شورای نگهبان در بیانیه‌ای به مناسبت ۹ دی تاکید کرد: به پشتوانه خون پاک شهدای این سرزمین و شهدای گرانقدری همچون حاج قاسم سلیمانی پرچم این انقلاب بر زمین نخواهد افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید فاخر تهامی عملکرد درخشانی در دربی خوزستان مقابل سرمربی سابقش به نمایش گذاشت.
بازی تاج و تخت درباره خاندان هایی است که برای رسیدن به تاج و تخت با هم می جنگند. هر خاندان روشی منحصر به فرد برای انجام کارها و شعار خاص خود و نماد خاص خود را دارد که نشان دهنده شخصیت آنهاست. این نمادها که بر روی پرچم ها، زره‌ها و سلاح‌ها دیده می‌شوند، به‌عنوان یادآوری قدرتمند از نسب، تاریخ و ارزش‌های هر خاندان است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پرچمی را که امام راحل برافراشت و انقلابی را که او رهبری کرد و توسط امام حاضر رهبری می‌شود، سرآغاز تحولی جریان‌ساز و ماندگار در مسیر تاریخ بود.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلانی نفتکش Niovi با پرچم پاناما را در تنگه هرمز توقیف کرد.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلانی نفتکش Niovi با پرچم پاناما را در تنگه هرمز توقیف کرد.
نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نفتکش با پرچم جزایر مارشال را در دریای عمان توقیف کرده است.
در دیوارنگاره جدید میدان انقلاب عکس کشور‌های گوناگونی همچون آذربایجان دیده شد.
روزنامه جوان نوشت: وقتی نگاه دشمن به حجاب زنان این مرز و بوم حکم پرچمی را دارد که همواره در اهتزاز است و همچون موشک به سمت دشمن شلیک می‌شود، باید هم کشف حجاب را علاوه بر حرام شرعی، یک حرام سیاسی دانست.
مراسم پویش پرچم افتخار به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران به همراه مراسم نورافشانی و اجرای ویدئو مپینگ شامگاه امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در میدان آزادی تهران برگزار شد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای پویش «پرچم افتخار» به‌مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب خبر داد و گفت: المان حاج قاسم در بزرگراه شهید سلیمانی رونمایی خواهد شد.
رییسی گفت: نظام اسلامی تنها نظامی است که پرچم مقابله با نظام سلطه را بر افراشته است، دشمنان تاکنون فتنه‌های زیادی علیه انقلاب به راه انداخته‌اند تا بتوانند از صدور انقلاب و روحیه بسیجی جلوگیری کنند.
رهبر معظم انقلاب در جمع مردم اصفهان فرمودند: چهره‌ی واقعی صحنه‌گردانان اغتشاشات با توهین آنها به قرآن، امام حسین (ع)، پرچم و سرود ملّی ایران روشن شد.
سردار تنگسیری گفت: ما شهید داده ایم برای اینکه خدا، قرآن، پرچم که هم افتخار ملی و افتخار اسلامی است، باقی بماند، اما کسانی که نه سختی‌های جنگ را کشیدند، نه سختی‌های انقلاب را کشیدند و بچه‌های خود را در خارج از کشور به دنیا می‌آورند، برای ما دم از کشور و مردانگی می‌زنند!
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما شهید داده ایم برای اینکه خدا، قرآن، پرچم که هم افتخار ملی و افتخار اسلامی است، باقی بماند، اما کسانی که نه سختی‌های جنگ را کشیدند، نه سختی‌های انقلاب را کشیدند و بچه‌های خود را در خارج از کشور به دنیا می‌آورند، برای ما دم از کشور و مردانگی می‌زنند!
آیت الله علیرضا اعرافی : همان نورانیت، فروغ و درخشش و بلکه بیش از آن امروز معارف اسلامی به برکت انقلاب دارد و خریداران زیادی هم پای آن در خارج از کشور ایستاده‌اند و به لطف الهی چراغ حق خاموش نمی‌شود و افتخار ملت ایران این است که پای پرچم اسلام ناب ایستاده‌اند.
اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» در اعتراض به اقدامات اخیر معترضان و هتک حرمت به قرآن کریم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقدسات ملی و دینی در میدان انقلاب تهران برگزار شد.
اقشار مختلف مردم، هیئت عزاداری و قاریان قرآن امروز ساعت ۱۶ در حمایت از مسجد، قرآن کریم و پرچم مقدس کشور در تهران به سمت میدان انقلاب راهپیمایی می کنند.
تجمع اعتراضی مردم تهران در اعتراض به هتک حرمت به قرآن کریم، مسجد و پرچم کشورمان عصر امروز در میدان انقلاب تهران برگزار می شود.
رهبر انقلاب، حادثه معجزه‌آسای راهپیمایی اربعین را نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلامِ اهل‌بیت خواندند و افزودند: این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خداست که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی است.
رهبر انقلاب، فرمودند: اربعین پرچم سربلند حسین بن علی (علیه السلام) است. اربعین امسال از همه‌ِی سالها، از همه‌ی دوران تاریخ، باشکوهتر و معظم‌تر انجام گرفت.
رهبر انقلاب، حادثه معجزه‌آسای راهپیمایی اربعین را نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلامِ اهل‌بیت خواندند و افزودند: این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خدا است که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: پرچم جمهوری اسلامی پرچم «عدالت و معنویت» است و این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: پرچم جمهوری اسلامی پرچم «عدالت و معنویت» است و این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند.
نخستین اثر برتر فراخوان مشترک تولید و نشر محتوای مرکز ملی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با عنوان «تا جان پای پرچم می‌مانیم» منتشر شد. این اثر به تهیه‌کنندگی رضا خامه‌یار و کارگردانی میلاد محمدی در گروه فیلمسازی عصر تصویر تولید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ