خوراک قارچ خامه‌ای یا سس قارچ یک غذای فوری و خوشمزه است که از ترکیب قارچ با شیر، خامه، پنیر پیتزا و ادویه‌جات تهیه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کباب به دلیل شکل لوله‌ای که دارد به این اسم مشهور شده است.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
رسپی‌های مختلفی از سالاد سزار امروزه در رستوران‌ها سرو می‌شود و هرکس بنا به سلیقه خود در مزه‌ها و مواد آن ابتکار به خرج می‌دهد.
هر چقدر قهوه یزدی بیشتر دم بکشد، خوش‌طعم‌تر خواهد شد؛ بنابراین اگر وقت کافی دارید، بعد از اضافه کردن گلاب، نبات و هل، ۲ تا ۳ ساعت برای دم کشیدن قهوه صبر کنید.
کتلت عدس یکی از بهترین و مقوی‌ترین غذا‌ها برای کودکان است که خوردن آن برای کودکان آسان و راحت است. این غذا برای کودکانی که طعم گوشت را دوست ندارند، مناسب بوده چرا که عدس خونساز است و پروتئین فراوانی دارد.
شامی کباب یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است.
شامی کباب به دلیل اینکه از کباب‌های خشک محسوب می‌شود، معمولا به همراه سس سرو می‌شود، توصیه می‌کنیم در کنار این غذا یا از گوجه فرنگی سرخ شده استفاده کنید یا از سس گوجه فرنگی.
واویشکا یک نوع خوراک گیلانی است که می‌توانید با نان یا پلو سرو کنید و مخصوص خانم‌هایی است که حوصله وقت گذاشتن زیاد برای پختن غذا را ندارند و یا با آشپزی غریبه هستند!
جگر مرغ سرشار از آهن است و نقش بسیار مهمی در بهبود روند بیماری‌های مختلف دارد، زیرا برای مبارزه با استرس و تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت استخوان‌ها گزینه بسیار خوبی می‌باشد و می‌توانید در برنامه هفتگی خود این غذا را تهیه کنید.
شما می‌توانید با رنگ طبیعی یا رنگ خوراکی مجاز یک ماکارونی جذاب برای بچه‌ها تهیه کنید.
کله گنجشکی غذای خوشمزه‌ای است که هم نوعی خوراک و هم نوعی خورشت به حساب می‌آید.
عصرها زمان مناسبی برای قدم زدن، در کنار باغچه نشستن یا در حیاط خانه با دوستان و همسایگان کنار هم نشستن است، اما دورهمی بدون خوراکی یک چیز اساسی کم دارد.
این خوراک را اگر یک کنسرو سبزیجات مخلوط و کمی برنج پخته از قبل داشته باشید در ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت می‌توانید آماده کنید.
فاهیتا نوعی خوراک خوشمزه و محبوب مکزیکی است که شهرت بین‌المللی دارد و معمولا همراه با نان پیتا یا به صورت ساندویچ گریل شده سرو می‌شود.
کره بادام زمینی خوراکی بسیار مقوی و پر انرژی است که بادام زمینی از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و یک صبحانه مفید برای کودکان محسوب می‌شود.
یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفره افطار است؛ فقط کافی است چند دقیقه قبل از افطار دست به کار شوید تا یک فرنی داغ و تازه داشته باشید. فرنی زعفرانی یک پیش‌غذا‌های مقوی است که به راحتی آماده می‌شود و همه اعضای خانواده از کودکان گرفته تا پدر و مادرها، همه با هم می‌توانند از خوردنش لذت ببرند. درست کردن این فرنی، زمان زیادی از شما نمی‌گیرد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفره افطار است؛ فقط کافی است چند دقیقه قبل از افطار دست به کار شوید تا یک فرنی داغ و تازه داشته باشید.
خوراک ماش یکی از انواع خوراک‌های سنتی است که ماش از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و به همین دلیل سرشار از پروتئین و مواد مغذی است.
سس مایونز‌های بازاری معمولا پر چرب و دارای افزودنی‌های مضر خوراکی است که برای تهیه آن‌ها معمولا از تخم مرغ هم استفاده می‌شود. ما در این مطلب طرز تهیه یک سس مایونز خانگی و سالم را به شما آموزش می‌دهیم.
خوراک عدسی یکی از غذاهای خوشمزه و بسیار محبوب ایرانی است که معمولا برای وعده صبحانه سرو می‌شود و بسیار مقوی است.
خوراک عدس و اسفناج یکی از انواع خوشمزه خوراک‌هاست که به دلیل داشتن اسفناج و دال عدس در ترکیباتش بسیار مقوی و سرشار از مواد مغذی است.
یکی از خوشمزه‌هایی که در هر فصلی می‌توانید بپزید باقالی است؛ اما این خوراکی دلپذیر در فصل زمستان و سرما مزه دیگری دارد. باقالی به خاطر محبوبیت زیادش روی چرخ‌های تافی، این تصویر نوستالژی به یادگار مانده از دهه‌های قبل در فصل زمستان هوش از سر شما هم می‌برد.
خوراک بادمجان و قارچ یکی از انواع غذاهای گیاهی است که بدون استفاده از مرغ و گوشت و با ترکیب سبزیجاتی مانند قارچ و بادمجان تهیه می‌شود.
کوکی شکلاتی یکی از انواع کوکی‌هاست که بافت ترد و بیسکوییتی دارد و برای پذیرایی بسیار مناسب است؛ همچنین یک خوراکی خوشمزه برای کودکان محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ