یک ژنرال ذخیره صهیونیستی با بی‌سابقه خواندن تسری اعتراضات به صفوف نظامیان علیه پافشاری نتانیاهو در تصویب طرح قضایی خود در کنست اذعان کرد: ما در آستانه جنگ واقعی داخلی قرار گرفته‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ۷ مورد را یادتان باشد تا کتلتی ترد با طعمی فوق‌العاده داشته باشید.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کابینه نتانیاهو درباره تمرد صدها خلبان و پرسنل نیروی هوایی در اعتراض به طرح «اصلاحات قضایی» ابراز نگرانی کرد.
روزنامه فرهیختگان نوشت: استفاده از کلمات رکیک، درگیری با مرد نامحرم، حمله به مأمور نیروی انتظامی، تمرد و سرپیچی از دستور مأمور قانون، کشف حجاب و‌... مدعایی بر این حرکت سخیف و دور از شأن یک تجمع قانونی و مطالبه‌گرانه است.
منابع عبری از تشدید اعتراضات نظامیان صهیونیست به طرح اصلاحات قضایی مدنظر نخست وزیر این رژیم خبر می‌دهند.
عباس عبدی نوشت: در نظام‌هایی که گفتگو و آزادی بیان و اظهار علنی احساسات ممکن نباشد، همین می‌شود که حاکم از شناخت جامعه خود نیز غافل می‌گردد و به یک‌باره با وضعی مواجه می‌شود که ذهن و روان او از آن غافل بوده است. در ساختاری که سرآشپز خود را به فرماندهی یک نیروی غیررسمی و جنایتکار منصوب کنند، نتیجه‌ای از این بهتر که آن نیرو امروز تمرد نماید، نصیب آن ساختار نخواهد بود.
نان گریسینی (به انگلیسی: Grissini Breadsticks) نان ترد و بیسکویتی ایتالیایی است که به حالت میله‌ای درست شده و همراه با سوپ سرو می‌شود.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ۲۱ درصد جمعیت کشور را دهه شصتی‌ها تشکیل داده‌اند و تجرد دهه شصتی‌های بیشتر از دهه‌های دیگر است.
کوکی کلاسیک یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه است.
امروزه فلافل‌های آماده و کارخانه‌ای و در واقع فلافل یخ زده در تمام هایپر مارکت‌ها و سوپر مارکت‌ها وجود دارد، اما کیفیت و سلامت فلافل دست ساز و خانگی چیز دیگری است.
در بازی امشب رئال مادرید و چلسی انتظار می رود که کارلو انچلوتی و فرانک لمپارد تیم‌های خود را را ترکیبی متفاوت نسبت به بازی اخیرشان در لالیگا و لیگ برتر به میدان بفرستند.
رژیم صهیونیستی در حالی وارد پایان هفته یازدهم از اعتراضات و چنددستگی در میان شهرک‌نشینان اشغالی می‌شود که نتانیاهو نسبت به موج تازه نافرمانی نظامیان بر امنیت ملی رژیم اشغالگر قدس هشدار داد.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، جامعه صهیونیستی را به تمرد و نافرمانی مدنی علیه کابینه نتانیاهو دعوت کرد.
۳۷ خلبان نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی امروز در اعتراض به سیاست های نتانیاهو از اجرای تصمیمات نظامی، تمرد ورزیدند.
منابع عبری با اشاره به ادامه تلاش های نتانیاهو در راستای تصویب اصلاحات قضایی مدنظر خودش، از کشیده شدن دامنه اختلافات در اسرائیل به سطح نظامیان خبر داد.
به گفته محققان، عوامل غیرپزشکی، مانند سابقه ازدواج و زندگی مشترک، می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی بر سیر نارسایی قلبی داشته باشند. ممکن است این عوامل در همگان تأثیر یکسانی نداشته باشند؛ همانطور که این مطالعه ثابت کرد سابقه ازدواج و تأثیر آن بر سلامتی در مردان بسیار مهم‌تر از زنان است. شناخت چنین عواملی به شناسایی استراتژی‌های جدید بین‌فردی کمک می‌کند و می‌تواند در بهبود توانایی بیماران برای کنار آمدن با نارسایی قلبی اثربخش باشد.
تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای حضور در اولین بازی در رقابت‌های جام حذفی آغاز کرد.
نوری با اشاره به جایگاه زن در نظام سلطه و اقدامات دشمن برای تغییر نگرش‌ها و دیدگاه‌های زنان گفت: به عنوان مثال سن تجرد زنان در کشور ما وحشتناک شده است. تشکیل خانواده و فرزنددار شدن سیر طبیعی زندگی و تکامل است. تلاش شد تا زن را از محور مولد خانواده دور کنند. سیاست‌هایی نیز برای جلوگیری از آن مطرح و دنبال شد که بعد مادی داشت، اما در آموزش و پرورش کار روی بعد فرهنگی باید انجام شود که بسیار مهم است.
قالیباف با اشاره به تمرد برخی گروه‌های سیاسی از قانون اساسی خاطرنشان کرد: در همین دهه‌های گذشته وقتی که یک نگاهی می‌کنیم، برخی دسته‌ها و نیرو‌های سیاسی را می‌بینیم که با قانون اساسی در افتادند یا اینکه خواهان تجدید نظر در قانون اساسی بودند یا از اجرای قانون اساسی طفره می‌روند و شاید هم بهانه آن‌ها این باشد که بگویند «این قانون اساسی کارآمد نیست». باید همه ما بدانیم که قانون اساسی میثاق ملی همه ماست، چرا که ارزش‌های ما از جمله اسلامیت و جمهوریت و امنیت در قانون اساسی متجلی شده است،
۴۰۰ هزار ایرانی در تجرد قطعی به سر می‌برند که ۳۰۰هزار نفر از آن‌ها زن و ۱۰۰هزار نفر هم مرد هستند. از ۲۵میلیون خانوار ایرانی هم ۱۳درصدشان تک‌نفره‌اند، اما چهار درصد از این جمعیت، تجرد اختیاری دارند و ۹درصد دیگر امکان ازدواج ندارند.» این آماری غیررسمی است درباره کسانی که ۵۰سالگی را رد کرده و دیگر تمایلی به ازدواج ندارند.
رییس کل دادگستری گلستان گفت: افراد باقی‌مانده در زندان کسانی هستند که اقدام به تخریب اموال عمومی و تمرد نسبت به ماموران انتظامی کرده یا هدایت اغتشاشات را به عهده داشتند.
تمر هندی از جمله خوراکی‌های خوشمزه و ترشی است که معمولا به صورت تنقلات مصرف می‌شود، درحالی که این خوراکی خوشمزه دارای خواص و فواید بسیاری برای سلامتی است و در آشپزی هم کاربرد دارد.
بر اساس ماده ۵۷۶ قانون آیین دادرسی کیفری «چنانچه هر یک از صاحب‌ منصبان و مستخدمان و مأموران دولتی و شهرداری‌ها در هر رتبه و مقامی که باشند از مقام خود سوء استفاده ‌نموده و از اجرای اوامر کتبی دولتی یا اجرای قوانین مملکتی و یا اجرای احکام یا اجرای دستور قضایی یا هر گونه امری که از طرف مقامات قانونی ‌صادر شده باشد جلوگیری نماید به انفصال از خدمات دولتی از یک تا پنج سال محکوم خواهد شد
مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است با وجود جذب لوکادیا، این تیم همچنان نیاز به مهاجم جدید دارد.
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | قیمت خودرو چه تغییری کرد؟،  بیشترین خروج حقیقی‌ها از این سه سهم!، زمان واریز سود سهامداران ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی،  مجمع کیمیا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، سمگا و شرانل سود پرداخت می‌کنند!، دلار مسافری گران شد، حباب سکه رکورد زد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ