وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت محسن فخری زاده، مجاهدت‌های آن شهید گرانقدر را ماندگار و راهنمای دانشمندان و نخبگان علمی کشور دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حریفان ایران برای صعود به دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 آمریکا مشخص شد.
حتی اگر یک درمان انجام شد، باید مو‌های خود (یا فرد مبتلا به شپش) را هر شب به مدت سه هفته شانه کنید تا مطمئن شوید که شپش جدیدی وجود ندارد. از شانه مخصوص شپش استفاده کنید. باید دندانه‌های فلزی داشته باشد که دراز و فاصله نزدیک با یکدیگر داشته باشند. از استفاده از شانه‌های پلاستیکی یا شانه‌های رایگان همراه با شامپو‌های شپش خودداری کنید.
عده‌ای همواره این سوال را دارند که چگونه سردرد را خوب کنیم در پاسخ می‌توان گفت که اگردلیل زمینه‌ای خاصی نداشته باشد، می‌توان از این روش هم برای درمان سریع سردرد استفاده کرد. این نقاط در دو طرف سوراخ بینی و بالای لب‌ها موازی با چشم‌ها قرار دارند. ماساژ آن به باز شدن سینوس‌ها، رفع سردرد و درد دندان و حتی کاهش استرس کمک می‌کند.
با روشی ساده و فوری چروک‌های پوستی را از بین ببرید.
رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بر لزوم تحویل هر چه سریع‎تر پیکر شهید خضر عدنان از سوی رژیم صهیونیستی به خانواده این شهید فلسطینی تاکید کرد.
علی مطهری در مصاحبه ای به مناسبت سالروز شهادت پدرش با هم میهمن ضمن بیان برخی از جنبه های فکری شهید مطهری تصریح کرد: که ایشان درباره آینده روحانیت ایشان به شدت و سختی می‌گوید که روحانیون در جمهوری اسلامی نباید پست اجرایی و دولتی بگیرند.
درگیری شدید محمود فکری در لیگ یک
وضعیت مالی نفت مسجدسلیمان تغییری نکرده و رضا عنایتی در آستانه استعفا از هدایت این تیم قرار دارد.
رئیس جمهور سوریه در نشست هیات وزیران این کشور که به طور فوق العاده با دستور کار زلزله شدید بامداد امروز برگزار شد، دستور انجام هفت اقدام فوری را صادر کرد.
محمود فکری می‌گوید سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل تقویت شده و تنها نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی دارد.
با سرد شدن هوا سرماخوردگی نیز بین کودکان و بزرگسالان شیوع پیدا می‌کند. همانطور که می‌دانید کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند بیشتر دچار سرماخوردگی می‌شوند بنابراین قبل از آمدن فصل سرما و ابتلا به سرما خوردگی برنامه غذایی سالمی را رعایت کنید و خود را ایمن گردانید. اما اگر دچار سرماخوردگی شدید با راهکار‌هایی که در ادامه مطلب آورده ایم می‌توانید سرما خوردگی خود را ۲۴ ساعته پایان بخشید.
دومین مراسم سالگرد شهادت شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشور، با حضور خانواده این شهید، اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و لشکری در جوار مزار وی برگزار شد.
آیین اختتامیه مدرسه سیاستگذاری علم وفناوری شهید فخری‌زاده در دانشگاه امام صادق برگزار می شود.
جانشین وزیر دفاع گفت: طراحان اصلی ترور شهید فخری‌زاده که رژیم غاصب صهیونیستی یکی از صحنه‌گردانان اصلی آن است نیز پاسخ اقدامات خود را خواهند دید.
اوسیانو کروز می‌گوید از ترکیب روز گذشته ایران مقابل انگلیس شوکه شده است.
محمود فکری درباره حواشی دیدار استقلال خوزستان - سایپا و درگیری با فرشاد بختیاری‌زاده توضیحاتی را ارائه داد.
علی صالحی اظهار کرد: اتهام این ۱۴ نفر در پرونده ترور شهید فخری‌زاده، «مشارکت در افساد فی‌الارض»، «مشارکت در همکاری اطلاعاتی و جاسوسی به نفع رژیم صهیونیستی» «تبانی با هدف برهم زدن امنیت کشور» و «اقدام علیه امنیت ملی» است.
دادستان تهران از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای ۱۴ نفر در پرونده ترور شهید فخری‌زاده خبر داد.
کرمان - رئیس جمهور با اشاره به اینکه شهید سلیمانی فخر ایران و جهان اسلام است، گفت: این استان به حق پایتخت مقاومت جهان اسلام است.
کرمان - رئیس جمهور با اشاره به اینکه شهید سلیمانی فخر ایران و جهان اسلام است، گفت: این استان به حق پایتخت مقاومت جهان اسلام است.
دلتنگی عصر جمعه، هفتم آذر ماه با غم سنگین از دست دادن دانشمندی وارسته توأمان شد. دست پلید ترور یک دانشمند هسته‌ای کشور را به شهادت رساند و جهان را از نعمت وجود محسن فخری‌زاده، این مرد گمنام ولی سربلند محروم کرد.
حامد فخری زاده، فرزند محسن فخری زاده شهید هسته‌ای در کلیپی درباره این شهید گفت: «او به هنر و شعر علاقه داشت. معتقد بود موسیقی‌ و مشتقات هنر جز جدایی ناپذیری از فرهنگ یک مملکت است.» مهدی دیگر فرزند او نیز بیان کرد: «او زیبایی‌ را در ذات می‌دانست نه در ظاهر. ایشان علاقه به موسیقی و آواز اصیل ایرانی داشتند. هم خوب می‌خواند و هم خوب آواز ایرانی را می‌شناخت. تسلط‌اش به این‌ دو موضوع نگاهی را برایش آورده بود که معتقد بود آن مفهوم و معنای دقیقی که در شعر است، توسط موسیقی به حد اعلا می‌رسد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ