پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، با وجود باقی ماندن دو سال از قراردادش احتمال دارد این تیم را ترک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اثر فعالیت‌های تندروها، ضربات مهلکی به نهاد انتخابات، جایگاه مجلس و حاکمیت قانون وارد آمده است. فعلا نشانه و علامت ترمیمی هم به چشم نمی‌آید. در جریان نهضت ملی شدن نفت ببینید چپ‌های پیشرو چقدر خلیل ملکی را اذیت کردند (ملکی در آن زمان جزو نوادر روزگار بود). وقتی این اذیت‌ها (ادامه‌دار) شود شخصیت‌های پخته‌ای که عزت‌نفس دارند، کنار می‌کشند.
سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی توضیحاتی را درباره زمان بازگشت تماشاگران به ورزشگاه آزادی ارائه کرد.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: آقای لطیفی از زمان ابلاغ حکم جدید دیوان عدالت اداری، فعلاً بخشنامه یا دستوری را امضا نکرده است، اما در جلسات دولت شرکت می‌کند.
دهقان گفت: آقای لطیفی از زمان ابلاغ حکم جدید دیوان عدالت اداری، فعلا بخشنامه یا دستوری را امضا نکرده است، اما در جلسات دولت شرکت می‌کند.
بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند، منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات ...
در طرح تناسبی بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات توسط هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تهیه، به روز شده و پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ می‌شود.
جواد نکونام فعلا علاقه‌ای به اعلام لیست مازاد خود در استقلال ندارد و همه چیز را در این خصوص به زمان سپرده است.
مدیرکل حقوق و املاک وزارت ورزش در مورد انتخاب سرپرست برای جودو گفت: تا تعیین تکلیف نهایی از طریق مراجع قضایی توسط دادستان یا مراجع قضایی فعلا یک سرپرست برای این فدراسیون تعیین می‌شود.
جلسه کمیته داوران برای انتخاب داور دربی پایتخت هنوز برگزار نشده و زمان دقیق آن مشخص نیست.
از ژاوی بار دیگر در مورد بازگشت لیونل مسی سوال شد و او ترجیح داد در مورد آن حرف نزند و گفت که در زمان درستش صحبت خواهند کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی عراق گفت: «عراق به دنبال ایجاد یک بازار نفتی در آفریقاست. ما تنها ۲۶ سفیر در جهان داریم و دست‌کم نیازمند ۸۰ سفیر دیگر هستیم. دولت نخست‌وزیر محمد شیاع السودانی بیشتر متمرکز بر مسائل داخلی است، نه خارج کشور که به نظر من هم این درست است. ما با آمریکا روابطی قوی داریم و برای توسعه این رابطه تلاش می‌کنیم، اما سفر نخست‌وزیر به آمریکا یک شرط نیست. او فعلا [برای سفر]زمان دارد.»
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، درخواستی رسمی برای یوفا و فیفا فرستاده و از آنها خواسته فعلا در قضیه نگریرا حکمی علیه این باشگاه صادر نکنند.
آرتم زیوبا همچنان دور از تیم‌ملی روسیه است و تا زمان پایان تحریم‌های ورزشی این کشور به میدان نخواهد رفت.
تاسیس و تولد قارچ‌گونه احزاب و جریان‌های اصولگرا در چند روز اخیر در فضایی اتفاق می‌افتد که جناح رقیب آنها، اصلاح‌طلبان، کمتر از هر زمان دیگری درباره انتخابات سخن می‌گویند. مهمترین نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان بعید است در سال جاری ترکیب جدید خود را بشناسد و چه احزاب دموکراسی‌خواه‌تر و چه احزاب تکنوکرات این جریان، فعلا در یک انزوا، تمایلی برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم ندارند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 3-0 مقابل لستر می‌گوید تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده و او و تیمش فعلا به کورس قهرمانی لیگ برتر فکر نمی‌کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال می‌گوید هنوز لیستی از بازیکنان تیم ملی منتشر نشده است و زمان اردوهای ملی فعلا مشخص نیست.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز گفت: فعلا زمان مناسبی برای سفر «بلینکن» به چین نیست.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، تایید کرد که فعلا قادر به ثبت‌نام گاوی در فهرست تیم اول باشگاه نیستند و در مورد زمان دقیق رفع این مشکل هم قولی نداد.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، تایید کرد که فعلا قادر به ثبت‌نام گاوی در فهرست تیم اول باشگاه نیستند و در مورد زمان دقیق رفع این مشکل هم قولی نداد.
زمان زیادی تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران باقی نمانده و استقلال برخلاف وعده مدیرعامش، هنوز بازیکنی را جذب نکرده است.
علم شبیه سازی هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد. اما با این وجود بسیاری از دانشمندان معتقدند که فعلا مسئله زمان است و احتمالا خیلی زود حیوانات منقرض شده دوباره می‌توانند روی زمین راه بروند.
مدیران چلسی انتظار دارند گراهام پاتر، سرمربی‌شان، در طول زمان بتواند مثل میکل آرتتا در ساختن تیمی قدرتمند موفق بشود و در نتیجه فعلا او را برای نتیجه‌گیری تحت فشار نخواهند گذاشت.
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم ها در لیگ برتر گفت: فعلا برای قضاوت و بررسی عملکرد بازیکنان در رقابت های باشگاهی خیلی زود است.
بانک مرکزی ایران در حالی از راه‌اندازی فاز آزمایشی رمزپول بانک مرکزی ایران با عنوان «رمزریال» خبر می‌دهد که برخی کارشناسان حوزه فناوری معتقدند دیجیتالی کردن ریال، با ارزش و پشتوانه فعلی، بی‌معنی است زیرا با گذشت سال‌ها از مطرح شدن موضوع ارزهای دیجیتالی در ایران، این حوزه هنوز مقررات‌گذاری نشده و بلاتکلیف مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ