ایده ریکاردو ساپینتو در تعطیلات جام جهانی بردن تیم استقلال به پرتغال و کمپ اسپورتینگ بود. هم چنین انجام چند بازی دوستانه با تیم های پرتغالی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش ۳۶۰ درجه به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
مرحله رفت لیگ بیس بال کشور از روز دوشنبه 19 تیر به میزبانی استان البرز و در زمین بیس بال مجموعه ورزشی انقلاب کرج آغاز می شود.
بذرپاش با اشاره به سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ساخت واحدهای تک طبقه با ارائه زمین به مردم، گفت: این یک اقدام کم‌سابقه بعد از انقلاب بوده است.
رییس جمهور پیشین کشورمان در دیدار جمعی از فرهنگیان و نمایندگان تشکل‌های صنفی معلمان گفت: پیش از این گفتم براندازی نه ممکن است نه مطلوب، اما آنچه الان جاریست خودبراندازی است و حرف اصلاحات به حاکمیت این است که خودبراندازی نکنید، اصلاح کنید تا جامعه راضی باشد و زمینه پیشرفت فراهم شود.
باید توجه داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب بار‌ها تأکید کردند که «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست». معنا ندارد که ما درباره وجود مقدس امام زمان (عج) بحث کنیم و ملتی زمینه را برای ظهور آخرین ذخیره الهی، منجی عالم بشریت و فریادرس محرومان و مظلومان جهان فراهم کنند، اما نامی از بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی برده نشود، در حالی که همه تلاش ایشان این بود تا زمینه‌ای برای فرج آقا امام زمان (عج) ایجاد کند. این یکی از اشکالات اساسی سرود سلام فرمانده ۲ است.
تحقیقات نشان می‌دهد که میانگین دمای زمین در حدود ۶۰۰۰ سال پیش در مقایسه با میانگین قرن نوزدهم حدود ۰.۷ درجه سانتیگراد گرمتر بود و سپس تا انقلاب صنعتی به تدریج سرد شد. ما دریافتیم که بیشتر شواهد به این نتیجه اشاره دارد. در همین حال، مدل‌های اقلیمی عموما روند گرمایش خفیفی را نشان می‌دهند که مربوط به افزایش تدریجی دی‌اکسید کربن است، زیرا جوامع مبتنی بر کشاورزی در طول هزاره‌ها پس از عقب‌نشینی صفحات یخی در نیمکره شمالی توسعه یافتند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران مستقل ترین کشور دنیا است، گفت: دشمن جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین خطایی از او سر بزند پاسخ دندان‌شکن می‌بیند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است، گفت: دشمن جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین خطایی از او سر بزند پاسخ دندان‌شکن می‌بیند.
دستگاه‌ها و عناصر فرهنگی-تبلیغی باید کاملاً مراقب باشند که حرف خدا در هیچ شرایطی زمین نماند و در این زمینه نباید از جنجال و هوچی گری و اتهامات ترسید.
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید.
اصفهان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین میاندشت از واگذاری ۱۹۱ پلاک زمین مسکونی در این شهرها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
مواجهه با آنچه در جامعۀ ما «بی‌حجابی» نامیده می‌شود باید کاملاً هوشمندانه و واقع‌بینانه باشد. چنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی هشدار دادند ضعف حجاب بعضی از بانوان را نباید به معنای بی‌اعتقادی آنان به مبانی دینی و مخالفت آنان با انقلاب و جمهوری اسلامی دانست
با پایان دوران طلایی مثلث KMC در میانه زمین رئال، مسئولان این باشگاه برای ساخت نسلی جدید تلاش می‌کنند.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مقرر شده تا شناسایی اراضی، الحاق، تفکیک، طراحی و آماده سازی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعت توسط بنیاد مسکن انجام شود.
شورای نگهبان در بیانیه‌ای به مناسبت ۹ دی تاکید کرد: به پشتوانه خون پاک شهدای این سرزمین و شهدای گرانقدری همچون حاج قاسم سلیمانی پرچم این انقلاب بر زمین نخواهد افتاد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه عمامه‌پرانی‌ها بزرگنمایی می‌شود هر چند که وجود دارد افزود: البته قبل از انقلاب هم اراذل و اوباش این کارها را می‌کردند و و امروز مردم با غیرت با افرادی که دست به این اقدام می‌زنند برخورد می‌کنند و نگرانی دشمن از عمامه، کارایی آن است که مقتدرانه می‌تواند شاه و رژیم ستمشاهی را سرنگون کند.
تمرینات استقلال به خاطر دربی اینروزها در زمین مجموعه ورزشی انقلاب به طور جدی پیگیری می شود و ریکاردو ساپینتو امیدوار است، تیمش روند صعودی را در این بازی هم دنبال کند.
هلند سالانه ۴ میلیون گاو، ۱۳ میلیون خوک و ۱۰۴ میلیون مرغ پرورش می‌دهد و بزرگ‌ترین صادرکننده گوشت اروپاست. همچنین سبزیجات بیشتر کشور‌های اروپای غربی را تامین می‌کند. این کشور نزدیک به ۱۰ هزار هکتار گلخانه برای کشت محصول دارد. این گلخانه‌ها که آب و کود کمتری مصرف می‌کنند، میزان محصولی را که در کشاورزی سنتی به حدود ۱۰ هکتار زمین نیاز دارد، در یک هکتار رشد می‌دهند.
کیهان: خاتمی و برخی اصلاح‌طلبان در سال ۸۸ با ادعای دروغین تقلب و بازی در نقشه آمریکایی- انگلیسی- صهیونیستی آشوب، عملا در زمین براندازان نقش ایفا کردند و این در حالی بود که خاتمی می‌دانست و در محافل خصوصی چند بار اعتراف کرده بود که تقلبی اتفاق نیفتاده است.
اردوی تیم ملی گلف از 20 مهرماه در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از فروش ۱۶۰۰ خانه سازمانی خبر داد و گفت: برخی از این واحدها پیش از انقلاب ساخته شده که بر اساس قانون باید تخلیه و فروخته شود.
وزیر راه و شهرسازی در رابطه با سخنان رهبر انقلاب در خصوص اینکه در امر مسکن عقب هستیم، گفت: دغدغه رهبری یک فرمان است ما به‌دنبال اجرای تعهدات خود هستیم.
تمرین استقلال برای بازی با نفت مسجد سلیمان روز گذشته در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب دنبال شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ