مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز دوشنبه وارد هفته نهم می‌شود؛ هفته‌ای که در آن دو تیم مدعی شهرداری گرگان و نفت آبادان رو در روی هم قرار می‌گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که بازی هفته اول صنعت نفت مقابل استقلال در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان میزبانی از استقلال در ورزشگاه فولاد آره‌نا را تکذیب کرد.
برخلاف اخبار روزهای گذشته، احتمال دارد که صنعت نفت در آبادان از استقلال پذیرایی کند.
وضعیت میزبانی نفت آبادان از استقلال در ورزشگاه خانگی خود عصر روز دوشنبه مشخص خواهد شد.
تیم فوتبال استقلال در جریان هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص بدون تماشاگر بودن بازی مس کرمان با مس رفسنجان که به میزبانی رفسنجانی‌ها برگزار می‌شود، صحبت کرد.
پیکان در روز دوم مسابقات هفته بیست و ششم کرج میزبان صنعت نفت آبادان است.
مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان پس از شکست تیمش مقابل نفت آبادان، خواهان رسیدگی به عملکرد وحید کاظمی، داور مسابقه، شده است.
در یک دیدار فوق حساس شاگردان تاوارس میزبان سرخ پوشان تبریز هستند.
در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال هوادار با گل سه امتیازی عزت‌پورقاز موفق به شکست میزبان خود در آبادان شد.
صنعت نفت آبادان در یک بازی حساس میزبان هوادار تهران است.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور از ۲۳ بهمن ماه تا ۲ اسفند ماه سال جاری به میزبانی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد.
صبح امروز برنامه چهار هفته ابتدایی سوپرلیگ زنان درحالی اعلام شد که در طی این چهار هفته، پالایش نفت آبادان همواره میزبان بوده و فجر شیراز در تمام مسابقات مهمان خواهد بود!
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز دوشنبه وارد هفته نهم می‌شود؛ هفته‌ای که در آن دو تیم مدعی شهرداری گرگان و نفت آبادان رو در روی هم قرار می‌گیرند.
آبادان- اولین مسابقات دانش‌آموزی کشور مقرر شده به میزبانی شهر آبادان برگزار شود و برای این رویداد بزرگ ورزشی حتی از تیم‌های خارجی نیز دعوت شده است.
صنعت نفت آبادان درحالی میزبان پیکان است که برای فرار از قعر جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد.
هفته چهارم لیگ بسکتبال با پیروزی تیم های ذوب آهن، کاله مازندران، نبوغ اراک، مس رفسنجان و آویژه صنعت مشهد همراه بود.
هواداران آبادانی دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان را از نزدیک تماشا خواهند کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
هوادار تهران در دومین بازی خانگی متوالی میزبان صنعت نفت آبادان است‌.
میزان غلظت گرد و غبار PM ۱۰ بر حسب میکروگرم بر متر مکعب در ساعت ۱۰ روز چهارشنبه در آبادان یک هزار و ۴۱۰، و خرمشهر یک هزار و ۳۷۹ گزارش شد.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت گفت: با آماده شدن ورزشگاه تختی آبادان، بازی‌های تیم صنعت نفت در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.
ورزشگاه تختی آبادان مشکلی برای میزبانی از بازی های تیم فوتبال صنعت نفت ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ