اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تجزیه و تحلیل قبر یک دختر ۱۵ ساله متعلق به قرون وسطی در انگلستان نشان می‌دهد دفن‌کنندگان اقدامات احتیاطی خاصی را برای ممانعت از بازگشت او به دنیای زندگان انجام داده‌اند.
دنیای مادری نه تنها سد راه قهرمانی‌اش نشده بلکه به او قدرت جنگیدن داده است تا بتواند تبدیل به یک زن قوی شود و این هدیه‌ای است که مهسا جاور می‌خواهد برای دخترش به یادگار بگذارد.
جیا، دختر خوش خنده رابرت دنیرو بازیگر مشهور هالیوود و تیفانی چن، در اولین حضور خود در تلویزیون به دوربین لبخند می‌زند.هفتمین فرزند دنیرو، اولین فرزند او با چن، در آوریل به دنیا آمد. این بازیگر 79 ساله تا ماه می صبر کرد تا نام و اولین عکس نوزاد تازه متولد شده خود را به اشتراک بگذارد.
عکسی از فخرالتاج معیری نوه دختری ناصرالدین‌شاه را ببینید. عکس در سایت دنیای زنان در عصر قاجار منتشر شده است.
کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال که در حال حاضر در تیم النصر عربستان توپ می‌زند و دوست دخترش، جورجینا رودریگز از شهرت و محبوبیت غیرقابل تصوری برخوردارند. قطعا این سطح از حضور و زندگی در ملاء‌عام با ریسک‌هایی همراه است، درنتیجه جای تعجب نیست که خانواده رونالدو بادیگارد‌هایی داشته باشند. اما بادیگارد‌های رونالدو چه کسانی هستند؟ در این مطلب می‌خواهیم با محافظان دوقلوی کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز که از آن‌ها و خانواده‌شان محافظت می‌کنند و ماشین‌های لاکچری این دو را می‌رانند، بیشتر آشنا شویم.
تا به خودم آمدم دیدم قربانی هوسرانی شده‌ام و گوهر پاکدامنی‌ام را از دست داده‌ام، داد زدم و شروع به زدن او کردم که گفت نترس من باهات ازدواج می‌کنم، آتشی در درونم شعله می‌زد و دنیا در مقابل چشمانم تار شده بود؛ گریه می‌کردم خودم را می‌زدم حالم آنقدر بد شد که به ناچار پس از مدتی دانشگاه را رها کردم هیچ یک از اعضای خانواده‌ام نمی‌دانستند که قصه چیست؟!
داستان الا برای بسیاری الهام بخش است. این یک یادآوری است که مهم نیست در زندگی با چه چالش هایی روبرو می شوید یا با چه شرایط جسمی یا روحی ممکن است مواجه شوید، همچنان می توانید رویاهای خود را دنبال کنید. در حالی که اکثر بچه‌ها به مدرسه می‌رفتند و زندگی روزمره خود را داشته‌اند، الا به دلیل شرایطش مجبور شد در خانه بماند، اما این مانع از آن نشد که رویاهای بزرگ ببیند و کسی که هست را بپذیرد.
زن جوان می‌گوید: من وقتی ۱۴ ساله بودم از خانه فرار کردم. با پسری به اسم رضا که دوستش داشتم صیغه کردیم و باردار شدم. در واقع خانواده‌ام من را طرد کردند و من هم با عشقم رفتم. وقتی باردار شدم رضا من را ترک کرد، گفت بچه را هم نمی‌خواهد. من هم دلم نیامد بچه را سقط کنم. یکه و تنها دخترم را به دنیا آوردم.
کشمکش‌های اریکا با خود و اطرافیانش از دوران کودکی آغاز شد. ۵ ساله بود که احساس کرد با بقیه فرق دارد و در ۷ سالگی فهمید که پسر بودنش مشکل بزرگ او است. به گفته‌ی اریکا، وقتی در آینه به خود نگاه می‌کرد میل شدیدی به دختر شدن در خود احساس می‌کرد.
دنیای مادری نه تنها سد راه قهرمانی‌اش نشده بلکه به او قدرت جنگیدن داده است تا بتواند تبدیل به یک زن قوی شود و این هدیه‌ای است که مهسا جاور می‌خواهد برای دخترش به یادگار بگذارد.
او دختر یکی از خان نشین‌ها و ثروتمندان در تربت حیدریه بود که بعد از حضور در دنیای شهرت به عرصه خوانندگی روی آورد و تنها خواننده اپرا در زمان رضاخان بود که در عرصه مدلی نیز فعالیت داشت. بعد از اینکه وارد دنیای مدلینگ شد اولین دختر ایرانی بود که به دنیای مدلینگ پیوسته بود.
انتشار تصاویری از مراسم عروسی مارک آنتونی خواننده ۵۴ ساله و نادیا فریرا دختر شایسته ۲۳ ساله در فضای مجازی پربازدید شد.
لژیونر دوچرخه‌سواری زنان ایران گفت: تیم اماراتی که عضو آن هستم بهترین امکانات را دارد و دوچرخه‌ای که در اختیار من گذاشته اند، در حال حاضر بهترین دوچرخه دنیا است.
لژیونر دوچرخه‌سواری زنان ایران گفت: تیم اماراتی که عضو آن هستم بهترین امکانات را دارد و دوچرخه ای که در اختیار من گذاشته اند، در حال حاضر بهترین دوچرخه دنیا است.
غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر گفت: از هر ۵ دختر دانشجوی آمریکایی یک نفر مورد تجاوز قرار گرفته است و فقط ۵ درصد آن‌ها به پلیس گزارش می‌شود.
بر اساس آمار‌های اداره ثبت احوال چین، حدود ۵۰ هزار دختر چینی طی دهه گذشته با اسامی پسرانه نامگذاری شده‌اند که ۸۲ درصد این دختران در خانواده‌های تک‌فرزند به دنیا آمده‌اند و تنها ۱۸ درصد در خانواده‌های دارای بیش از یک فرزند چشم به جهان گشوده اند.
دکتر پورحسن، متخصص زنان و زایمان گفت: یک زن ۳۵ ساله زرندی در بیمارستان امام علی (ع) تامین اجتماعی زرند، ۵ قلو به دنیا آورد که قل اول دختر به وزن یک کیلو و ۷۰۰ گرم، قل دوم پسر به وزن یک کیلوگرم، قل سوم پسر به وزن یک کیلو و ۷۵۰ گرم، قل چهارم پسر به وزن یک کیلو و ۵۵۰ گرم و قل پنجم پسر به وزن ۲کیلوگرم می‌باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جزئیات مراجعه و روند درمانی دو دختر دانش آموز به بیمارستان فاطمی اردبیل طی روزهای اخیر را تشریح کرد.
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به هفته وحدت عنوان داشت: مقصود وحدت این نیست که سنی باید شیعه شود و یا برعکس، بلکه باید توجه کنیم که امت اسلامی امروز با استکبار مواجه است که اگر این اتحاد و وحدت در بین امت اسلام وجود داشت امروز فلسطین و یمن تنها نبودند و اموال آنان به غارت نمی‌رفت و اسلام به عنوان قدرتی در دنیا شناخته می‌شد که متأسفانه دشمنان در این سال‌ها جنگ بین سنی و شیعه و جنگ بین شیعه و شیعه راه می‌اندازند تا این امر محق
دختر جوان گفت: شهاب با من کاری کرد که تا دنیا دنیاست و من زنده هستم فراموش نمی‌کنم، اما التماس‌های مادرش در این دو سال باعث شد نتوانم مقاومت کنم و گذشت کردم.
دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان و یا بر سر با حجاب و بدحجاب نیست. خیلی از کسانی که حجاب کامل ندارند، جزو هواداران جدی جمهوری اسلامی هستند. این کسانی که در خیابان‌ها فساد و تخریب می‌کنند، همه یک حکم ندارند برخی جوانان و نوجوانانی هستند که بر اثر هیجان ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می‌آیند. چنین افرادی را می‌توان با یک تنبیه متوجه کرد که اشتباه می‌کنند. برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند
هستی رضایی قهرمان ایرانی رشته موتور کراس در پایان مسابقات جهانی ترکیه، بیستم شد و برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران، یک ورزشکار ایرانی در جدول اصلی رنکینگ جهانی قرار گرفت.
هستی رضایی در پایان مسابقات جهانی برای نخستین بار در این رشته، در جدول اصلی رنکینگ دنیا قرار گرفت.
فاطمه محمدی بانوی پاراتنیس روی میز ایران با کسب رنکینگ ۱۵ دنیا مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد.
فاطمه مريخ و الناز يارمحمد دو بازيكن تيم ملى هندبال زنان در بين برترين هاى دنيا قرار گرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ