براساس نقشه آنلاین پایگاه‌ سنجش آلودگی صوتی تهران، بزرگراه حکیم در منطقه ۲ با ۷۳.۶ دسی بل، بزرگراه شهید گمنام در منطقه ۶ با ۷۱، محله نیروی هوایی در منطقه ۱۳ با ۷۰.۱ دسی بل، محله آذری در منطقه ۱۰ با ۷۲.۹ دسی بل، محله بعثت در منطقه ۱۶ با ۷۰.۵، محله امیرکبیر در منطقه ۱۲با ۷۲.۳، میدان خراسان در منطقه ۱۲ با ۷۴.۳، میدان نماز (شهر ری) در منطقه ۲۰ با ۷۰.۷ دسی بل، هشت نقطه قرمز تهران به حساب می‌آیند که با شاخص بالای ۷۰ دسی بل در وضعیت خطرناک قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان ۸ نفره ووشو ایران به ۶ مدال رنگارنگ در یونیورسیاد دانشجویان جهان دست یافت.
کاروان ۸ نفره ووشو ایران به ۶ مدال رنگارنگ در یونیورسیاد دانشجویان جهان دست یافت.
فوتبال ایران صاحب ۸ کرسی در کنفدراسیون فوتبال آسیاست. موقعیتی که می‌تواند به نقطه قوتی برای فدراسیون فوتبال تبدیل شود.
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص اتفاقات در هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال صادر کرد.
ناهید درباره نقشه قتل شوهرش گفت: نخست قرار بود با برداشتن لوله بخاری و انتشار گاز سمی او را بکشیم تا مرگش طبیعی جلوه کند، اما موفق نشدیم و دومین‌بار تصمیم گرفتیم او را خفه کنیم برای همین نیمه‌شب سهیل به خانه ما آمد و او را خفه کردیم. سپس جسد فرهاد را با خودرو چند خیابان دورتر رها کردیم.
تیم کشتی فرنگی ایران با کسب ۵ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز و ۱۹۶ امتیاز با اقتدار عنوان قهرمانی سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
کاراته کاهای ایرانی حاضر در مسابقات لیگ جهانی «کاراته‌وان» فجیره موفق به کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و پنج مدال برنز شدند.
رولز رویس فانتوم ۸ یکی از راحت‌ترین و لوکس‌ترین خودرو‌ها در بازار و نقطه اوج این برند و نماد لوکس بودن است.
زن جوان گفت: وقتی چشمانم را باز کردم در بیمارستان بودم و آنجا بود که فهمیدم ۱۵ روز در کما بوده و در یک قدمی مرگ پیش رفته‌ام. آنطور که متوجه شدم همسایه‌ها که از غیبت من نگران شده بودند وقتی دیدند در خانه‌ام نیمه باز است به کمکم آمدند و مرا به بیمارستان انتقال دادند، اما خبری از آذر، زن همسایه نبود. وقتی از بیمارستان مرخص شدم، فهمیدم آذر مرا با آبمیوه مسموم‌و بیهوش کرده و ۸ النگوی طلایی که در دستم بوده را قیچی و سرقت کرده است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با بیان اینکه حماسه ۹ دی پایانی بر ۸ ماه مناقشه خیابانی و ماجراجویی سیاسی بود، گفت: در اغتشاشات اخیر آمریکایی‌ها باز هم به دنبال تکرار اشتباه خود در ۱۴۰۱ بودند.
شهردار منطقه ۸ تهران از لایروبی ۸۹ هزار متر از انهار و مسیل‌ها و حوضچه‌های آبگیر در محلات سیزده‌گانه و شناسایی ۱۷ نقطه آبگیر خبر داد.
ملی پوشان دو و میدانی جانبازان و معلولین در رقابت های آسیا و اقیانوسیه استرالیا موفق به کسب مدال نقره و برنز شدند.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه برداری با بیان این که این فدراسیون را با بیش از ۸ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته اند گفت: دست روی هر نقطه ای که می گذاریم خرابه است!
شاخص کل بورس شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۵۵۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۴۴ هزار و ۶۲۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
تیم تپانچه بادی مردان با امتیاز ۸۶۲ بین ۸ تیم برتر قرار گرفتند و در مرحله دوم و شلیک ۲۰ تیر نهایی امتیاز ۵۸۳ را کسب کردند و پس از کشور چین در جایگاه دوم قرار گرفتند و مدال نقره خود را حتمی کردند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۴۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۱۳۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
تیم ملی نونهالان کشورمان در روز نخست رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا در ۲ گروه دختران و پسران، صاحب ۶ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.
تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که در شهر قونیه ترکیه برگزار شده به  ۸ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز دست یافتند.
یکی از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به خاطر استعفا نکردن از مسئولیت سازمانی خود از گردونه این انتخابات کنار گذاشته خواهد شد.
بنا بر اعلام رسمی گوگل این خرابی «مربوط به نقص در خنک‌سازی» یکی از ساختمان‌ها بوده و در ساعت ۱:۱۳ ۶:۱۳ بعد از ظهر به وقت محلی آغاز شد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۲۷۳۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۳ هزار و ۵۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
فولاد کاوه جنوب کیش دوره ۹ ماهه منتهی به آذر سال ۱۴۰۰ را با سود خالص حدود ۲ هزار میلیارد تومانی (معادل ۱۳۴ تومان به ازای هر سهم) پشت سر گذاشت که ۲۰ درصد کمتر از دوره مشابه سال گذشته می‌باشد.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۲۶۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۳ هزار و ۷۱۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ