی گردشگری، ایران‌هراسی را مهم‌ترین مسأله گردشگری ایران دانست و گفت:‌ در کشور ما اینگونه موضوعات مانند «مار و پله» است. درست در جایی که پله موفقیت را طی می‌کنی با یک نیش به پله اول برمی‌گردی!
رؤسای دولت‌های دوازدهم و سیزدهم درباره مهمترین موضوعات کشور گفتگو و تبادل‌نظر کردند.
از موضوعات مورد بحث در مذاکرات وین، مساله رفع تحریم‌ها و ابعاد آن است. از مهم‌ترین مسایل مورد بحث در مذاکرات از ابتدا تا کنون موضوع رفع تحریم‌های یک جانبه آمریکا به ویژه آن بخش از تحریم‌هایی است که تحت عناوین دیگری به جز هسته‌ای، انجام گرفته است و در عمل رفع تحریم‌ها در چارچوب برجام را بی اثر می‌کند. علاوه بر این، اقدام آمریکا در تحریم برخی نهاد‌های حاکمیتی همچون سپاه از دیگر چالش‎هایی است که مذاکرات را به چالش کشیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ