ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک در دیدار این تیم برابر مراکش عملکرد ضعیفی داشت و آمار فاجعه باری را از خود به جای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلما پارائیلو به اولین بازیکنی تبدیل شد که که در سه رده مختلف قهرمان جهان شده است.
علیرضا بیرانوند در هشت بازی اخیر تنها یک گل خورده تا آماری استثنایی را از خود به جای بگذارد.
شاهرود- باغ سراب شاهرود که در زمره آثار ملی استان سمنان نیز محسوب می‌شود با تخریب گسترده انسانی روبرو شده تا جایی که می‌توان آن را فاجعه نامید.
کمیسیون حقوق بشر سودان در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمار قربانیان درگیری‌ها در سودان قابل شمارش نیست و خارطوم در آستانه یک فاجعه انسانی قرار دارد.
صدای فریاد سرباز‌ها که بدنشان در آرواره‌های تمساح‌ها گیر کرده بود به گوش می‌رسید و در آن تاریکی هیچ کاری از دست هیچ کس ساخته نبود. صبح که شد نوبت لاشخور‌ها بود تا باقیمانده سفره تمساح‌ها را تمیز کنند. از ۹۰۰ سرباز ژاپنی آمار کاملا دقیقی وجود ندارد و بعضی‌ها گفته اند که حتی با وجود محاصره، ۵۰۰ سرباز از جزیره جان سالم به در برده اند، اما این ماجرا در گینس هم با نام «بزرگ‌ترین فاجعه به وسیله حیوانات» ثبت شده است.
پاری سن ژرمن با شکست شب گذشته برابر لیون آمار فاجعه‌بارش پس از 22 سال را تکرار کرد.
حدود هشت سال از حملات ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به کشور فقیر یمن می‌گذرد؛ بزرگترین فاجعه حقوق بشری که در صورت تداوم، شمار قربانیان آن تا سال ۲۰۳۰ از مرز یک میلیون نفر خواهد گذشت.
فروریختن ساختمان‌های نوساز در پی وقوع زمین‌لرزه اخیر در ترکیه، خشم عمومی را در این کشور برانگیخته است. دو زمین‌لرزه شدید به بزرگی ۷/ ۷ و ۶/ ۷ریشتر باعث تخریب کامل ساختمان‌های نوساز شده و هزاران کشته بر جای گذاشته است.
بخش عمده عملیات امداد و نجات در ۲۴ ساعت نخست پس از وقوع یک فاجعه رخ می‌دهد. پس از آن، با گذشت هر روز شانس بقا کاهش می‌یابد.
معاون اول رئیس جمهور ترکیه با اشاره به آغاز عملیات برآورد خسارت ساختمان‌ها با مشارکت ۶ هزار نیروی متخصص در ۱۰ استان زلزله زده ترکیه اضافه کرد: تخریب ساختمان‌هایی که خطرآفرین باشد، با نظر کارشناسان و پس از ثبت و ضبط میزان دقیق خسارت وارده انجام خواهد شد و جلوی تخریب ساختمان‌های که ممکن است، با هدف از بین بردن آثار فاجعه انجام شود، گرفته شده است.
شمار قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه به بیش از 11 هزار نفر رسیده است. انتشار عکس‌ و فیلم‌های مربوط به این زلزله، خبر از یک فاجعه انسانی می‌دهد. در این میان انتشار عکس پدری که دست دختر زیرآوارمانده‌اش را گرفته، جامعه جهانی را متاثر کرده است.
رئیس جمهور ترکیه آمار جدید جان باختگان زلزله را اعلام کرد.
رسانه‌های ترکیه و سوریه اعلام کردند که بر اثر وقوع زلزله بزرگ ۷.۴ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه ده‌ها نفر جان باختند و به علت ریزش و تخریب وسیع ساختمان‌ها این آمار افزایش می‌یابد.
برخی اهالی ادعا می‌کنند «ر»، بیش از ۱۵ پسربچه را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است که برخی از آنان «معلول» بوده‌اند. اعتماد صحت تعداد قربانیان را پیگیری کرده، اما هنوز هیچ منبع رسمی این تعداد را تایید نکرده است. خبر این فاجعه زمانی در شهر می‌پیچد که روز ۱۲ دی‌ماه پسری هشت‌ساله حالش بد می‌شود و ماجرا را برای پدرش تعریف می‌کند.
پرونده دور رفت لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس بسته شده است و در روزهای پایانی هفته جاری شاهد آغاز دور برگشت بازی ها خواهیم بود.
آمار عجیب و فاجعه بار پرسپولیس بدون لوکادیا/ شاگردان گل محمدی ۴ بار بدون این مهاجم به میدان رفتند اما...
تیم ملی کاستاریکا در شرایطی برابر اسپانیا با هفت گل شکست خورد که عملکرد فاجعه باری در این بازی داشت.
وزیر امور خارجه سوریه درباره آثار فاجعه بار تجاوزات ترکیه و سرقت نفت و محصولات کشاورزی سوریه توسط آمریکا هشدار داد.
در تاریخ ۹۲ ساله جام‌جهانی فوتبال، قطر تبدیل به اولین میزبانی شد که در بازی افتتاحیه شکست می‌خورد.
آبادان – فیروز کریمی پس از گرفتن سکایت هدایت طلایی پوشان دیار اروند آمار فاجعه باری را از خود به نمایش گذاشته و از چهار بازی تنها یک امتیاز کسب کرده است.
لیورپول در این فصل لیگ برتر آمار فاجعه بازی در خط حمله از خود بر جای گذاشته است.
مالیات ۳۲ میلیاردی ویلموتس هم به صورت اقساطی و ماهانه پرداخت شود آن هم در شرایطی که پیش از این عاملین فاجعه ویلموتس مدعی بودند با تجربه قرارداد کی‌روش فدراسیون هیچ تعهدی برای پرداخت مالیات مربی بلژیکی نخواهد داشت
مسجد جامع عباسی که از آن با عنوان مسجد امام نیز یاد می‌کنند، شاهکار معماری، کاشی‌کاری و نجاری قرن یازدهم هجری است که بسیاری این اثر را چکیده یک‌هزار سال تلاش هنری برای مسجدسازی در ایران می‌دانند. مسجد امام اصفهان، ۱۵ دی ماه ۱۳۱۰ به‌شماره ۱۰۷ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد و همراه با میدان نقش‌جهان در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.
گروه خودروسازی سايپا در خرداد ماه سال جاری توانست حدود ٤٤ هزار دستگاه خودرو توليد كند. اين در حالي است كه در این ماه به دليل افزايش دماي هوا، با مشكلاتي از جمله قطع برق مواجه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ