دقایقی قبل از سوت پایان بازی ژآپن و کاستاریکا، کارگردان قطری روی چهره یکی از هواداران سوییچ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاطمه مقیمی به همین راحتی‌ها به جایگاه امروزی‌اش نرسیده است. او تا حالا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده. همه او را به چشم رقیب کاری نمی‌دیدند بلکه او را یک زن می‌دانستند همین موضوع، کار را برای خانم کارآفرین سخت‌تر کرده بود؛ «همیشه دوست داشتم به عنوان یک رقیب کاری به من نگاه کنند نه یک مزاحم. بدترین اتفاق برای من در این مدت، حسادت کسانی بود که با حضور یک زن در حرفه حمل و نقل مخالف بودند.»
ثنا پناهی به مدال نقره پیکارهای بخش تالو مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
ثنا پناهی به مدال نقره پیکارهای بخش تالو مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
ملی‌پوش تپانچه کشورمان به دلیل مشکل فنی ادامه فینال جهانی را از دست داد.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز به ماجرای هتاکی به یک بانوی محجبه در نارنجستان قوام شیراز اشاره و بیان کرد: این کتک خوردن برای ما خیلی سخت بود. از آنجا که جلوی بچه، مادر را زدند، لذا هر تحلیلی باید در این باره کنار گذاسته شود، در این ماجرا، دست روی زن بلند کردن در مقابل چشم فرزندش، بسیار رنج‌آور بود.
مقبرۀ «بانو دای» یکی از عجیب‌ترین کشفیات تاریخ باستان‌شناسی است. پیکرۀ این بانوی اشراف‌زادۀ چینی، بعد از دو هزار سال هنوز طوری سالم مانده که دست و پاهایش قابلیت خم شدن دارند و پوستش هنوز نرم است.
رسانه‌های روسیه گزارش دادند چند نفر از خریدهای جدید روستوف به دلیل ممانعت فیفا از ثبت قراردادهایشان امروز در اولین بازی فصل در دیدار با فاکل بازی نخواهند کرد.
بانوی ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در مسابقات بین‌المللی قزاقستان به مدال طلا دست یافت.
پروین عابدی برای خودش یک پا استاد مکانیک هم هست. او هم مثل مردها برای به دست آوردن یک لقمه نان حلال تاریکی و تنهایی جاده‌های ترانزیت را انتخاب کرده است؛ بچه‌هایش به مادرشان افتخار می‌کنند و آرزو داشتند آن‌قدر پولدار بودند که برایش یک کامیون می‌خریدندتا به جای کار کردن و زحمت‌کشیدن روی ماشین غریبه‌ها برای خودش کار کند.
در نزاع دسته جمعی که بین گروهی از مسافران در اطراف ماهان رخ داده، متاسفانه چند نفر مجروح و یک بانوی ۵۹ ساله نیز فوت شده‌ است.
شاید 15 امتیاز کسر شده از یووه به این تیم بازگردانده شده باشد، اما بانوی پیر همچنان در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده است.
نماینده بانوی اسکی صحرانوردی ایران موفق شد در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان اسکی صحرانوردی به رتبه هشتم دست پیدا کرده و به فینال راه یابد.
بانوی اسکی باز کشورمان در مسابقات جام جهانی اسکی صحرانوردی به مقام سی و هشتم دست یافت.
«اگر این ابلاغیه بخواهد به صورت سفت و سخت دنبال شود، بسیاری از فعالین اقتصادی و تجار که در هیئت مدیره‌های شرکت‌های بخش عمومی عضو هستند، دیگر چنین کاری را نخواهند کرد، زیرا اگر آن شرکت بدهی داشته باشد، بانک می‌تواند از حساب شخصی فرد نیز طلب خود را وصول کند، بنابراین در چنین شرایطی، بسیاری از افراد ریسک چنین موضوعی را قبول نمی‌کنند.»
هر دو بانوی ایرانی با اقدامی جالب و با رعایت مسائل اسلامی از دست دادن انصراف، اما به بازیکنان ادای احترام کردند.
منابع رسانه ای از گروگان گیری در بانکی در لبنان خبر دادند.
بیرجند- بانوی برتر دارت کشوری معتقد است که خراسان جنوبی ظرفیت تبدیل به قطب دارت کشور را دارا است و با مشخص بودن اهداف می‌توان به موفقیت‌های بالایی دست پیدا کرد.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
معاون وزیر اقتصاد گفت: پزشکان بدانند که مالیات آن‌ها را از اطلاعات کارت به کارت آن‌ها دریافت خواهیم کرد. مردم هم باید شماره کارت‌هایی که به آن‌ها ارائه می‌شود را به سازمان مالیاتی اطلاع بدهند تا مبنای بررسی و دریافت مالیات از پزشکان قرار بگیرد.
ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه اپه بانوان ایران با اشاره به مدال تاریخی که در بازی‌های کشورهای اسلامی به دست آورد مروری بر عملکردش در این بازی‌ها داشت و گفت: پوستم کنده شد تا مدال گرفتم.
سخنگوی دولت واشنگتن اعلام کرد، بانوی نخست آمریکا برای دست کم پنج روز در قرنطینه خواهد بود.
کاهش دما تا دوشنبه در تهران
برای افزایش طول عمر چه چیز و چه زمانی بخوریم؟
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ