کریستیانو رونالدو ، ستاره النصر که از شکست تیمش در دیدار حساس مقابل الاتحاد خشمگین بود عصبانیتش را با شوت کردن بطریهای آب خالی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از این که به عنوان بهترین بازیکن دیدار فینال جام باشگاه‌های عرب انتخاب نشد عصبانی شد.
کریستیانو رونالدو در بازی النصر و الهلال در دربی ریاض برای تیمش گلزنی کرد تا امیدهای النصر برای پیروزی را زنده نگه دارد.
بازی دوستانه النصر و پی اس جی در دیداری که بهترین بخت آن را رونالدو خلق کرد، گلی در پی نداشت.
کریستیانو رونالدو حالا به تنهایی پردرآمدترین ورزشکار دنیاست و رکورد جدیدی در گینس به نام خود ثبت کرد.
یک زرافه که در ماسایی ما بر اثر بیماری مرده بود، لاشه اش توسط کرکس ها تصاحب شد. اما این مسئله با عصبانیت ماده شیر مواجه شد. در نهایت شیر به سوی کرکس ها حمله برد و یکی از آن ها را کشت.البته کرکس از جایش تکان نخورد و فکرش را هم نمی کرد که با وجود لاشه بزرگ زرافه، ماده شیر او را برای ناهارش ترجیح دهد.
تیم فوتبال النصر در اردوی پیش‌فصل راهی ژاپن خواهد شد.
تیم فوتبال النصر در اردوی پیش‌فصل راهی ژاپن خواهد شد.
کریستیانو رونالدو به شایعات اخیر درباره تنش در رابطه‌ او و همسرش جورجینا واکنش نشان داد و این شایعات را به شکل غیرمستقیم تکذیب کرد.
با حذف النصر از رقابت های جام حذفی عربستان، اکنون این تیم شرایط بسیار سختی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد.
ستاره پرتغالی النصر تولد یک سالگی فرزندش را تبریک گفت.
کریس ساتن، مهاجم سابق چلسی، از عملکرد کپا آریسابالاگا در دیدار برابر رئال مادرید به شدت انتقاد کرد و مدعی شد که این تیم در این بازی خوش شانس بود.
کریس ساتن، مهاجم سابق انگلیسی، معتقد است که درگیری گرانیت ژاکا با ترنت الکساندر آرنولد، باعث بازگشت لیورپول در دیدار روز گذشته مقابل آرسنال شد.
شریک زندگی کریستیانو رونالدو بار دیگر مورد حملات لفظی قرار گرفت و این بار مجری برنامه تلویزیون اسپانیا از او شدیدا انتقاد کرد.
کریس ساتون، مهاجم سابق چلسی، معتقد است برونو فرناندز یکی از بدترین نمایش‌های ممکن را برابر لیورپول ارائه کرده است.
شادی گل کریم انصاریفرد پس از گلزنی برای اومونیای قبرس عصبانیت تماشاگران حریف و پرتاب بطری و اشیا به سمت کاپیتان تیم ملی ایران را به دنبال داشت.
شادی گل کریم انصاریفرد پس از گلزنی برای اومونیای قبرس عصبانیت تماشاگران حریف و پرتاب بطری و اشیا به سمت کاپیتان تیم ملی ایران را به دنبال داشت.
حمیدمطهری مقابل پیکان در دقیقه ۸۰ خطاب به نیمکت‌نشینان خودی با عصبانیت پرخاش کرد و از تعویض شدن کریم اسلامی بهت‌زده بود.
حتی عذرخواهی کریم انصاریفرد مهاجم تیم اومونیا قبرس پس از شکست سنگین مقابل حریف خود هم باعث نشد که عصبانیت هواداران این تیم کاسته شود.
یحیی طبری که کاملا از دست این مزاحم‌های تلفنی که کار اورژانس را به تعویق می‌اندازد عصبانی است می‌گوید: این طور نیست که سه هزار نفر متفاوت تلفن دست بگیرند و برایمان مزاحمت ایجاد کنند، بلکه برخی از افراد ۱۰ الی ۱۵ بار با اورژانس تماس می‌گیرند.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درگیری من با احمد موسوی کری فوتبالی بود که بابت عصبانیتم عذرخواهی می‌کنم.
هواداران رئال مادرید همچنان از دیدیه دشان به دلیل رفتاری که در جام جهانی قطر با ستاره‌شان کریم بنزما داشت عصبانی هستند و انتقاد آنها به سرمربی فرانسه ادامه دارد.
این موضوع ناراحتی و عصبانیت برخی مراجع دینی عربستان را در پی داشته و برخی رسانه‌ها به مغایرت علنی پرداخته‌اند و از آن به عنوان زیرپا گذاشتن حدود شرعی اسلام و تبعیض در اجرای مسائل دینی و قانونی کشور یاد کرده‌اند.
مورد عجیب کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاک، تعجب رسانه‌های یونانی را در پی داشته است.
مورد عجیب کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاک، تعجب رسانه‌های یونانی را در پی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ