فرمانده نیروی زمینی ارتش از احداث ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی در برخی از شهرها خبر داد و گفت: سیاست ارتش بر این است که کارکنان آن مشکل مسکن نداشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روایتی از دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش ۳۶۰ درجه به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: کارکنان روابط عمومی نیروهای مسلح با رصد دقیق تحولات جامعه به‌عنوان مشاوری امین و پل ارتباطی بین جامعه و سازمان، فرماندهان و مسئولان را یاری می‌دهند.
ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال شرق گفت: قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق ارتش احداث بیش از ۳ هزار واحد مسکونی سازمانی را در دستور کار دارد و تاکنون ۳۰۰ واحد آن تحویل داده شده است.
فرمانده کل ارتش گفت: ارتش با تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندهان و آحاد کارکنان به تجهیزات بسیار پیشرفته و مدرنی مجهز شده است که حکایت از ظهور یک قدرت دفاعی اطمینان‌بخش در عرصه دفاعی کشور را دارد.
فرمانده کل ارتش گفت: ارتش با تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندهان و آحاد کارکنان به تجهیزات بسیار پیشرفته و مدرنی مجهز شده است که حکایت از ظهور یک قدرت دفاعی اطمینان‌بخش در عرصه دفاعی کشور را دارد.
فرماندهان و کارکنان ارتش در آستانه روز ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.
مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش گفت:برای مسکن کارکنان ارتش آینده خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم و حدود ۶۹ هزار واحد مسکونی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال احداث است.
امیر سرلشکر موسوی در همایش فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: فرهنگ سازمانی، غیرت و تعصب کارکنان نیروی هوایی ارتش، بهترین پیشران برای در صدر ماندن است.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: توجه به ایمنی در محیط کار موجب حفظ جان و سلامت کارکنان به عنوان مهمترین سرمایه هر سازمان خواهد شد.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
فرمانده کل ارتش از تحویل۲۳ هزار باب مسکن سازمانی و ۱۳ هزار مسکن شخصی به کارکنان ارتش خبر داد و گفت: با تحویل مسکن های طرح مهر ولایت تا سال ۱۴۰۳ دیگر هیچ مشکلی در حوزه ساخت مسکن نداریم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اصول فرماندهی در این نیرو گفت: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته‌سالاری سه اصل مهم مطابق با دین اسلام در نیروی زمینی ارتش است. یک فرمانده باید به دنبال افزایش امید، نشاط و شادمانی در مجموعه خود باشد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تا پایان سال۱۴۰۲ همه کارکنان نیروی زمینی ارتش صاحب منزل سازمانی و تا پایان سال۱۴۰۳ همه کارکنان قبل از بازنشستگی دارای منزل شخصی خواهند شد.
فرمانده کل ارتش از آغاز ساخت ۶۴ هزار واحد خانه شخصی برای کارکنان خبر داد و گفت: در پایان این برنامه، همه کارکنان فاقد مسکن بالای ۲۰ سال خدمت صاحب خانه خواهند شد.
مسئولان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به‌مناسبت سالروز تأسیس این سازمان در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور یافتند و با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی گفت: از دیدگاه ما همه کارکنان ارتش و خانواده‌های آنها باید با افزایش سواد رسانه‌ای و شناخت آسیب‌های فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم، در مسیر مقابله با تبلیغات امپراطوری رسانه‌ای دشمن حرکت کنند.
پهپادهای جدیدی که توسط کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران، صنایع وزارت دفاع و با همکاری شرکت‌های دانش بنیان تولید شده ،در این رزمایش مشترک پهپادی ارتش مورد آزمایش قرار می گیرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۱۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵۵ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ