صفحه خبری قطری با انتشار آماری از جام جهانی تیم ملی ایران را سوژه قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: در این دوره، سطح مسابقات، بسیار بالا بود و فینالی که مقابل فرانسه برگزار کردیم یکی از بهترین مسابقاتی بود که تاکنون در آن شرکت کرده بودیم.
تیم والیبال نوجوانان ایران رتبه دوم رقابت های جهانی این رده سنی را در کشور آرژانتین از آن خود کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با تمام شایستگی‌  پایان تلخی را در رقابت‌های نوجوانان قهرمانی جهان تجربه کرد.
ملی والیبال نوجوانان در حالی در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف فرانسه خواهد رفت که در صورت شکست حریف و قهرمانی، رکوردی تاریخی و جهانی برای ایران به ثبت خواهد رسید.
تیم‌های ملی والیبال ایران و فرانسه با شکست حریفان خود به دیدار نهایی هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان راه یافتند.
تیم والیبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان برابر کره‌جنوبی به پیروزی رسیدند و راهی دیدار فینال شدند تا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم فرانسه بروند.
تیم ملی پاراتکواندوی ایران در رقابت های آزاد قهرمانی جهان موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۴ برنز و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات شد.
تیم ملی پاراتکواندوی ایران در رقابت های آزاد قهرمانی جهان موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۴ برنز و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات شد.
حسن تفتیان رکورد دار دوهای سرعت ایران در مسابقات آزاد دوومیدانی فرانسه قهرمان شد.
ملی‌پوش دوومیدانی ایران به مقام نخست رقابت‌های بین‌المللی فرانسه دست یافت.
فدراسیون تکواندو در تلاش است اعضای تیم ملی پاراتکواندو را در صورت اخذ روادید فرانسه به مسابقات قهرمانی اروپا اعزام کند.
ملی پوشان بسکتبال با ویلچر کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان، با عبور از تیم فرانسه در جمع هشت تیم برتر جهان قرار گرفتند.
ملی پوشان بسکتبال با ویلچر کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان، با عبور از تیم فرانسه در جمع هشت تیم برتر جهان قرار گرفتند.
حریف تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان مشخص شد.
از قهرمانی جام حذفی فرانسه تا بلژیک و برزیل و البته سلطان قهرمانی‌های لیگ ایران؛ یحیی گل‌محمدی مجموعه بازیکنانی را در اختیار دارد که جام گرفتن با آنها عجین شده است.
در پایان رقابت‌های مقدماتی مارپیچ بزرگ قهرمانی جهان، محمد کیادربندسری به مرحله اصلی این مسابقات راه پیدا کرد.
تیم ملی هندبال در دومین دیدار از دور دوم ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف قدرت دوم دنیا فرانسه رفت و در نیمه نخست ۱۴ بر ۱۸ بازی را واگذار کرد و در نهایت با نتیجه ۴۱ بر ۲۹ تن به شکست داد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در دور دوم مسابقات قهرمانی جهان با تیم های فرانسه، اسلوونی و لهستان هم گروه شد.
لیونل مسی نه تنها با پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه در یک فینال هیجان‌انگیز به عنوان قهرمانی جام جهانی دست یافت، بلکه او و هم تیمی‌هایش یک جایزه مالی سنگین را در ازای این موفقیت دریافت می‌کنند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید برزیل و فرانسه را دو مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌بیند.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
سفر دو نماینده پارادوچرخه سوار ایران به مسابقات قهرمانی جهان فرانسه به دلیل عدم صدور مجوز از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان لغو شد.
اگرچه تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی جهان عملکرد درخشانی نداشت اما فرصت حضور در المپیک ۲۰۲۴ را از دست نداده است چرا که اصلا این رقابت ها میدانی برای توزیع سهمیه نبود!
رنگینک فدراسیون جهانی والیبال بعد از اتمام مسابقات قهرمانی جهان بروز رسانی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ