کارشناس تصادفات پلیس راهور با اشاره به اینکه فرار از بروز تصادف نوعی مهارت در رانندگی محسوب می شود، گفت: عدم رعایت فاصله طولی دلیل اصلی وقوع تصادفات زنجیره‌ای است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران سرویس‌های خوب را عامل پیروزی مقابل بلژیک دانست.
سیدضیاء مرتضوی درباره یادداشت سید محمد خاتمی نوشت: با تأسف و تأثر، به جای استقبال از این اقدام دین‌مدارانه و خیرخواهانه که می‌تواند کمکی به برون‌رفت از معضل کنونی به شمار رود، یا حتی به جای نقد منصفانه آن، شاهدیم که از سوی برخی رسانه‌ها، رفتاری هتاکانه و فرسنگ‌ها دور از اخلاق و شرع و انسانیت پیش گرفته می‌شود.
منابع عبری از وقوع دو رخداد در شمال اراضی اشغالی خبر می‌دهند که به نظر می‌رسد دلیل اصلی ترک فوری جلسه کابینه رژیم صهیونیستی از سوی نتانیاهو بوده باشد.
سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ضرباتی که این رشته خورده و می‌خورد از ضعف مدیریت بوده و چند سال دیگر هم تاثیرات آن ادامه دارد.
لوکا مودریچ احتمالا خودش هم نمی‌داند چه نقشی در تغییر عقیده مارسلو بروزوویچ برای رد پیشنهاد النصر داشته است. او حالا منتظر پیشنهاد رسمی بارسلوناست.
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی در بازی‌های تورنمنت کافا کیفیت خوبی از خودش به نمایش گذاشته است.
مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفت: یکی از دلایلی که سبب اُفت سنگین بازار در روز دوشنبه شد، به بحث دامنه نوسان بازمی‌گردد زیرا با افزایش دامنه نوسان هیجانات بازار با سرعت بیشتری تخلیه می‌شود.
با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، متئو لاهوز و دل سرو گرانده، از فصل بعد دیگر قضاوت نخواهند کرد و با دنیای داوری وداع می کنند. مارکا در مورد دلیل اصلی خداحافظی لاهوز گزارشی منتشر کرده است.
یک کارشناس اقتصادی گفت: در برهه ای که تحریم ها وجود دارد نمی توان با راه حل های گذشته نرخ ارز را کنترل کرد و باید به فکر راه های جدید برای کنترل نرخ ارز باشیم.
به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، بیماری التهابی روده (IBD) اصطلاحی است برای توصیف گروهی از دو اختلال التهابی مزمن (کولیت اولسراتیو و بیماری کرون) که بر دستگاه گوارش تأثیر می‌گذارند.
یکی از علت‌های نپختن خمیر پیتزا حجم زیاد مواد روی پیتزا است. حجم زیاد مواد از ترد شدن پیتزا جلوگیری می‌کند پس نباید روی خمیر پیتزا را با مقدار بسیار زیادی از مواد پیتزا پر کنید.
موضوع مهمی در جریان دیدار اول ایران برابر انگلیس زمینه‌ساز شکست تلخ برای شاگردان کی‌روش شد.
مشهد - مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: دلیل اصلی نزاع غرب با انقلاب اسلامی پیشرفت ایران اسلامی به واسطه انقلاب اسلامی و حکمرانی دینی است.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که تهدیدهای کی‌یف درباره پیگیری برنامه هسته‌ای این کشور، عمده دلیل عملیات نظامی مسکو در اوکراین بوده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: یکی از دلایل اصلی ناآرامی‌های اخیر جلوگیری از رشد و پیشرفت کشور است و دولت و جوانان حرکت پرشتاب در مسیر دستیابی به فناوری های پیشرفته را ادامه خواهند داد.
گفتیم اگر کسی قرار است پیگیر باشد، عضو هیئت مدیره شوند و امضای آنها پای قراردادها باشد. این اطراف از کانال آجورلو آمده بودند.
مسئول درمانگاه ام القری هلال احمر گفت: عمده‌ترین دلیل مراجعه زائران به مراکز درمانی گرمازدگی و نشانه‌های آن است. از جمله این نشانه‌ها در بروز گرمازدگی هم می‌توان به افت فشار خون اشاره کرد.
دلیل اصلی شباهت لیست سرمربی جدید تیم ملی با سرمربی قبلی این تیم مشخص شد.
هکتور بیرین و مارکوس آلونسو، آخرین خریدهای تابستانی بارسلونا بودند و هر دو با قراردادی یک‌ساله به باشگاه کاتالان پیوستند.
بر اساس تحقیقات، توده عضلانی، هر دهه بعد از ۳۰ سالگی ۳ تا ۸ درصد کاهش می‌یابد. همچنین تغییرات طبیعی در بافت چربی که با افزایش سن به‌وجود می‌آید، می‌تواند بدن را به افزایش وزن وادار کند.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام (ره)، سه دلیل اصلی مراجعات نیازمندان به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری را اعلام کرد.
اردشیر گراوند رئیس سابق مرکز رصد اجتماعی کشور گفت: طبق گزارش اخیر مرکز پایش مهاجرت آمار مهاجرت‌ها ۱۸ برابر افزایش پیدا کرده است، جدا از اینکه افراد بسیار دیگری نیز سودای مهاجرت دارند، اما توان و امکانات این کار را ندارند.
باشگاه پرسپولیس با توجه به هزینه‌ای که برای جذب لوکادیا انجام داده تنها حاضر به پرداخت ۳۰۰ هزار دلار برای عقد قرارداد با دیاباته است در حالی که شیخ دیاباته ۴۰۰ هزار دلار درخواست کرده است.
ویلفردو لئون از لیست تیم ملی والیبال لهستان خط خورد و رقابت‌های قهرمانی جهان را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ