هفتم آذرماه مصادف است با آسمانی شدن مردی که در مسیر توسعه دانش و فناوری از حوزه دفاعی تا سلامت گام‌هایی بلند برداشت به وسعت اقتدار و اعتلای یک میهن.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام رسمی باشگاه بایرلورکوزن، سردار آزمون از ناحیه عضله ساق پا دچار آسیب دیدگی شده است.
آلمان قصد دارد از دیگر اعضای ناتو در اجلاس ویلنیوس لیتوانی بخواهد که با عضویت فوری اوکراین در ناتو مخالفت کنند.
حتی اگر یک درمان انجام شد، باید مو‌های خود (یا فرد مبتلا به شپش) را هر شب به مدت سه هفته شانه کنید تا مطمئن شوید که شپش جدیدی وجود ندارد. از شانه مخصوص شپش استفاده کنید. باید دندانه‌های فلزی داشته باشد که دراز و فاصله نزدیک با یکدیگر داشته باشند. از استفاده از شانه‌های پلاستیکی یا شانه‌های رایگان همراه با شامپو‌های شپش خودداری کنید.
وقتی می‌توانید با گوشت بدن فرد تازه‌درگذشته حیوانات را سیر کنید، چرا خودتان آن را بخورید؟ چنین فکری همان رسم بوداییان تبت یا «تدفین آسمانی» است؛ سنت خردکردن بدن مرده به تکه‌های کوچک و سپردن باقی کار به حیوانات و مشخصاً پرندگان.
با روشی ساده و فوری چروک‌های پوستی را از بین ببرید.
اگر کودکتان بهانه یک کیک خانگی را می‌گیرد و یا می‌خواهید برای یک مهمانی عصرانه با دستان خودتان کیک بپزید، آموزش کیک ۳ دقیقه‌ای آسان و فوری را از دست ندهید. برای درست کردن یک کیک خانگی همیشه به فر و تجهیزات خاص نیاز نیست و می‌توان با یک تابه ساده و فقط در عرض چند دقیقه، یک میان وعده سالم با طعم‌های متنوع برای خانواده آماده کرد؛ پس اگر کودکتان بهانه یک کیک خانگی را می‌گیرد و یا اگر می‌خواهید برای یک مهمانی عصرانه با دستان خودتان کیک بپزید، آموزش کیک سه دقیقه‌ای آسان و فوری را از دست ندهید.
کاهش چند کیلو از وزن بدون رژیم غذایی عذاب‌دهنده نیز امکان‌پذیر است.
الیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت علی رغم اینکه تا سال ‌۲۰۲۴ قرارداد دارد در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.
اگر می‌خواهید خودتان برای مهمانی شیرینی خانگی درست کنید و زمان زیادی هم ندارید می‌توانید از دستور پخت انواع شیرینی فوری که در این مقاله با شما در میان گذاشته‌ایم استفاده کنید. این شیرینی‌ها به قدری ساده و سریع آماده می‌شوند و مطابق انواع سلیقه‌ها هستند که می‌توانند تبدیل به گزینه محبوب و خوشمزه شما و مهمانانتان شوند.
چهار ملی‌پوش با شرایطی کاملا متفاوت در یک قاب، تنها یک هدف را دنبال می‌کنند.
ماتیاس سامر، ستاره سابق آلمان، از عملکرد باشگاه‌های این کشور در لیگ قهرمانان به هیچ وجه راضی نیست.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، با وجود حذف زودهنگام از جام جهانی قطر و شایعات زیادی که درباره برکناری‌اش وجود داشت در سمت خود ابقا شد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت محسن فخری زاده، مجاهدت‌های آن شهید گرانقدر را ماندگار و راهنمای دانشمندان و نخبگان علمی کشور دانست.
مربی تیم ملی هندبال بانوان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردان خود گفت: آنچه از بازیکنان می‌خواستیم در زمین اجرا کردند.
سایپا در دوئلی سخت و نفس گیر با تیم آرمان گهر دو بر یک برنده شد تا یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک شود.
خوراک قارچ خامه‌ای یا سس قارچ یک غذای فوری و خوشمزه است که از ترکیب قارچ با شیر، خامه، پنیر پیتزا و ادویه‌جات تهیه می‌شود.
در ادامه حمایت کشورهای غربی از اغتشاشات در ایران، احزاب حاکم در آلمان خواستار بسته‌شدن یک مرکز فرهنگی و فکری قدیمی ایران شدند.
سرمربی سابق تیم ملی شمشیربازی سابر ایران، مربیگری یک تیم باشگاهی در کشور آمریکا را بر عهده گرفت.
مربی تیم ملی هندبال زنان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا گروه سختی داریم اما امیدواریم نمایش خوبی داشته باشیم.
به همت بانک ملی ایران و با هماهنگی‌های انجام شده با بانک مرکزی، فروش دینار ویژه اربعین در اپلیکیشن «بله» با تحویل آسان و فوری عملیاتی شد.
سالاد خیار و ذرت یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب کاهو با خیار و ذرت تهیه می‌شود و روش تهیه آن بسیار آسان و فوری است.
پیمان فخری از سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و ریاست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک کناره گیری کرد.
رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی از مسئولیت های خود کناره گیری کرد.
ناصر کنعانی گفت: این اقدام هتاکانه، مصداق بارز فتنه انگیزی و نفرت پراکنی است و از سوی همه مسلمانان، موحدان و وجدان‌های پاک و معتقدان به همزیستی و گفتگوی بین ادیان قویا محکوم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ