دوچرخه جدید سرگئی گوردیف اگرچه ممکن است سرعت بالایی نداشته باشد، اما بی تردید نگاه مردم را به سوی خود جلب می‌کند. همچون طرح‌های پیشین، سرگئی گوردیف روند ساخت پروژه جدید دوچرخه بدون چرخ را در حساب کاربری شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
دوچرخه سوار معلول اسپانیایی در مسابقات جهانی قهرمان شد و با وجود اینکه هر دو دست او قطع شده ساعت مچی جایزه گرفت.
تصاویر هوایی پیروزی باورنکردنی یک دوچرخه سوار را در آخرین لحظات نشان می‌دهد. این ورزشکار که در رتبه هشتم قرار داشت در آخرین لحظات یکی یکی از رقیبان خود پیشی گرفت و در نهایت اول شد. جالب اینجاست که نفر پشت سر این دوچرخه سوار که او نیز در رتبه نهم قرار داشت همانند او تمام تلاش خود را بکار گرفت و در رده دوم قرار گرفت.
در کشور کوبا یک شرکت اقدام به تولید دوچرخه‌هایی از چوب بامبو و سازگار با محیط زیست کرده است.
در این ویدئو سعی داریم فواید دوچرخه سواری که خبر ندارید را با هم مشاهده کنیم .
یک شرکت چینی یک دوچرخه برقی با نام Urtopia معرفی کرده است که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. در این محصول از دستیار هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی استفاده شده که با دستیار صوتی به فردی که سوار دوچرخه است، خدمات می‌دهد. در Urtopia کاربر با فشار دکمه‌ای دستیار صوتی #چت‌جی‌پی‌تی را وارد مدار می‌کند. با فعال‌شدن این سیستم هوشمند، کاربر با دستیار صوتی شروع به گفتگو می‌کند و این دستیار صوتی به‌صورت هوشمند توان راهنمایی کاربر دوچرخه را دارد و به سؤال‌های او جواب می‌دهد. هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار معرفی نشده است.
صداوسیما برای اولین بار از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری بانوان در حرم مطهر امام خمینی، گزارش تهیه کرد .
چهارمین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا با پنچری و دیر رسیدن رکابزن ایران به خط شروع تا جریمه ای به فرانک سوئیس دنبال شد تا ناکامی دوچرخه سواران این بار به مدیریت هم برسد. منبع: ایسنا
شب گذشته پیش از اعلام برقراری آتش بس، پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی، یک جوان دوچرخه سوار فلسطینی را که در حال حرکت در رفح واقع در جنوب نوار غزه بود، با راکت هدف قرار دادند.
در جریان برگزاری مسابقات دوچرخه سواری جیرو دیتالیا ورود ناگهانی یک سگ در مسیر حرکت دوچرخه سواران باعث زمین خوردن ورزشکار بلژیکی شد.
ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا توسط افسران واقعی که در کنار ماشین او در خیابان‌های لندن می‌دوند و همچنین دوچرخه سواران اسکورت می‌شود.
یک مسابقه دوچرخه سواری پس از سبقت و انحراف ناگهانی یک دوچرخه سوار منجر به زمین خوردن بیش از نیمی از شرکت کنندگان شد.
اولین «دوچرخه پرنده» جهان با قیمت بیش از ۵۰۰ هزار دلار، به طور رسمی در ژاپن وارد بازار شد. این دوچرخه که از «جنگ ستارگان» الهام گرفته است، به عنوان «تجلی رویای تحرک هوایی» بشر شناخته و مطرح شده است و بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، سرعت دارد.
یک دوچرخه سوار برزیلی در حالی که مشغول رکاب زدن در شهر بود، همزمان با یک توپ فوتبال هم حرکات نمایشی انجام داد.
یک دوچرخه سوار به ارتفاعات سالباخ هینترگلم در اتریش رفت تا از بالای کوه با دوچرخه پایین بیاید. حرکات نمایشی او را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید.
توقف ناگهانی یک موتورسیکلت پیشرو در مسابقه دوچرخه سواری باعث برخورد و واژگونی ده‌ها دوچرخه سوار شد.
گابریل بورک رئیس جمهور شیلی با دوچرخه وارد کاخ ریاست جمهوری شد. بورک ماه‌ها پیش زمانی که به قدرت رسید متعهد شد در مورد تغییرات آب و هوایی موضع قاطعانه‌ای اتخاذ کند.
دوچرخه سوار زن افغان می گوید: ورزش برای زنان افغان مرده است و آن‌ها حتی نمی‌توانند به مدارس بروند و او این رکاب‌ها را برای دادخوان به زنان افغان می‌زند.
ویدیویی از دوچرخه سواری یک دختر اصفهانی در مسیر نجف تا کربلا بازتاب زیادی در رسانه‌های عراقی داشته است.
رئیس جمهور شیلی در یک نشست خبری در حال صحبت بود که یک کودک خردسال، با کلاه قرمز و لباس سوپرمن با دوچرخه دور او می‌چرخید و ظاهراً از آنچه در حال رخ دادن بود غافل بود.
کامیل، دختر ۸ ساله که از بیماری سندرم وکنترل رنج می‌برد، پس از سه روز و طی مسافت ۹۰ کیلومتر با دوچرخه خود را به زمین تمرین پاری سن ژرمن رساند تا با کیلیان امباپه دیدار کند. او در بدو ورود مورد تشویق جمعیتی که برای دیدن او آمده بودند، مواجه شد.
تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده در یک مسابقه در استرالیا بر اثر برخورد یک خودروی سواری سرنگون شدند. دوچرخه سواران در حال رکاب زدن در کنار جاده در شورتلند بودند که خودروی سواری با بی احتیاطی به نفر اول آن‌ها برخورد و منجر به سرنگونی او و تعداد دیگری از دوچرخه سواران شد. هیچ کس در این حادثه آسیب جدی ندید، اما دو تن از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گفته راننده متخلف ۳۱ ساله ۴۶۴ دلار جریمه شده و سه امتیاز از دست داد.
روز ۲۴ مرداد ماه، در سالگرد خروج ایالات متحده از افغانستان، زمانی که جو بایدن، رئیس‌ جمهور آمریکا، در حال دوچرخه سواری در سواحل جنوبی کالیفرنیا بود در پاسخ به سوال خبرنگاری که از اون خواست پیش آن‌ها بیاید و با آن‌ها صحبت کند، با خنده گفت: «نه! باید برم چندتا مایو بگیرم».
در مسابقات دوچرخه سواری بیرمنگام ۲۰۲۲ دیروز بعد از برخورد دوچرخه سواران با یکدیگر، یکی از دوچرخه‌سواران برای جلوگیری از برخورد با سایر دوچرخه‌ها و دوچرخه‌سواران در اقدامی باورنکردنی سعی کرد از روی دیواره‌ی کناری پیست عبور کند که این حرکت نزدیک بود باعث آسیب جدی تماشاگران شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ