آبادان – فیروز کریمی پس از گرفتن سکایت هدایت طلایی پوشان دیار اروند آمار فاجعه باری را از خود به نمایش گذاشته و از چهار بازی تنها یک امتیاز کسب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راغفر معتقد است: موضوع مسکن یکی از مسائل مهم در خانوارهاست که بخش بزرگی از سبد هزینه‌ای را به خود اختصاص داده، باید برای از بین رفتن مشکلات اصلاحات جدی‌ای در ساختار اقتصادی کشور ایجاد شود. یکی از دلایل عدم همکاری بانک‌ها در تخصیص تسهیلات ساخت مسکن وجود مشکلات و بی نظمی‌های مالی است.
راغفر معتقد است: موضوع مسکن یکی از مسائل مهم در خانوارهاست که بخش بزرگی از سبد هزینه ای را به خود اختصاص داده، باید برای از بین رفتن مشکلات اصلاحات جدی ای در ساختار اقتصادی کشور ایجاد شود. یکی از دلایل عدم همکاری بانک ها در تخصیص تسهیلات ساخت مسکن وجود مشکلات، بی نظمی های مالی است.
رئال مادرید با شکست برابر رئال سوسیداد آمار نشان داد که در دیدارهای خارج از خانه با مشکل جدی روبرو است.
فرانکی محبوب هواداران چلسی در سمت سرمربیگری آمار بسیار ضعیفی دارد.
کمیسیون حقوق بشر سودان در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمار قربانیان درگیری‌ها در سودان قابل شمارش نیست و خارطوم در آستانه یک فاجعه انسانی قرار دارد.
پاری سن ژرمن با شکست شب گذشته برابر لیون آمار فاجعه‌بارش پس از 22 سال را تکرار کرد.
حدود هشت سال از حملات ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به کشور فقیر یمن می‌گذرد؛ بزرگترین فاجعه حقوق بشری که در صورت تداوم، شمار قربانیان آن تا سال ۲۰۳۰ از مرز یک میلیون نفر خواهد گذشت.
رئیس جمهور ترکیه آمار جدید جان باختگان زلزله را اعلام کرد.
کریستین آتسو، مهاجم باشگاه ترکیه‌ای هاتای‌اسپور، که سابقه بازی در چلسی و نیوکسل را دارد در زلزله فاجعه‌بار امروز ترکیه گرفتار شده و همچنان زیر آوار است.
رسانه‌های ترکیه و سوریه اعلام کردند که بر اثر وقوع زلزله بزرگ ۷.۴ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه ده‌ها نفر جان باختند و به علت ریزش و تخریب وسیع ساختمان‌ها این آمار افزایش می‌یابد.
پرونده دور رفت لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس بسته شده است و در روزهای پایانی هفته جاری شاهد آغاز دور برگشت بازی ها خواهیم بود.
ژوائو فلیکس با اینکه در اولین دیدارش برای چلسی اخراج شد تا شروعی فاجعه‌بار داشته باشد، ولی عملکرد او تا پیش از لحظه اخراج به روایت آمار نشان می‌دهد او برای چلسی درخشان بازی کرده است.
اروین انگاپت در جریان شکست اخیر مودنا در کاپ اروپا یک عملکرد بسیار بد را از خود به نمایش گذاشت.
آمار عجیب و فاجعه بار پرسپولیس بدون لوکادیا/ شاگردان گل محمدی ۴ بار بدون این مهاجم به میدان رفتند اما...
ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک در دیدار این تیم برابر مراکش عملکرد ضعیفی داشت و آمار فاجعه باری را از خود به جای گذاشت.
تیم ملی کاستاریکا در شرایطی برابر اسپانیا با هفت گل شکست خورد که عملکرد فاجعه باری در این بازی داشت.
وزیر امور خارجه سوریه درباره آثار فاجعه بار تجاوزات ترکیه و سرقت نفت و محصولات کشاورزی سوریه توسط آمریکا هشدار داد.
در تاریخ ۹۲ ساله جام‌جهانی فوتبال، قطر تبدیل به اولین میزبانی شد که در بازی افتتاحیه شکست می‌خورد.
استیون جرارد، سرمربی استون‌ویلا با فشاری بی‌سابقه مواجه است و آمار فاجعه‌بار تیم او در بازی‌های اخیر، اسطوره لیورپول را در آستانه اخراج قرار داده است.
استیون جرارد، سرمربی استون‌ویلا با فشاری بی‌سابقه مواجه است و آمار فاجعه‌بار تیم او در بازی‌های اخیر، اسطوره لیورپول را در آستانه اخراج قرار داده است.
استیون جرارد، سرمربی استون‌ویلا، با فشاری بی‌سابقه مواجه است و آمار فاجعه‌بار تیم او در بازی‌های اخیر، اسطوره لیورپول را در آستانه اخراج قرار داده است.
لیورپول در این فصل لیگ برتر آمار فاجعه بازی در خط حمله از خود بر جای گذاشته است.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نتوانست تیمش را در بازی برابر رایووایه‌کانو هم به پیروزی برساند تا انتقادهای زودهنگام از او شروع شود.
اگر مایلید با انواع بیمه‌های بازرگانی و نکات انتخاب شرکت‌های بیمه‌گر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ