آنفلوانزا یک بیماری ویروسی است و نیاز به مصرف آنتی بیوتیک ندارد، اما اگر بیماری طولانی شود و عفونت ثانویه اضافه شود، با داشتن علائمی مانند ترشح پشت حلق چرکی، سرفه‌های خلط دار چرکی و…، با تشخیص پزشک، آنتی بیوتیک‌های مجاز دوران بارداری، تجویز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدون تردید فشار بر رسانه‌ها باعث ایجاد شکافی میان حکومت و مردم شده که خروج از آن به این آسانی‌ها نیست. مشکل در جایی برجسته است که مدیریت کلان کشور باید مرجعیت رسانه‌ها را قبول کند، اما حکومت اساسا یک چنین نگاهی به جامعه رسانه‌ای کشور ندارد. سیستم رسانه‌ها را در شکل مزاحم می‌بیند که باید راهی برای دفع مزاحمت‌های آنان پیدا کند! چطور می‌توان توقع داشت، مرجعی که حذف شده یا تلاش می‌شود که بی‌صدا شود، مطالبات جامعه را از حکومت طلب کرده و مطالبات حاکمیت را به جامعه منتقل کند؟
آموزش خطرات مین به ۱۱۵ هزار و ۶۹۲ مهاجر افغانستانی از سوی هلال احمر ارائه شد.
پاپ فرانسیس دیروز خواستار بازتاب جهانی درباره خطرات احتمالی هوش مصنوعی شد و به قابلیت های اختلال آمیز و تاثیرات دوسویه آن اشاره کرد.
شورای امنیت سازمان ملل نخستین گفتگوی رسمی درباره هوش مصنوعی را فردا در نیویورک برگزار می کند.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا اعلام کرد ریسک های هوش مصنوعی برای امنیت ملی و اقتصاد باید بررسی شود وی در این زمینه خواستار مشاوره کارشناسی خواهد شد.
برخی از انواع قرص‌های ضدبارداری می‌توانند بر سیستم قلبی-عروقی تأثیر بگذارد. به‌عنوان‌مثال، یک مطالعه نشان داد که انواع خاصی از قرص‌های ضدبارداری با تغییرات فشارخون مرتبط است. برخی از قرص‌های ضدبارداری حاوی استروژن ممکن است خطر ایجاد لخته خون در رگ‌ها را افزایش دهند. لخته‌های خون می‌توانند منجر به ترومبوز ورید عمقی شوند که بر جریان خون در اندام‌ها تأثیر می‌گذارد یا اگر به ریه‌ها برود باعث آمبولی ریه می‌شود.
محمدرضا نیک نژاد: مهاجرت در پایه دانش آموزی مخصوص طبقات خاصی است و گستردگی ندارد. همانطور که در ایران شکاف طبقاتی زیاد و آموزش طبقاتی شده و عموما دیگر رشته‌های برند و پول ساز برای پولدار‌ها مانده است. آمار‌ها نشان می‌دهد از ۴۰ رتبه اول کنکور فقط یک نفر از مدارس دولتی است یا در سه هزار رتبه اول کنکور ۷ تا ۸ درصد و چه بسا کمتر از مدارس دولتی هستند. از طرف دیگر فقط آدم‌های پولدار توان فرستادن کودکان خود به مدارس خارج از کشور را دارند و اگر در خانواده متوسط چنین تصمیمی بگیرند حتما فشار زیادی به آن‌ها وارد می‌شود.
خواباندن نوزاد در تخت مشترکی با مادرشان ممکن است خطراتی را برای آن‌ها ایجاد کند.
خطرات رژیم‌های کاهش وزن نامتعارف
معاون امور بین‌الملل وزارت دفاع گفت: آگاهی‌رسانی خطرات مین و مواد منفجره با همکاری هلال احمر به بیش از دو میلیون نفر از جمعیت متأثر از این آلودگی‌ها صورت گرفته است.
عملیات‌های امدادی ناشی از حوداث جوی در سال ۱۴۰۱ میانگین ۱۵ درصد افزایش یافت و امدادگران حدود ۳۰۰ هزار نفر را کمک رسانی کردند.
اگرچه سال‌هاست توجه همگانی به ضایعات پلاستیکی و مشکلات گوناگون زیست‌محیطی آن جلب شده، گستردگی آلودگی جهانی گروهی از ترکیبات پرمصرف شیمیایی بنام مشتقات پلی‌فلوروالکیل (PFAS) و آثار سوئی که می‌توانند بر سلامت انسان و جانداران داشته باشند، تازه در حال روشن شدن است.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد شیرین کننده‌های مصنوعی که معمولا در غذا‌های فرآوری شده استفاده می‌شوند می‌توانند خطر حمله قلبی و سکته مغزی را در افراد افزایش دهند.
هشدار نسبت به خطرات اسکان در چادرهای مسافرتی در نوروز
سازمان Spamhaus که متخصص در ردیابی ایمیل‌های اسپم و فعالیت‌های مرتبط با "هرزنامه" است، اعلام کرده که افزایش قابل توجهی در میزان برنامه‌های مخربی که از طریق نتایج جست و جوی گوگل ظاهر می‌شوند در روز‌های گذشته ثبت شده است.
نویسندگان در این مطالعه بیش از ۲۰۰ نظرسنجی انجام دادند و دریافتند که ۷۹ درصد از والدین گزارش داده‌اند که فرزندانشان(سن ۱۲ سال و کمتر) از لوازم آرایشی صورت و بدن که برای کودکان عرضه می‌شوند(مانند اکلیل، رنگ صورت و برق لب) استفاده می‌کنند.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد کودکانی که در نزدیکی فرودگاه‌ها زندگی می‌کنند در معرض سطوح خطرناک فلز سرب هستند.
لرز کردن معمولا یکی از نشانه‌های رایج کاهش درجه حرارت بدن است، در واقع به عنوان یک مکانیسم دفاعی، برای گرم نگه داشتن بدن به شمار می‌رود. هیپوترمی مساله‌ای شناخته شده است، بنا براین مهم است که با علائم و درمان آن آشنایی داشته باشید.
به نظر می‌رسد جنگ‌های سالیان اخیر تا اندازه‌ای برای کشور‌هایی که آن را آغاز می‌کنند نتیجه معکوس به همراه داشته اند. به نظر نمی‌رسد که نمونه‌های اخیر زیادی وجود داشته باشند که نشان دهند تصمیم برای آغاز یک جنگ نتیجه خوبی برای طرف مسئول جنگ به همراه داشته باشد.
آنتی‌بیوتیک‌ها بر پایه از بین بردن باکتری‌های عامل بیماری عمل می‌کند، اما باکتری‌های خوب روده را نیز از بین می‌برد؛ بنابراین این دارو‌ها می‌تواند بر تنوع میکروبی روده تاثیر بگذارد و باعث ناراحتی معده شود.
بعضی از انواع اختلالات خواب، به خصوص روی کیفیت خواب و بی‌خوابی خیلی موثر است. نحوه زندگی می‌تواند روی کیفیت خواب تأثیر مستقیم بگذارد. عدم رعایت اصول بهداشت خواب که به نوعی همان نحوه و سبک زندگی است روی کیفیت خواب و بروز بیماری‌ای به نام بی‌خوابی تأثیر می‌گذارد.
رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی تاکید کرد که «نشستن» قاتل خاموش برای مردم جهان و ایران است و خطرات جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت.
قم- سخنگوی وزارت خارجه گفت: رژیم صهیونیستی و تبیین ماهیت حقیقی و خطرهای آن برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی باید یکی از مهم‌ترین مباحث رسانه‌ای گفتمان انقلاب و رسانه‌های انقلابی باشد.
زن خانه‌دار یک وظیفه معین ندارد بلکه مجموعه‌ای وظایف از مدیریت امور داخلی خانه تا برنامه‌ریزی‌های خانواده را بر عهده دارد. همه مشاغل ساعت کاری مشخصی دارند، اما زنان خانه‌دار تمام‌روز مشغول کار‌های خانه هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ