سروش رفیعی می‌گوید پیروزی برابر سپاهان نقطه مثبتی برای پرسپولیس بوده تا با روحیه بهتری در مسابقات لیگ حاضر شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو گفت: اگر ساعات کار ادارات مانند گذشته بود با چالش‌هایی مواجه می‌شدیم چراکه که در پیک مصرف خانگی، ادارات هم اوج مصرف داشتند و این دو پیک روی هم می‌افتاد و فشار زیادی به صنعت برق وارد می‌کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال با بیان اینکه فشار زیادی روی علیرضا بیرانوند برای استقلالی نشدن وجود دارد، از مذاکره با یک دروازه بان اسپانیایی و تمام شدن کار انتقال محبی به روسیه خبر داد.
تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر میزبان پرستاره و مدعی ازبکستان در خانه‌اش، نخستین دوره جام کافا در رده بزرگسالان را فتح کرد. در این بازی پرتنش و پرحادثه، فشار زیادی روی دفاع تیم وارد شد؛ اما طلسم جام نگرفتن قلعه‌نویی هم پس از ده سال پاره شد.
تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر تیم پرستاره و مدعی ازبکستان در پایتخت این کشور، اولین دوره جام کافا در رده بزرگسالان را فتح کرد. در این بازی پرتنش و پرحادثه، فشار زیادی روی دفاع تیم قلعه‌نویی وارد شد...
تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر تیم پرستاره و مدعی ازبکستان در پایتخت این کشور، اولین دوره جام کافا در رده بزرگسالان را فتح کرد. در این بازی پرتنش و پرحادثه، فشار زیادی روی دفاع تیم قلعه‌نویی وارد شد...
توافق عادی سازی ایران و عربستان یک نقطه عطف مهم در زمینه درگیری‌های بین‌المللی به سمت تضعیف هژمونی آمریکا و به رسمیت شناختن نقش احتمالی برای ابرقدرت‌های در حال ظهور به نمایندگی از چین است. چالش‌های زیادی پیش روی دو کشور برای پیشرفت در پرونده‌های پیچیده بین آن‌ها وجود دارد و همچنین مشکلاتی پیش روی آمریکا و اسرائیل در یافتن ابزار‌های فشار یا اغواء برای برهم زدن توافق وجود دارد.
سرگزی گفت: با توجه به اینکه امروز بخش زیادی از نیاز افغانستان به کالا‌های خارجی، از مسیر گمرکی و ترانزیتی ایران در حال تامین است، یکی از اهرم‌های فشار در اختیار ایران، بستن این مسیر‌ها به روی افغانستان است.
کاپیتان استقلال در اولین فصلی که بازوبند را بر دست می‌بندد، فشار زیادی را روی شانه‌های خود احساس می‌کند.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل با بیان این‌که فشار بالای بازی فینال بار روانی زیادی را روی بازیکنان ایجاد کرد، گفت: تیم هراز سه بازیکن زیر ۲۱ سال دارد و شاید تحمل این فشار را نداشتند.
سرمربی هوادار می‌گوید برای عذرخواهی بابت سوء تفاهمی که با محمد ربیعی به وجود آمد در کنفرانس خبری حضور یافته است.
مربی استقلال گفت: ساپینتو مربی پرهیجانی است و در طول بازی فشار زیادی بر روی او است.
سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید به بازیکنانش هشدار داده بود که ممکن است این بازی پیچیده شود.
بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه در این مدت فشار زیادی روی او ایجاد شده است، گفت: فشار از کجا؟ فشار فضای مجازی منظورتان است؟ واقعیت این است اصلاً فضای مجازی برای من مهم نیست. آن چیزی که به آن فکر می‌کنم کف جامعه‌مان است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای‌مان بیفتد.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: فشار زیادی روی تیم ما وجود دارد و جذب بازیکن خارجی این بار را تقسیم می‌کند.
خسه، بازیکن سابق رئال، درک نمی کند چرا امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، به کیلیان امباپه توصیه کرد راهی رئال نشود و در پاریس بماند.
بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان می گوید که بخاطر کسب این نتایج، فشار روانی زیادی روی بازیکنان این تیم است.
زننده اولین گل تیم ملی فوتبال ایران به ولز گفت: بعد از بازی با انگلیس عجولانه در مورد من قضاوت کردند.
افقه گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه برجام به نوعی به بن بست خورده و درآمد‌های نفتی با کاهش زیادی مواجه خواهد، به دلیل تشدید تحریم‌ها، دولت می‌خواهد نشان دهد که این مسئله تاثیری بر روی اقتصاد کشور نداشته، چرا که مالیات را جایگزین نفت کرده است. طبیعتاً در چنین وضعیتی با توجه به اینکه ما زیرساخت‌های لازم در حوزه مالیات را نداریم، باز هم راحت‌ترین کار برای افزایش درآمد‌های مالیاتی فشار بر مردم و کسب و کار‌های خُرد و به طور کلی بخش مولد اقتصاد است که دولت آن را انجام می‌دهد.
نایب قهرمان کشتی جهان گفت: فشار زیادی بابت نگرفتن مدال بود و وقتی به فینال رسیدم احساس کردم این فشار از روی من برداشته شده است، اما شرایط سخت تر شد و نتوانستم به طلا برسم.
استاد طب فیزیکی و توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:کوله پشتی‌هایی که بند‌های باریک دارند فشار زیادی به شانه‌های کودک وارد می‌کنند، بند استاندارد کوله‌پشتی باید بین پنج تا هفت سانتی‌متر باشد و بهتر است بندی در کمر داشته باشد تا روی کمر کودک قفل شود تا حین راه رفتن مدام به کمر کودک ضربه وارد نکند.
پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
این موضوع را من باز نکرده بودم اما در بخش بانوان اجازه نمی دادند با حجاب بازی کنند. ما پیگیر موضوع شدیم و با روی گشاده برخورد کردند. دو روز پیش از مسابقات ما فشار و استرس زیادی داشتیم.
یک عضو کمیسیون انرژی گفت: با توجه به افزایش قیمت برخی کالاها، مردم حق دارند تحت تأثیر شایعات افزایش نرخ بنزین قرار گیرند اما به پشتوانه اسناد رسمی، قاطعانه می‌گویم که افزایشی در کار نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ