آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی درباره افزایش شدید فقر میان آوارگان فلسطینی در سوریه، لبنان و غزه هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حماس به عملیات ضدصهیونیستی در تل آویو واکنش نشان داد و آنرا واکنشی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان دانست.
اردن به قرآن سوزی در دانمارک واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
با تصمیم لوئیس انریکه، بورخا آلوارز از این پس مربی گلرهای پی اس جی خواهد بود. او در دو سال و نیم گذشته مربی دروازه‌بان‌های اف سی آندورا بود.
حماس به یورش امروز شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی واکنش نشان داد و آنرا در راستای جنگ دینی علیه مقدسات مسلمانان دانست.
وزارت خارجه اردن به اقدام هتاکانه علیه قرآن کریم در سوئد واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
رژیم صهیونیستی دیواری به بلندی ۶ متر با مصر کشیده و آنرا به شدت مجهز کرده بود، اما این به تنهایی برای ممانعت از عبور سرباز مصری به ارضی اشغالی و هلاکت چند نظامی صهیونیست کافی نبود.
دمشق به انفجار سد کاخوفکا واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
وزارت خارجه سوریه به حمله پهپادی اوکراین به مسکو واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
گردان‌های سیدالشهداء عراق به حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد.
قطر حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد و آنرا دور جدیدی در سلسله جرائم اشغالگران در حق مردم فلسطین به ویژه زنان و کودکان دانست.
مشاور رئیس امارات به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب واکنش نشان داد و آنرا گامی مثبت در مسیر نقش احیای کشورهای عربی در پرونده سوریه دانست.
خدایا روزى کن مرا در آنروز هوش وخودآگاهى را ودور بدار در آن روز از نادانى وگمراهى وقرار بده مرا بهره وفایده از هر چیزى که فرود آوردى در آن به بخشش خودت اى بخشنده‌ترین بخشندگان.
امارات به موضع گیری فاشیستی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
وزیر خارجه روسیه به شدت از رویکرد جی بیست انتقاد کرد و آنرا شرم آور خواند.
زیباکلام: اگر کسی آنروز به ما می‌گفت که ۴۴سال بعد در این الگوی شما عده‌ای دختران را مسموم می‌کنند که به مدرسه نروند، ما به او چه می‌گفتیم؟
جبهه عمل اسلامی لبنان به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
وزارت خارجه لبنان به حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به دمشق واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
حماس به شهادت یکی از اسیران فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
یکی از پیشکسوتان کشتی کشورمان به اظهارات اخیر عباس جدیدی واکنش تندی نشان داد و آنرا بی‌حرمتی به بزرگان و بی توجهی به جایگاه مردان زحمتکش این عرصه خواند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: به شدت با قطع سراسری اینترنت مخالفت کردیم و اعتقاد داریم اینترنت مثل هوا می‌ماند و به تمام زندگی مردم وابسته شده، پس نمی‌شود اینترنت را قطع کرد.
عراقیها پس از مدتها امروز منتظر هستند تا دولت جدیدی که مدتها انتظار آنرا می کشیدند، اعلام شود و این در میان تدابیر امنیتی ویژه در بغداد حکمفرماست.
پزشکیان گفت: برجام را امضا کردند و (به مذاکره کنندگان) اختیار دادند. ما هم می‌گوییم چرا آن را (آنگونه که می‌گفتید) پاره نمی‌کنید؟! چرا سفره مردم را رنگین نمی‌کنید؟! مگر در دور قبل نمی‌گفتند برجام را باید پاره کرد و خیانت است؛ پس چرا امروز خیانت را ادامه می‌دهید.
موسوی لارگانی در توئیتی از تیم اقتصادی دولت انتقاد کرد و آنرا نیازمند تغییر دانست.
مدیر آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی «آنروا» در نوار غزه تاکید کرد که شمار دریافت کنندگان کمک های غذایی به ۳۰ هزار فلسطینی رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ