بانوی اسکی باز کشورمان در مسابقات جام جهانی اسکی صحرانوردی به مقام سی و هشتم دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تورنمنت بین‌المللی هندبال روسیه به احتمال فراوان برای نخستین بار با حضور یک تیم ایرانی برگزار خواهد شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین روز حضور در سن خوآن کار خود را با آنالیز کره جنوبی آغاز کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران 18 بازیکن را به نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا دعوت کرد.
نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۳ در حالی از روز جمعه با حضور سه نماینده ایران آغاز می شود که ناهید کیانی در قرعه ای سخت، کار دشواری برای رسیدن به سکو قهرمانی دارد.
نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۳ در حالی از روز جمعه با حضور سه نماینده ایران آغاز می شود که ناهید کیانی در قرعه ای سخت، کار دشواری برای رسیدن به سکو قهرمانی دارد.
حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم زنان رم و کسب نخستین قهرمانی تاریخ این باشگاه در رقابت های سری آ، اتفاق جالب توجهی محسوب می‌شود.
حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم زنان رم و کسب نخستین قهرمانی تاریخ این باشگاه در رقابت های سری آ، اتفاق جالب توجهی محسوب می شود.
تیم ملی قطر جهت حضور در جام طلایی کونکاکاف، راهی اتریش می شود تا در یک اردوی تمرینی شرکت کند.
در مراسمی با حضور قائم مقام تامین و تولید و معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، نخستین سری خودروهای ثبت نامی در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو زودتر از موعد تحویل مشتریان شد.
تیم ملی زنان فرانسه موفق شد در نخستین حضور هروه رنار روی نیمکت این تیم، از سد کلمبیا عبور کند.
به نظر می‌رسد در صورت تداوم حضور لوئیز کامپوس در پاری سن ژرمن، تکلیف نخستین خرید این باشگاه روشن شده است.
علی قرایی مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان با یک پیام ویژه به تمرین تیم فوتبال مس کرمان رفت تا اولین دیدار خود را با اعضای این تیم داشته باشد.
تعدادی از دانش‌آموزان سمپاد برای نخستین بار در یکی از پایگاه‌های پهپادی کشور در هرمزگان حضور یافتند و از نزدیک در جریان توانمندی‌های کشور در این حوزه قرار گرفتند.
مجری محبوب اتومبیلرانی احساسات خود را از حضور در نخستین مسابقه فرمول یک 2023 به اشتراک گذاشت.
نخستین تجربه حضور در ترکیب برای مدافع مس رفسنجان با بسته ماندن دروازه این تیم مقابل ذوب همراه شد.
تیم فوتبال پورتو با شکست اسپورتینگ لیسبون برای نخستین بار به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ‌کاپ پرتغال دست یافت.
یک داور زن فلسطینی از سوی فیفا برای حضور در تیم داوری مسابقات جام جهانی فوتبال زنان، که قرار است در استرالیا و نیوزیلند برگزار شود، دعوت شد.
یک داور زن فلسطینی از سوی فیفا برای حضور در تیم داوری مسابقات جام جهانی فوتبال زنان، که قرار است در استرالیا و نیوزیلند برگزار شود، دعوت شد.
نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری امروز با حضور بزرگان این رشته در محل فدراسیون برگزار شد.
یک دهه پیش که کارلوس کی‌روش اولین حضور روی نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال ایران را تجربه کرد، خیلی چیزها با امروز متفاوت بود.
تیم ملی فوتسال ایران که برای حضور در تورنمنت ۶ جانبه و تدارکاتی عازم تایلند شده است، امروز یکشنبه در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها به مصاف فنلاند رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد.
شاه چارلز سوم روز جمعه، یک روز پس از درگذشت مادرش، در نخستین سخنرانی تلویزیونی خود به‌عنوان پادشاه با ملتی که سوگوار درگذشت ملکه الیزابت‌اند، سخن گفت.
اوسکار پیاستری درباره نخستین حضورش در فرمول یک با تیم انگلیسی مک‌لارن اظهارنظر کرد.
پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت در حضور هواداران خانم، رقم خوردن نخستین شکست صدرنشین سه هفته ابتدایی لیگ برتر و پیروزی شیرین فولاد در ثانیه های پایانی از مهمترین اتفاقات هفته چهارم بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ