مدیرعامل باشگاه هوادار نسبت به اظهارات سرپرست باشگاه تراکتور پیرامون رد پیشنهاد به سرمربی این تیم واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی در جمع گروهی از کارآفرینان استانی گفت: متمرکز اداره کردن کشور غلط است و باعث میشود نخبگان استانی احساس مشارکت نکنند. مصالح منطقه ای را مرکز نشینان به خوبی نمی دانند و مناطق بهتر می‌دانند.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
جواد نکونام سرمربی استقلال بابت جذب بازیکنان جدید، روی حرف خودش ایستاد
بارسلونا آخرین پیشنهاد رسمی برای جذب ژوائو کانسلو، ستاره منچسترسیتی، را به این باشگاه ارسال کرده است.
زنیت روسیه آماده است تا با پرداخت دستمزد مناسبی مهاجم ایرانی بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد.
متهم گفت: «مهندس عمران هستم و همیشه سرم در کار و درس خودم بوده است. مدتی قبل پیشنهاد شد که دهیار روستای سنگان شوم و با توجه به عدم سوء پیشینه بخشداری حکم دهیاری من را داد. وقتی کارم را شروع کردم امید که با من نسبت فامیلی داشت می‌خواست به من باج بدهد تا ساخت و ساز غیرمجاز خود را ادامه دهد. اما فکرش را هم نمی‌کرد که من جلوی او را بگیرم و مانع ادامه فعالیت‌های غیرمجازش شوم. برای همین از من کینه به دل گرفت.»
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ،  سه نماد با سنگین ترین خروج پول حقیقی، کدام نماد سود بیشتری نصیب سهامدارانش کرد؟، جزییات پیشنهاد سازمان بورس برای تعدیل نرخ خوراک چه بود؟ ، ده نماد با سنگین ترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی قوه قضاییه نسبت به پیشنهاد استقلال به علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا(FTC) پیشنهاد کرده نقدها و توصیه های جعلی به طور رسمی ممنوع و جریمه های سنگینی برای خاطیان در نظر گرفته شود.
رئال مادرید وعده جذابی به آردا گولر، ستاره جوان اهل ترکیه، برای پیوستن به این باشگاه و رد پیشنهاد بارسلونا داده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تایید انجام مذاکره با محمدحسین کنعانی‌زادگان، به حضور شهاب زاهدی مهاجم تیم ملی در باشگاه و احتمال پیوستن او به جمع سرخپوشان واکنش نشان داد.
بوکسور شکست‌ناپذیر انگلیسی و قهرمان سنگین وزن WBC اعلام کرد که پیشنهادی از UFC برای مبارزه با جان جونز دریافت کرده است.
باشگاه التعاون برای به خدمت گرفتن مائورو ایکاردی، پیشنهاد سنگینی به وی ارائه کرده است.
یک تیم صنعتی پیشنهاد نجومی و سنگینی به عیسی آل کثیر ارائه داده است.
مدافع ملی پوش استقلال با یک پیشنهاد بسیار سنگین مواجه شده است.
اگر برای گشت و گذار از یک مسیر خاکی قدم زنان در همان انتهای روستا بالا بروید، روستا از ارتفاع زیرپایتان قرار می‌گیرد. اگرچه آب و هوای دلپذیر فیلبند حالتان را تازه می‌کند، اما دیدن خانه‌های ویلایی با سقف‌های نارنجی رنگ، چشم انداز این روستا را هم مانند بسیاری از نقاط ییلاقی و خوش آب و هوای دیگر مازندران خراب کرده است. زیرا خانه‌های روستایی با ایوان‌ها و معماری سنتی‌شان بین آن ویلا‌های سنگی و آجری گم شده‌اند.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: قربان بردیف با بازیکنان سنگین رفتار می‌کرد اما بدنسازی او فوق العاده بود و هنوز هم نان آن بدنسازی را می‌خوریم.
برای دانشگاه تهران مشتری هشت! بخشی را برای تالار عروسی، بخشی را برای کافی‌شاپ و فودکورت و تمام محوطه داخلی را برای فروش مستقیم صنایع خانگی و کارآفرینی‌های کوچک زودبازده، بخش دیگری هم به فروش پایان‌نامه و رساله‌های دکتری اختصاص می‌دهند و واقعا درآمدزاست. شاید بتوان با مشتری مذاکره کرد تا بخشی از پیاده‌رو داخل دانشگاه را هم به فروش کتاب‌های نایاب و کمیاب اختصاص دهد و با این اقدام، ترافیک سنگین محدوده میدان انقلاب هم حل می‌شود و خودش یک دستاورد می‌شود برای شهرداری تهران در دل دستاورد بزرگ دولت در مولدسازی!
باشگاه تراکتور در راه جذب بازیکن مازاد پرسپولیس با پیشنهاد سنگین این بازیکن مواجه شده است.
یکی از اخبار حاشیه‌ای جدید حول و حوش باشگاه پرسپولیس، پیشنهاد سنگین یک باشگاه قطری به مرتضی پورعلی گنجی بوده است.
یک نماینده در پاسخ به پیشنهاد میرسلیم برای اصلاح قیمت بنزین نوشت: عجب! آن چیزی که بنزین را میبلعد و هوا را آلوده می‌کند خودروهای پرمصرف و بی کیفیت داخلیست نه مردم.
آذر منصوری نوشت: اصرار بر ادامه بازداشت و حبس‌های طولانی‌مدت و صدور احکام سنگین برای معترضان، نه تنها صورت مساله اعتراضات را پاک نمی‌کند، بلکه خود عاملی است برای به سخره گرفتن هر پیشنهاد گفت‌وگویی.
گروهی شامل ۱۱سازمان غیر دولتی به رگولاتورهای اتحادیه اروپا اعلام کرده اند پیشنهاد آمازون برای توقف برخی فرایندهای  فروش و بازاریابی جهت اجتناب از  جریمه های سنگین در این منطقه باید رد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ