شاهرود- باغ سراب شاهرود که در زمره آثار ملی استان سمنان نیز محسوب می‌شود با تخریب گسترده انسانی روبرو شده تا جایی که می‌توان آن را فاجعه نامید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو بازیکن جوان فصل گذشته آکادمی کیا با مس رفسنجان قرارداد بسته‌اند و کار خود را شروع کرده‌اند.
در مورد سرازیر شدن ستاره‌های دنیای فوتبال به لیگ عربستان سه پرسش اصلی وجود دارد؛ چرا، چه کسی و چگونه انتخاب می‌کند که چه بازیکنی به کدام باشگاه برود؟
در مورد سرازیر شدن ستاره‌های دنیای فوتبال به لیگ عربستان سه پرسش اصلی وجود دارد؛ چرا، چه کسی و چگونه انتخاب می‌کند که چه بازیکنی به کدام باشگاه برود؟
قانون جدید نقل و انتقالاتی صدای مربیان لیگ برتری را در آورده است و در این شرایط بسیاری از بازیکنان لیگ برتری یا بدون تیم می‌مانند یا به لیگ دسته یک سرازیر خواهند شد.
سخنگوی کرملین تاکید کرد که مسکو اجلاس سران ناتو در لیتوانی را «به‌دقت» زیر نظر دارد.
پپ گواردیولا پس از قهرمانی در جام حذفی انگلیس نتوانست مانع از سرازیر شدن اشک‌هایش شود و مانند یک کودک اشک ریخت.
جاده های تازه، پارک های عمومی و بازسازی گسترده در لیبی در ماه های اخیر ناشی از هجوم نقدینگی حاصل از فروش نفت آن کشور بوده است. این وضعیت مردم محلی لیبی را نسبت به آینده امیدوارتر ساخته است. با این وجود، پیشرفت های اقتصادی اخیر یک جنبه تاریک نیز دارد.
قانون حمایت خاصی از دختران قربانی کودک فروشی نمی‌کند. خلاء‌های قانونی، زمینه ساز همه این مشکلات می‌شود. سران و قانونگذاران مدام تبلیغ ازدواج و فرزندآوری را انجام می‌دهند، اما هیچ حمایتی از دختران کم سن و سال نمی‌کنند. مواد قانونی باید دختران را از ازدواج‌های اجباری در سنین پایین نجات دهد.
داوید دخیا به عنوان برنده دستکش طلایی لیگ برتر معرفی شد تا سیل تبریک از جانب هم‌تیمی‌هایش به سمت او سرازیر شود.
اولین تمدن و خط در جهان در آراتا اغاز شد و گروه بزرگی از باستان شناسان و خط شناسان به ایران سرازیر شدند تا راز این خطوط باستانی را کشف و در نهایت اطلاعات دقیقی از تمدن آراتا به دست آورند.
برخی معتقدند اقتصاد ایران فرصت آزمون و خطا ندارد و باید سراغ طرح‌هایی برود که در دنیا تجربه شده است. در عین حال برخی دیگر می‌گویند یارانه بنزین حق تمام مردم است و دولت باید به آن‌هایی که از این یارانه بهره‌مند نیستند نیز یارانه بدهد.
نخست وزیر نروژ امروز در سخنانی با انتقاد از سرازیر شدن کمک‌های اروپا به اوکراین تأکید کرد: اسلو باید به فکر امنیت خود باشد؛ در آینده ارائه تسلیحات بیشتر به اوکراین از سوی ما دشوارتر است.
بایدن به شدت تحت نظارت قرار دارد و مقام‌های کاخ سفید و مشاوران سیاسی او نگران حجم عظیم تحقیقاتی هستند که در هفته‌ها و ماه‌های آینده سرازیر خواهند شد درست زمانی که بایدن در سن ۸۰ سالگی یک انتخابات طاقت فرسا را پیش رو خواهد داشت. واقعیت آن است که اکنون قطعا بایدن و مشاوران ارشدش شب‌ها خواب راحتی ندارند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کارشناسان فروش اموال مازاد دولت را مصوبه‌ای غیرشفاف و خلاف قانون اساسی می‌دانند که در راستای زیر پا گذاشتن قوانین صورت می‌گیرد، ولی متأسفانه هیچیک از سران سه قوه حاضر به پاسخگویی در این مورد نشدند.
آینده کاری سرمربی ایتالیایی تاتنهام با توجه به عملکرد پرنوسان این تیم در فصل جاری زیر سوال رفته است.
فوتبال با همه اتفاقات جذاب و شیرینش لحظه هایی در خود دارد که اشک ها را سرازیر می کند که یکی از این لحظه ها خداحافظی با توپ گرد است، یا همان آویزان کردن کفش ها.
کارشناسان پیش بینی می کنند پس از اجازه نصب فروشگاه های اپ طرف سوم روی دستگاه های iOS ، انبوهی از آنها مانند بهمن به بازار سرازیر می شوند و به رقبایی بالقوه برای اپ استور تبدیل می شوند.
نیمار مثل جادوگری است که اشک‌های سرازیر شده از چشمانش بعد از بازی امشب در ورزشگاه اجوکیشن سیتی را به فرصتی برای درخشش در جام جهانی ۲۰۲۶ تبدیل می‌کند.
محمدجواد آذری جهرمی نوشت: با وجود اعمال محدودیت‌های شدید، حداکثر صرفا ده درصد تبادل اطلاعات کاربران ایرانی به سوی پلتفرم‌های داخلی سرازیر شده است.
صدر اعظم آلمان بدون اشاره به سرازیر شدن انبوهی از تسلیحات مرگبار به سوی اوکراین در تقابل غرب با مسکو، ادعا کرد: جنگ اوکراین علیه همه غرب است!
نمایش درخشان لیونل مسی در بازی شب گذشته برابر لیون، موجی از تعریف و تمجیدها را به سمت فوق ستاره آرژانتینی سرازیر کرد.
نمایش درخشان لیونل مسی در بازی شب گذشته برابر لیون موجی از تعریف و تمجیدها را به سمت فوق ستاره آرژانتینی سرازیر کرد.
تهران- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: سران فتنه با زیر سوال بردن شهدا نزد مردم منفورتر از قبل شده اند.
اولیا معتقدند نه حق انتخاب کیفیت پارچه را دارند و نه محل دوخت و تهیه لباس‌ها را و همه چیز دستوری است! مسعود ابراهیمی، پدر یک دانش‌آموز تهرانی در منطقه ۱۷ است که مجبور است برای تهیه لباس فرم دخترش مبلغ ۳۵۰ هزار تومان را به یک تولیدی مستقر در سرای محله خانی‌آباد شمالی پرداخت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ