به نظر می‌رسد جنگ‌های سالیان اخیر تا اندازه‌ای برای کشور‌هایی که آن را آغاز می‌کنند نتیجه معکوس به همراه داشته اند. به نظر نمی‌رسد که نمونه‌های اخیر زیادی وجود داشته باشند که نشان دهند تصمیم برای آغاز یک جنگ نتیجه خوبی برای طرف مسئول جنگ به همراه داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: حمایت از صنایع کوچک در دستور کار وزارت صمت است و ما به دنبال احیای واحدهای راکد، مقاوم کردن صنایع و کاهش هزینه‌ها هستیم.
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: در لیگ برتر به صورت رایگان شرکت می‌کنیم و در پیستی تمرین داریم که ۵۰ سال پیش ساخته شده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: انتشار احکام قطعی و محکومیت دفاتر متخلف، به جهت بازدارندگی در دستور کار قرار می‌گیرد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: خدمت خودکاربری لایحه با چهار موضوع شروع به کار کرده است و هفتگی و ماهیانه موضوعات جدید به این خدمت اضافه خواهد شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها اجرا می‌شود.
برخلاف تصور مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر این که هزینه‌ها و درآمد‌های حاصل از دیدار فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس تقسیم خواهد شد، آیین‌نامه سازمان لیگ چیز دیگری می‌گوید.
مدافع آلومینیوم تاکید دارد عملکرد خوب‌شان در فاز دفاعی مورد توجه قرار نگرفته است.
تیم اسپانیایی برای کاهش هزینه‌ ها و جمع‌ آوری پول در یک دیدار دوستانه شرکت خواهد کرد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نخستین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در اولین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و به صورت محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
رئیس قوه قضائیه گفت: اساس مسائل فرهنگی را باید با مسائل فرهنگی حل کرد؛ اگر چه در این مقوله باید به موضوعات صیانتی و حقوقی نیز توجه داشت، اما چنانچه بخواهیم مسائل فرهنگی را صرفا با بگیر و ببند حل کنیم، هزینه‌ها بالا می‌رود.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به مقوله حجاب گفت: چنانچه بخواهیم مسائل فرهنگی را صرفا با بگیر و ببند حل کنیم، هزینه‌ها بالا می‌رود و شاهد اثربخشی مطلوب نخواهیم بود.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: اگر امروز با یک برنامه‌ریزی منسجم، نسبت به نگهداشت زیرساخت‌های کشور هزینه کنیم، در هزینه‌های آتی بهسازی و بازسازی چهار برابر صرفه‌جویی خواهیم داشت.
اصفهان- رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان گفت: دفاتر اسناد رسمی بدلیل رکود بازار بشدت زیان‌ده شدند و درآمد حدود ۶۰ درصد این دفاتر در استان تکافوی هزینه‌ها را نمی ‌دهد.
محمدرضا فرزین در حاشیه جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد: ما در سیاست‌های خودمان قطعاً با انضباط پولی در بانک‌ها تلاش می‌کنیم که تورم را کاهش دهیم، ولی در سیاست‌های مالی و سیاست‌های که در لایحه بودجه گنجانده می‌شود، اعم از سیاست‌هایی در زمینه درآمد و هزینه‌ها هم باید به ما کمک کند تا ما بتوانیم تورم سال آینده را کاهش دهیم.
نژادعلی در مراسم افتتاح تجهیز و تکمیل تخلیه ریلی انبار نفت یزد گفت: این پروژه با حداقل هزینه، صرفه‌جوئی در هزینه‌ها و بهره‌گیری از دانش بومی کارکنان شرکت ملی پخش انجام شده است.
رودسر- باغداران کیوی با گلایه از افزایش هزینه ها و کاهش درآمدها خواستار حمایت بیشتر دولت از تولیدکنندگان این محصول ارزآور شدند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایرانخودرو به منظور کاهش هزینه‌ها، بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها و بهبود سطح پاسخگویی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
با اصلاح الگوی زنجیره تامین و لجستیک ایران خودرو، از مهرماه سال گذشته تا کنون، کاهش هزینه ۹۰ میلیارد تومانی در بخش لجستیک ایران‌خودرو توسط شرکت ساپکو محقق شد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از صرفه‌جویی ۳۰ درصدی هزینه‌ها با خرید قیر و میلگرد از طریق بازار بورس کالا خبر داد.
وزیر خارجه طالبان در دیدار معاون وزیر خارجه کشورمان گفت: برای یکپارچگی اقتصادی در سطح منطقه و افزایش تجارت با تهران باید ترانزیت و حمل و نقل گسترش یافته و هزینه‌ها کاهش یابد.
وقتی مجوزی برای کنسرت یا تئاتری صادر نمی‌شود، بخشی از هزینه‌ها و دستمزدها برای تمرین اعضای گروه، اجاره سالن، تبلیغات و... پرداخت نمی‌شود و ریسک تولید به شدت کاهش می‌یابد؛ اما وقتی مجوزی داده می‌شود و این مجوز در نهایت لغو یا اجرایش معلق می‌شود، عملاً این هزینه‌ها در شرایط اقتصادی کنونی انجام و برنامه نیز لغو شده است؛ اتفاقاتی که خسارات معنادارای برای تهیه کنندگان دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ